تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
20-12-2023, 12:42 PM
دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
20-12-2023, 05:10 PM
ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت 

ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
20-12-2023, 11:14 PM
1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#4
21-12-2023, 01:43 AM
ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت

ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#5
21-12-2023, 11:55 AM
ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری برای شرکت و خلق ارزش برای مشتریان
دستیابی به دانش نوین تحلیل داده ها در راستای مدل سازی و پیش بینی روندها
ارتقای تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
21-12-2023, 01:38 PM
(20-12-2023, 12:42 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.

1. ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت 
2. ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
21-12-2023, 05:13 PM
1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
21-12-2023, 11:24 PM
الف- حجم تنوع مدل
ب- کاهش دائمی هزینه‌ها در حجمی ثابت
پ- ابداع و انعطاف
ارسال‌ها
پاسخ
mohammadrezaa13977@Gmail.com آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 31
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
22-12-2023, 05:26 AM
الف- حجم تنوع مدل
ب- کاهش دائمی هزینه‌ها در حجمی ثابت
پ- ابداع و انعطاف
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 741 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 536 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 337 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 504 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 598 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 477 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 523 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 559 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوالات مربوط به درس مدیریت ارتباط با مشتری Mohsen khazaei 13 730 23-12-2023, 11:38 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 423 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 21-05-2025، 02:59 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.