تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
1 2 3 4 بعدی »

سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
20-12-2023, 12:43 PM
دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
20-12-2023, 05:12 PM
توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان 

پاسخگویی به هنگام به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
20-12-2023, 05:29 PM
۱-توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان

۲-پاسخگویی به هنگام به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
20-12-2023, 08:18 PM
ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق :
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت .
توسعه کانال‌هاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان .
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و ا
نتظارات مشتریان.
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها.
پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهاي مشتریان جمع آوري و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش.
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#5
21-12-2023, 11:59 AM
ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق :
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت
توسعه کانال‌هاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و انتظارات مشتریان
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها
پاسخگویی به هنگام به درخواست ها و نیازهای مشتریان

 جمع آوری و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
21-12-2023, 01:36 PM
(20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.

1. توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان 

2. پاسخگویی به هنگام به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
21-12-2023, 11:14 PM
با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#8
23-12-2023, 11:22 PM
۱-توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان

۲-پاسخگویی به هنگام به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
morteza kolouri آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 27
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
27-12-2023, 04:07 PM
(20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.

با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است
ارسال‌ها
پاسخ
اسد اله یارمحمدی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 6
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#10
28-12-2023, 01:41 PM
(20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.

-توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان

۲-پاسخگویی به هنگام به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 991 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 476 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 708 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 859 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 698 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 760 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 806 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوالات مربوط به درس مدیریت ارتباط با مشتری Mohsen khazaei 13 1,042 23-12-2023, 11:38 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 601 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 330 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 13-07-2025، 02:57 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.