![]() |
سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو (/showthread.php?tid=80884) |
سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Hassan - 20-12-2023 دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - nadianazari - 20-12-2023 توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهای مشتریان RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - MaryamBozorgi - 20-12-2023 ۱-توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان ۲-پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهای مشتریان RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - seyed zahramiremadi - 20-12-2023 ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق : گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت . توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان . توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و ا نتظارات مشتریان. ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها. پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهاي مشتریان جمع آوري و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش. RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amir Hosseininezhad - 21-12-2023 ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق : گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و انتظارات مشتریان ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها پاسخگویی به هنگام به درخواست ها و نیازهای مشتریان جمع آوری و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023 (20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. 1. توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان 2. پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهای مشتریان RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023 با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amirreza alavi - 23-12-2023 ۱-توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان ۲-پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهای مشتریان RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - morteza kolouri - 27-12-2023 (20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است RE: سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - اسد اله یارمحمدی - 28-12-2023 (20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. -توسعه خدمات نوین براساس نیازها و نظرات مشتریان ۲-پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهای مشتریان |