![]() |
سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو (/showthread.php?tid=80883) |
سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Hassan - 20-12-2023 دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - nadianazari - 20-12-2023 ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - seyed zahramiremadi - 20-12-2023 1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان. 2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش. 3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amirreza alavi - 21-12-2023 ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amir Hosseininezhad - 21-12-2023 ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری برای شرکت و خلق ارزش برای مشتریان دستیابی به دانش نوین تحلیل داده ها در راستای مدل سازی و پیش بینی روندها ارتقای تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023 (20-12-2023, 12:42 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد. 1. ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت 2. ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - MaryamBozorgi - 21-12-2023 1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان. 2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش. 3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023 الف- حجم تنوع مدل ب- کاهش دائمی هزینهها در حجمی ثابت پ- ابداع و انعطاف RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - mohammadrezaa13977@Gmail.com - 22-12-2023 الف- حجم تنوع مدل ب- کاهش دائمی هزینهها در حجمی ثابت پ- ابداع و انعطاف |