تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو (/showthread.php?tid=80883)



سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Hassan - 20-12-2023

دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - nadianazari - 20-12-2023

ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت 

ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - seyed zahramiremadi - 20-12-2023

1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amirreza alavi - 21-12-2023

ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت

ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amir Hosseininezhad - 21-12-2023

ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری برای شرکت و خلق ارزش برای مشتریان
دستیابی به دانش نوین تحلیل داده ها در راستای مدل سازی و پیش بینی روندها
ارتقای تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023

(20-12-2023, 12:42 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.

1. ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت 
2. ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - MaryamBozorgi - 21-12-2023

1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023

الف- حجم تنوع مدل
ب- کاهش دائمی هزینه‌ها در حجمی ثابت
پ- ابداع و انعطاف


RE: سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - mohammadrezaa13977@Gmail.com - 22-12-2023

الف- حجم تنوع مدل
ب- کاهش دائمی هزینه‌ها در حجمی ثابت
پ- ابداع و انعطاف