20-12-2023, 11:14 PM
1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو