20-12-2023, 03:42 PM
از طريق ارسال پيامك ، تماس تلفني ، ايميل ، فكس و يا مراجعه حضوري شكايات را مي توان ثبت نمود. پس از آن با مشتري تماس گرفته شده و اطلاعات تكميلي دريافت مي شود و از سوي واحد ارتباط با مشتريان شكايات پيگيري ميگردند.
سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد
|
|
پیامهای داخل این موضوع |
سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط Amir Hosseininezhad - 19-12-2023, 07:55 AM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط nadianazari - 20-12-2023, 02:50 AM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط Ali Khodadadi - 20-12-2023, 10:33 AM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط محمود محمدی - 20-12-2023, 01:27 PM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط Hassan - 20-12-2023, 03:42 PM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط MaryamBozorgi - 20-12-2023, 04:28 PM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط Amir Hosseininezhad - 21-12-2023, 10:03 PM
RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - توسط Mohsen khazaei - 21-12-2023, 10:59 PM
|