تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد (/showthread.php?tid=80844)



سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - Amir Hosseininezhad - 19-12-2023

با مراجعه به نمودار CRM ثبت شکایات آسیاتک، نحوه ثبت شکایات توسط مشتریان آسیاتک را به طور خلاصه در 5 خط توضیح دهید.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - nadianazari - 20-12-2023

با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - Ali Khodadadi - 20-12-2023

(19-12-2023, 07:55 AM)Amir Hosseininezhad نوشته است: با مراجعه به نمودار CRM ثبت شکایات آسیاتک، نحوه ثبت شکایات توسط مشتریان آسیاتک را به طور خلاصه در 5 خط توضیح دهید.

با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - محمود محمدی - 20-12-2023

با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - Hassan - 20-12-2023

از طريق ارسال پيامك ، تماس تلفني ، ايميل ، فكس و يا مراجعه حضوري شكايات را مي توان ثبت نمود. پس از آن با مشتري تماس گرفته شده و اطلاعات تكميلي دريافت مي شود و از سوي واحد ارتباط با مشتريان شكايات پيگيري ميگردند.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - MaryamBozorgi - 20-12-2023

با توجه به نمودار سی ار ام ثبت شکایات اسیاتک به اینصورت است که با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - Amir Hosseininezhad - 21-12-2023

ثبت شکایت توسط کانال های ارتباطی توسط مشتری: ارسال پیامک به شماره 10001544 یا 50001544 یا 90001544، مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها،یا تماس با شماره 1544، ارسال نامه، ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ecare.asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در وب سایت آسیاتک، یا ارسال فکس. سپس توسط واحد ارتباط با مشتریان، با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی از وی اخذ می شود. اگر شکایت قابل قبول نبود، به مشتری اطلاع رسانی می شود و به او توضیحات لازم داده می شود و از مشتری تشکر می شود. اگر شکایت قابل قبول بود، توسط واحد ارتباط با مشتریان، جهت شیوه و مدت زمان لازم برای رفع شکایت به مشتری پاسخ داده می شود.


RE: سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد - Mohsen khazaei - 21-12-2023

عمده تخلفات در ۳حوزه

بر اساس آخرین آماری که از سازمان تنظیم مقررات موجود منتشر شده است:

اینترنت ثابت: شکایت‌های مربوط به حوزه اینترنت در پنج بخش پشتیبانی، مالی، مشکلات مربوط به قرارداد، کیفیت سرویس و عدم ارائه خدمات دسته‌بندی می‌شوند که بیشترین شکایت درباره این شرکتها به مشکلات قرارداد شامل عدم جمع‌آوری سرویس و کیفیت سرعت اینترنت پرسرعت اختصاص دارد.
اینترنت تلفن همراه: در حوزه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، بیشترین شکایت مشترکین از اپراتور همراه اول مربوط به بسته‌های اینترنتی و عدم اطلاع مشترکین از فعال‌سازی بسته، در اپراتور ایرانسل مربوط به کیفیت سرویس و سرعت پائین ارسال و دریافت دیتا و در اپراتور رایتل مربوط به بسته‌های اینترنتی و تفاوت حجم استفاده شده با هزینه در نظر گرفته شده، بوده است.

اپراتورهای تلفن همراه: بیشترین شکایت از اپراتورهای تلفن همراه درباره عدم آنتن‌دهی، قبض و صورتحساب بوده و در شرکت ایرانسل و رایتل نیز بیشترین شکایت درباره ترابردپذیری و عدم امکان برگشت به اپراتور قبلی ثبت شده است.

از چه تخلفاتی شکایت کنیم؟

همان گونه که اشاره شد تخلفات متنوعی موجود است که مشترکان با آن دست و پنجه نرم می کنند، در اینجا به چند مورد از تخلفات رایج اشاره و حق قانونی هر مشترک برای شکایت تبیین می شود.

عدم جمع‌آوری سرویس: مشترکان اینترنت َADSLمی توانند در صورت نارضایتی از خدمات، شرکت سرویس دهنده خود را تعویض کنند و از اپراتور دیگری خدمات دریافت کنند. لازمه این قضیه جمع آوری سرویس از خط تلفن مشترک از سوی شرکت فعلی است تا مشترک بتواند شرکت مورد پسند خود را بر خط تلفن خود جایگزین کند. اما این مسئله برای خیلی از مشترکان به این سادگی ها نیست چراکه برخی شرکتهای ADSL برای از دست نرفتن مشتری خود با ترفندهای مختلف خلف وعده و امروز و فردا می کنند و از خالی کردن خط مشتری طفره می روند و اسباب آزار مشترکان را فراهم می کنند.