30-05-2022, 05:01 PM
(25-05-2022, 06:29 PM)0080062040 نوشته است: 1:هدف نرم افزار crm در یک جمله چیست؟
2:crm چند نوع پلتفرم دارد؟
3:سه نمونه از گزارشات crmرا نام ببرید؟
4:دو مورد از مزایای استفاده از crm را ذکر کنید؟
5:معایب crm چیست؟
1.[font=IRANSansWeb]نرم افزار CRM شرکت ها را قادر میسازد که تعامل معناداری با مشتریان خود برقرار نمایند و نه تنها سودآوری شرکتها را افزایش میدهد، بلکه به حفظ مشتریان موجود نیز کمک میکند. هدف از کاربرد سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچگی فرآیندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتریان است.[/font]
مدیریت فرآیندهای ارتباط با مشتری
[font=IRANSansWeb]ایجاد یک بانک اطلاعاتی یکپارچه[/font]
[font=IRANSansWeb][font=IRANSansWeb]امکان سفارشی سازی جهت تحلیل و پیش بینی[/font][/font]
2. On-Premise یا نصب در محل شرکت که در آن نرم افزار در داخل سرور شرکت مستقر است و توسط تیم IT مدیریت میشود.
[list]Cloud Computing یا مبتنی بر تکنولوژی پردازش ابری که در آن نرم افزار توسط یک تامین کننده CRM میزبانی میشود و به صورت آنلاین توسط کاربران مورد استفاده قرار میگیرد3.وجود گزارشات از پیش ساخته شده و ابزارهای گزارش ساز به همراه اطلاعات یکپارچه این امکان را برای مدیران ایجاد میکند تا با ساخت گزارشهای متناسب با فرایندهای شرکت و امکان دریافت آنها در مواقع مورد نیاز، وسعت دید خود را نسبت به وضعیت کسب و کار افزایش دهند. گزارشهایی مانند وضعیت کلان فروشهای در جریان، دلایل شکست مذاکرات، رنکینگ اهمیت مشتریان بر اساس حجم فروشهای پیشین، مشتریانی که مدتی است از خدمات شرکت استفاده نکرده اند4. 1 ایجاد دید ۳۶۰ درجه و یکپارچه از ارتباطات با مشتری 2 کنترل و مدیریت فرایند فروش5.نیاز به پشتیبانی فنی دارد،میتواند پر هزینه باشد،تاثیر اشخاص از معادلات خرید و فروش را حذف مینماید[/list]