1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو
ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری برای شرکت و خلق ارزش برای مشتریان
دستیابی به دانش نوین تحلیل داده ها در راستای مدل سازی و پیش بینی روندها
ارتقای تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
(20-12-2023, 12:42 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از اهداف CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.
1. ارتقا ارتباط دوسویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستای افزایش سودآوری شرکت
2. ارتقای تجربه مشتریان در تمام مراحل چرخه عمر مشتری در ایران خودرو
1-ارتقاء ارتباط دو سویه بلند مدت با مشتریان بالفعل و بالقوه در راستاي افزایش سود آوري براي شرکت و خلق ارزش براي مشتریان.
2-تحقق اعمال بازخورد نظرات تحلیل شده مشتریان در زنجیره ارزش شامل طراحی، تامین، تولید، فروش، و خدمات پس از فروش.
3-ارتقاء تجربه مشتریان در تمامی مراحل چرخه عمر مشتري در ایران خودرو