تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
1 2 3 4 بعدی »

سوالات مربوط به درس مدیریت ارتباط با مشتری

صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوالات مربوط به درس مدیریت ارتباط با مشتری
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#11
20-12-2023, 09:59 PM
جواب ۱ 
ارسال کارت پستال 
پست مستقیم 
بیمه مرسولات با ارزش اظهار شده
صدور گواهی کد پستی ده رقمی

جواب ۲ 
از طریق اپلیکیشن پست خونه 
از طریق سامانه تلفنی ۱۹۳ 
سامانه رهگیری مرسولات پستی 
از طریق سایت اداره پست 
از طریق باجه های پست

جواب ۳ 
ابتدا وارد سایت اداره پست کشور ایران به نشانی www.post.ir شده و پس از ورود به دو طریق مراحل پیگیری مرسوله ها را انجام می دهیم در این روش لازم است که کد پیگیری مرسوله خود را در قسمت مشخص شده در سایت وارد و روی گزینه جستجو کلیک کنید

جواب ۴ 
پاسخگویی انلاین درباره مرسولات 
امکان ارسال سریع مرسوله پستی 
نوبت دهی مراجعه حضوری 
ارائه سرویس های مختلف پستی
(05-12-2023, 07:47 PM)Mohsen khazaei نوشته است: 4-1 مورد از میز خدمت اداره پشت را نام ببرید؟
2-نحوه ارتباط مشتری با سازمان اداره پست را نام ببرید؟
3-نحوه پیگیری مرسوله پستی از طریق سامانه 193 را توضیح دهید؟
4-4 مورد از خدمات اپلیکیشن پست خونه را نام ببرید؟
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#12
21-12-2023, 09:42 PM
جواب سوال 1: خدمات: پست ويژه، عادی، پيشتاز، سفارشی و امانت، ارسال کارت پستال، پاسخ به استعلام کد پستی، پست مستقيم، بيمه مرسولات با ارزش اظهار شده
جواب سوال 2:مشتری درخواست ارسال و تحویل خود را به اداره پست می فرستد و اداره پست نیز رسید پستی به مشتری ارسال می کند. مشتری درخواست ارسال رابه بارکدخوان می فرستد و بارکدخوان رسید مرسوله را به مشتری ارسال می کند. با مراجعه به باجه های پست می توانيم مرسوله خود را تحويل متصدی های باجه دهيم و هم می توانيم حضوری مرسوله های خود را پيگيری نماييم. شرکت ملی پست سعی دارد بيشتر اين خدمات غير حضوری انجام شود. سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی شرايطی را فراهم آورده است تا مردم بتوانند هر گونه نارضايتی خود را نسبت به شكايت از اداره پست از طريق اين سامانه اعلام نمايند. براي افزايش رضايت کاربران و رسيدگی بهتر به شكايات مردم در رابطه با حوزه های مختلف ارتباط و فناوری اطلاعات شامل خدمات پستی، تلفن همراه و ... سامانه ثبت و پاسخگويی به شكايات 195 راه اندازی شده است.
جواب سوال 3: ابتدا به سايت اداره پست کشور ايران به نشانی www.post.ir وارد شويد. پس از ورود به سايت می توانيد از طريق دو روش مراحل پيگيری مرسوله پستی خود را انجام دهيد. در اولين روش لازم است که کد پيگيری مرسوله خود را در قسمت مشخص شده در سايت وارد کنيد و بر روی گزينه جستجو کليک کنيد. در دومين روش شما می توانيد به سامانه رهگيری مرسولات پستی شرکت ملی پست وارد شويد. براي اين کار بر روی گزينه رهگيری مرسوله کليک کنيد. حال شما به سايت رهگيری مرسولات پستی وارد می شويد و می توانيد کد مرسوله خود را در قسمت مشخص شده وارد نماييد و سپس بر روی گزينه زرد رنگ کليک کنيد تا مراحل پيگيری مرسوله پستی شما انجام شود.
جواب سوال 4: پاسخگويی آنلاین درباره مرسولات، اطلاع از تعرفه سرويس های گوناگون پستی، امكان ارسال سريع مرسوله پستی، نوبت دهی مراجعه حضوری
ارسال‌ها
پاسخ
mohammadrezaa13977@Gmail.com آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 31
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#13
22-12-2023, 05:33 AM
1.ارسال کارت پستال
پست مستقیم
بیمه مرسولات با ارزش اظهار شده
صدور گواهی کد پستی ده رقمی

2.از طریق اپلیکیشن پست خونه
از طریق سامانه تلفنی ۱۹۳
سامانه رهگیری مرسولات پستی
از طریق سایت اداره پست
از طریق باجه های پست

3.ابتدا وارد سایت اداره پست کشور ایران به نشانی www.post.ir شده و پس از ورود به دو طریق مراحل پیگیری مرسوله ها را انجام می دهیم در این روش لازم است که کد پیگیری مرسوله خود را در قسمت مشخص شده در سایت وارد و روی گزینه جستجو کلیک کنید

4.پاسخگویی انلاین درباره مرسولات
امکان ارسال سریع مرسوله پستی
نوبت دهی مراجعه حضوری
ارائه سرویس های مختلف پستی
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#14
23-12-2023, 11:38 PM
۱. ارسال کارت پستال
پست مستقیم
بیمه مرسولات با ارزش اظهار شده
صدور گواهی کد پستی ده رقمی

۲. از طریق اپلیکیشن پست خونه
از طریق سامانه تلفنی ۱۹۳
سامانه رهگیری مرسولات پستی
از طریق سایت اداره پست
از طریق باجه های پست

۳. ابتدا وارد سایت اداره پست کشور ایران به نشانی www.post.ir شده و پس از ورود به دو طریق مراحل پیگیری مرسوله ها را انجام می دهیم در این روش لازم است که کد پیگیری مرسوله خود را در قسمت مشخص شده در سایت وارد و روی گزینه جستجو کلیک کنید

۴. پاسخگویی انلاین درباره مرسولات
امکان ارسال سریع مرسوله پستی
نوبت دهی مراجعه حضوری
ارائه سرویس های مختلف پستی
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 532 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 422 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 7 374 23-12-2023, 05:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت مدیریت ارتباط با مشتری MaryamBozorgi 6 344 23-12-2023, 05:17 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها اسد اله یارمحمدی 0 122 23-12-2023, 02:05 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها اسد اله یارمحمدی 0 123 23-12-2023, 02:01 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  فایل تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری_پشتیبانی مخابرات hossein_hmz 3 246 22-12-2023, 06:26 AM
آخرین ارسال: Hassan
  سوال دوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 8 362 22-12-2023, 05:26 AM
آخرین ارسال: mohammadrezaa13977@Gmail.com
  مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو Hassan 5 294 21-12-2023, 05:59 PM
آخرین ارسال: Mohsen khazaei

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 20-05-2025، 09:11 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.