ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق :
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت .
توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان .
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و ا
نتظارات مشتریان.
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها.
پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهاي مشتریان جمع آوري و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش.
ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق :
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت
توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و انتظارات مشتریان
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها
پاسخگویی به هنگام به درخواست ها و نیازهای مشتریان
جمع آوری و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش
با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است
(20-12-2023, 12:43 PM)Hassan نوشته است: دو مورد از ماموريت هاي CRM شركت ايرانخودرو را بنويسيد.
با توجه به این که امروزه قدرت فروشنده به خریدار انتقال یافته است, سازمان ها متوجه این امر شده اند که رقابت با محصولات متمایز و ارزان تر کافی نیست, و مزیت رقابتی صرفا از طریق محصولات متمایز به دست نمی آید, بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری حاصل می شود. در عین حال, مشتریان هزینه های متغیر پایین متحمل می شوند و به سهولت می توانند وفاداریشان را از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر جهت دهند. در حال حاضر وفاداری مشتری به یک شرکت خودروساز و رضایت وی از محصول و خدمات شرکت خودروساز به عنوان دو عامل اساسی, ذهن مدیران را به خود مشغول کرده و تحقق آنها, جزء برنامه های مدیران موفق در صنعت خودروسازی است. در این پژوهش به منظور ارزیابی CRM از کارت امتیازی CRM که دارای چهار بعد (زیر ساختار, فرایند, مشتری و عملکرد سازمانی) است استفاده شده است. پس از شناسایی عوامل به منظور تائید موثر بودن آنها در ارزیابی CRM شرکت ایران خودرو, اقدام به تهیه پرسشنامه جهت انجام مصاحبه های ساختاریافته با کارشناسان و مدیران گردید که نتایج حاکی از تائید این عوامل می باشد. در گام بعدی, وضعیت شرکت در زمینه اجرای CRM با در نظر گرفتن این عوامل مورد ارزیابی قرار گرفت در نهایت تحلیل شکاف به منظور شناسایی عوامل ایجاد کننده شکاف بین وضعیت مطلوب و وضعیت فعلی صورت گرفت. شناسایی عوامل موثر در ارزیابی CRM, ارزیابی CRM ایران خودرو و ارائه راه کار به منظور بهبود وضعیت فعلی اجرای CRM, مهمترین خروجی این پژوهش است