تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

CRM در موسسات آموزشی(سوال4)

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
CRM در موسسات آموزشی(سوال4)
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
18-12-2023, 04:54 PM
4- CRM چه نقشی درمدیریت افراد یک واحد سازمانی دارد؟
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
18-12-2023, 05:21 PM
(18-12-2023, 04:54 PM)mohsenboostani نوشته است: 4- CRM چه نقشی درمدیریت افراد یک واحد سازمانی دارد؟

تجربه آموزشی باکیفیت، روابط شفاف و باثبات، قلب هر موسسه آموزشی است.این کاربرد CRM سبب میشود که کارمندان و واحدهای مختلف ارتباط سریعتر و ساده تری با هم داشته باشند.
هرکسی که شما بخواهید میتواند به CRM دسترسی داشته باشد. میتوانید تقسیم وظایف کنید و عملکرد هر کارشناس را بررسی کنید.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
18-12-2023, 11:42 PM
جواب ۴ 
تجربه آموزشی با کیفیت ، روابط شفاف ،قلب هر موسسه آموزشی است این کاربرد سبب می شود که کارمندان واحدهای مختلف ارتباط سریع تر و ساده تر با هم داشته باشند و توسط آن تقسیم وظایف و بررسی عملکرد هر  کارشناس بررسی می شود و این مدیریت باعث بهتر انجام شدن کارها می شود
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
19-12-2023, 12:14 AM
کارمندان و واحدهای
مختلف ارتباط سریعتر و ساده تری با هم داشته باشند.
هرکسی که شما بخواهید میتواند بهCRMدسترسی داشته باشد.
میتوانید تقسیم وظایف کنید و عملکرد هر کارشناس را بررسیکنید.
موسسات آموزشی معموال ً حجم کاری بسیار باالیی دارند.این نوع از
مدیریت سبب میشود که همه چیز خیلی بهتر انجام شود.
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#5
19-12-2023, 10:49 PM
تجربه آموزشی با کیفیت ، روابط شفاف ،قلب هر موسسه آموزشی است این کاربرد سبب می شود که کارمندان واحدهای مختلف ارتباط سریع تر و ساده تر با هم داشته باشند و توسط آن تقسیم وظایف و بررسی عملکرد هر کارشناس بررسی می شود و این مدیریت باعث بهتر انجام شدن کارها می شود
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
19-12-2023, 10:54 PM
میتوانید برنامه هایی که مایل به دانلود آنها هستید را به جای دریافت آنی، به لیست زمانبندی شده اضافه کنید تا به طور خودکار در ساعت مشخص شده توسط شما آغاز به کار کنند. برای این امر باید بازه ی زمانی مورد نظر را برای برنامه تنظیم کنید. حال کافیست تا هنگام خواب WiFi گوشی را روشن بگذارید تا در ساعت تنظیم شده، شروع به دانلود یا بروز رسانی اپلیکیشن ها کند.
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
20-12-2023, 05:22 PM
تجربه آموزشی باکیفیت، روابط شفاف و باثبات، قلب هر موسسه آموزشی است.این کاربرد CRM سبب میشود که کارمندان و واحدهای مختلف ارتباط سریعتر و ساده تری با هم داشته باشند.
هرکسی که شما بخواهید میتواند به CRM دسترسی داشته باشد. میتوانید تقسیم وظایف کنید و عملکرد هر کارشناس را بررسی کنید.
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
20-12-2023, 06:24 PM
امکان شخصی سازی شدن اطلاعاتی که باید در پرونده دانشجویان آموزشگاه ثبت شود و ایجاد یک دیتابیس مرتب با قابلیت دسترسی سریع فراهم آمده است. امکان تعریف دسترسی عملیاتی برای هر سطح از کاربری وجوددارد و دغدغه بروز خطای انسانی و از بین رفتن اطلاعات رفع شده است. با توجه به ثبت درخواست جدید در CRM و اینکه اپراتور به تقویم زمان بندی دسترسی دارد، می تواند زمان مشاوره را انتخاب کند و فعالیت مربوطه به مشاور ارجاع داده می شود که دقت در پیگیری ها را افزایش داده است. کاهش هزینه ها با بررسی گزارشاتی نظیر وضعیت نرخ تبدیل تبلیغات و شناخت بازار هدف مجموعه های آموزشی برای تبلیغات بعدی صورت می گیرد. کاربرد نرم افزار CRM در موسسات آموزشی گسترده است. جمع آوری و آنالیز داده، ارائه گزارش های مهم تنها با یک کلیک و گرداوری داده های مشتریان، تنها بخشی از کاربردهای CRM در موسسه آموزشی است. با CRM می توانید خدماتی بی نظیر و یکپارچه به مشتری ارائه بدهید و کسب وکار خودتان را هم به بهترین نحو مدیریت کنید.
ارسال‌ها
پاسخ
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
20-12-2023, 10:17 PM
میتوانید برنامه هایی که مایل به دانلود آنها هستید را به جای دریافت آنی، به لیست زمانبندی شده اضافه کنید تا به طور خودکار در ساعت مشخص شده توسط شما آغاز به کار کنند. برای این امر باید بازه ی زمانی مورد نظر را برای برنامه تنظیم کنید. حال کافیست تا هنگام خواب WiFi گوشی را روشن بگذارید تا در ساعت تنظیم شده، شروع به دانلود یا بروز رسانی اپلیکیشن ها کند.
(18-12-2023, 04:54 PM)mohsenboostani نوشته است: 4- CRM چه نقشی درمدیریت افراد یک واحد سازمانی دارد؟
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#10
21-12-2023, 01:48 AM
کارمندان و واحدهای
مختلف ارتباط سریعتر و ساده تری با هم داشته باشند.
هرکسی که شما بخواهید میتواند بهCRMدسترسی داشته باشد.
میتوانید تقسیم وظایف کنید و عملکرد هر کارشناس را بررسیکنید.
موسسات آموزشی معموال ً حجم کاری بسیار باالیی دارند.این نوع از
مدیریت سبب میشود که همه چیز خیلی بهتر انجام شود.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  CRM در موسسات آموزشی(سوال2) mohsenboostani 12 866 22-12-2023, 05:54 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) mohsenboostani 12 858 22-12-2023, 05:31 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال3) mohsenboostani 12 823 22-12-2023, 05:30 AM
آخرین ارسال: Hassan

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 20-07-2025، 06:17 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.