تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

CRM در موسسات آموزشی(سوال2)

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
CRM در موسسات آموزشی(سوال2)
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
18-12-2023, 04:09 PM (آخرین ویرایش: 18-12-2023, 04:36 PM، توسط mohsenboostani.)
سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید

سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن)
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
18-12-2023, 11:48 PM
جواب ۲ 
مدیار 
دیدار
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
19-12-2023, 12:02 AM
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
19-12-2023, 01:37 PM
(18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید

سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن)

۱) ۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر



۲) دیدار و مدیار
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#5
19-12-2023, 10:44 PM
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
19-12-2023, 10:49 PM
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
20-12-2023, 06:27 PM
در بازار رقابتی آموزش، امروزه فقط جذب فرصت های ورودی از طریق مارکتینگ مسئله نیست، بلکه نگهداشت و افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان برای بهره بردن از سایر دوره های آموزشی برای آموزشگاه ها و مراکز آموزشی فارغ از حوزه فعالیت مسئله مهمی است. با استفاده از CRM می توانید فرآیند های مشخصی برای همکاران و مدرسان خود در ارتباط با دانش آموختگان تعریف کنید و یک ارتباط شخصی سازی شده با آن ها ایجاد کنید تا به موسسه آموزشی شما وفادار باشند. یکی از موارد قابل توجه در افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان، بررسی گزارشات دلایل ترک دوره یا عدم تمایل به ثبت نام در دوره های بعد می باشد. در صورتی که فرآیند بازاریابی مجدد روی دانش آموختگان فعلی صورت گیرد، امکان گزارش گیری دقیق روی CRM برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای آموزشی فراهم خواهد شد.
ارسال‌ها
پاسخ
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
20-12-2023, 10:16 PM
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
(18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید

سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن)
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#9
21-12-2023, 01:51 AM (آخرین ویرایش: 21-12-2023, 01:52 AM، توسط Amirreza alavi.)
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر

مدیار
دیدار
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#10
21-12-2023, 07:01 PM
(18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید

سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن)

در بازار رقابتی آموزش، امروزه فقط جذب فرصت های ورودی از طریق مارکتینگ مسئله نیست، بلکه نگهداشت و افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان برای بهره بردن از سایر دوره های آموزشی برای آموزشگاه ها و مراکز آموزشی فارغ از حوزه فعالیت مسئله مهمی است. با استفاده از CRM می توانید فرآیند های مشخصی برای همکاران و مدرسان خود در ارتباط با دانش آموختگان تعریف کنید و یک ارتباط شخصی سازی شده با آن ها ایجاد کنید تا به موسسه آموزشی شما وفادار باشند. یکی از موارد قابل توجه در افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان، بررسی گزارشات دلایل ترک دوره یا عدم تمایل به ثبت نام در دوره های بعد می باشد. در صورتی که فرآیند بازاریابی مجدد روی دانش آموختگان فعلی صورت گیرد، امکان گزارش گیری دقیق روی CRM برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای آموزشی فراهم خواهد شد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  CRM در موسسات آموزشی(سوال4) mohsenboostani 11 833 22-12-2023, 06:03 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) mohsenboostani 12 856 22-12-2023, 05:31 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال3) mohsenboostani 12 822 22-12-2023, 05:30 AM
آخرین ارسال: Hassan

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 20-07-2025، 09:10 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.