10-12-2023, 03:20 PM 
		
	
	
		مزایاي استفاده از هوش تجاري را نام ببرید؟
	
	
	
	
	
| 
					سوال چهارم
				 | 
| 
		
		
		10-12-2023, 03:20 PM 
		
	 
		مزایاي استفاده از هوش تجاري را نام ببرید؟
	 
		
		
		11-12-2023, 01:35 AM 
		
	 
		جواب ۴ گزارش دهی منظم تسهیل در تصمیم گیری افزایش بهرهوری کاهش هزینه ها افزایش کیفیت رقابت 
		
		
		11-12-2023, 09:57 AM 
		
	 
		
		
		11-12-2023, 12:42 PM 
		
	 
		۱. انجام ندادن امور بر اساس حدس و گمان . ۲. به دست آوردن جوابهای سریعتر به سؤالات کسبوکار . ۳. به دست آوردن معیارهای کلیدی کسبوکار در هر وقت و هرزمانی که نیاز داشته باشید . ۴. به دست آوردن بینش از رفتار مشتری . ۵. شناسایی فرصتهای فروش ۶. انجام دادن عملیات بهسادگی ۷. بهبود بهرهوری 
		
		
		12-12-2023, 03:01 AM 
		
	 
		گزارش دهي منظم.    تسهیل در تصمیم گیری.    افزایش بهره وری.    کاهش هزینه ها.     افزایش کیفیت رقابت
	 
		
		
		12-12-2023, 06:14 PM 
		
	 
		۱. انجام ندادن امور بر اساس حدس و گمان ۲. به دست آوردن جوابهای سریعتر به سؤالات کسب وکار ۳. به دست آوردن معیارهای کلیدی کسبوکار در هر وقت و هرزمانی که نیاز داشته باشید ۴. به دست آوردن بینش از رفتار مشتری 
		
		
		15-12-2023, 11:02 PM 
		
	 
		گزارش دهی ﻣﻨﻈﻢ ﺗﺴﻬﯿﻞدرﺗﺼﻤﯿﻢگیري اﻓﺰاﯾﺶﺑﻬﺮه وري کاﻫﺶﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎ اﻓﺰاﯾﺶکیفیت رﻗﺎﺑﺖ 
		
		
		16-12-2023, 01:36 PM 
(آخرین ویرایش: 16-12-2023, 01:58 PM،  توسط morteza kolouri.)
		
	 (10-12-2023, 03:20 PM)علی وحدتی نوشته است: مزایاي استفاده از هوش تجاري را نام ببرید؟ .بینشهای ارزشمندی را وارد کسبوکارتان میکند ۲.اطلاعات مهم را تصویرسازی میکند ۳.داده کاوی ۴.وضع (تعیین) معیار ۵.مدیریت عملکرد ۶. هوش فروش ۷.سادهسازی و پیرایش عملیات ۸.کارهای حدسی را از بین میبرد (10-12-2023, 03:20 PM)علی وحدتی نوشته است: مزایاي استفاده از هوش تجاري را نام ببرید؟ .بینشهای ارزشمندی را وارد کسبوکارتان میکند ۲.اطلاعات مهم را تصویرسازی میکند ۳.داده کاوی ۴.وضع (تعیین) معیار ۵.مدیریت عملکرد ۶. هوش فروش ۷.سادهسازی و پیرایش عملیات ۸.کارهای حدسی را از بین میبرد 
		
		
		18-12-2023, 02:36 PM 
		
	 
		1- به راحتی میتوان گزارشات سریع تهیه کرد-2- به تصمیمات سریع و هوشمندانه کمک میکند-3- بهرهوری شرکت را زیاد میکند4- سرعت بخشیدن به بازگشت سرمایه
	 
		
		
		19-12-2023, 10:59 PM 
		
	 
		گزارش دهي منظم. تسهیل در تصمیم گیری. افزایش بهره وری. کاهش هزینه ها. افزایش کیفیت رقابت
	 | 
|  |