20-12-2023, 08:18 PM
ايجاد و توسعه مستمر ذهنيت مثبت مشتريان نسبت به گروه صنعتی ايران خودرو از طريق :
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت .
توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان .
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و ا
نتظارات مشتریان.
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها.
پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهاي مشتریان جمع آوري و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش.
گسترش و تعمیق روابط با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، مراقبت از مشتریان و حفظ مشتریان براي مدت زمان طولانی براي شرکت .
توسعه کانالهاي ارتباطی یکپارچه براي خلق بهترین تجربه مشتریان .
توسعه خدمات نوین بر اساس نیازها و ا
نتظارات مشتریان.
ایجاد سیستم هاي نوین اطلاعاتی و تحلیل داده ها.
پاسخگویی به هنگام به درخواستها و نیازهاي مشتریان جمع آوري و تحلیل نظرات مشتریان و بازخورد و تحقق آن در زنجیره ارزش.