26-05-2022, 08:10 PM
به نام خدا
1:هدف نرم افزار crm در یک جمله چیست؟
هدف در CRM ، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق خاطر به روابط شان با عرضه کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می کنند
2:crm چند نوع پلتفرم دارد؟
CRM عملیاتی (Operational CRM)
CRM تحلیلی (Analytical CRM)
CRM تعاملی (Collaborative CRM)
3:سه نمونه از گزارشات crmرا نام ببرید؟
۱. گزارش کاریز در CRM
۲. گزارش عملکرد فروش
۳. گزارش پیشبینی فروش
۴. گزارش فعالیت فروش
۵. گزارش تجزیه و تحلیل منبع سرنخ
۶. گزارش تماسهای تلفنی
4:دو مورد از مزایای استفاده از crm را ذکر کنید؟
1. نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید:2. نرم افزار CRM به اتخاذ تصمیم گیری های بهتر در زمینه ارائه خدمات کمک می کند:3. نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان بیشتری جذب نمائید:4. نرم افزار CRM روند حفظ مشتریان را بهبود می بخشد:5.نرم افزار CRM مشارکت و همکاری تیم خدمات مشتریان را افزایش می دهد:6. نرم افزار CRM ارتباطات داخل سازمانی را سرعت می بخشد:7. بهره گیری از نرم افزار CRM به روشن شدن خط مشی آتی کسب و کارتان کمک می کند:8. نرم افزار CRM کم هزینه تر از چیزی است که تصور می کنید:
5:معایب crm چیست؟
اولا انتخاب نامناسب و اشتباه یک ابزار می تواند کار را پیچیده تر کند.به همین خاطر باید به طور دقیقی نیازهای خود را بررسی کنید و ابزاری را متناسب با ساختارهای خود انتخاب نمایید.
به کارگیری CRM زیاد هم اسان نیست. توجه کافی بر روی انتخاب ابزارها باید معطوف گردد.
1:هدف نرم افزار crm در یک جمله چیست؟
هدف در CRM ، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق خاطر به روابط شان با عرضه کنندگان محصولات، از یک سازمان خرید می کنند
2:crm چند نوع پلتفرم دارد؟
CRM عملیاتی (Operational CRM)
CRM تحلیلی (Analytical CRM)
CRM تعاملی (Collaborative CRM)
3:سه نمونه از گزارشات crmرا نام ببرید؟
۱. گزارش کاریز در CRM
۲. گزارش عملکرد فروش
۳. گزارش پیشبینی فروش
۴. گزارش فعالیت فروش
۵. گزارش تجزیه و تحلیل منبع سرنخ
۶. گزارش تماسهای تلفنی
4:دو مورد از مزایای استفاده از crm را ذکر کنید؟
1. نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید:2. نرم افزار CRM به اتخاذ تصمیم گیری های بهتر در زمینه ارائه خدمات کمک می کند:3. نرم افزار CRM کمک می کند تا مشتریان بیشتری جذب نمائید:4. نرم افزار CRM روند حفظ مشتریان را بهبود می بخشد:5.نرم افزار CRM مشارکت و همکاری تیم خدمات مشتریان را افزایش می دهد:6. نرم افزار CRM ارتباطات داخل سازمانی را سرعت می بخشد:7. بهره گیری از نرم افزار CRM به روشن شدن خط مشی آتی کسب و کارتان کمک می کند:8. نرم افزار CRM کم هزینه تر از چیزی است که تصور می کنید:
5:معایب crm چیست؟
اولا انتخاب نامناسب و اشتباه یک ابزار می تواند کار را پیچیده تر کند.به همین خاطر باید به طور دقیقی نیازهای خود را بررسی کنید و ابزاری را متناسب با ساختارهای خود انتخاب نمایید.
به کارگیری CRM زیاد هم اسان نیست. توجه کافی بر روی انتخاب ابزارها باید معطوف گردد.