تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد پردیس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
At k?be et hjem kan v?re en besv?rlig Adidas Stan Smith Herren proces. At finde et prioritetsl?n til en overkommelig pris er et af de vigtigste og sv?reste trin. En r?kke eksperter har startet panteblogs for at hj?lpe husk?bere med at tackle denne udfordring. Disse blogs har gode r?d til at blive godkendt til et prioritetsl?n, finde de bedste priser og vide, hvordan man lukker aftalen. Disse oplysninger kan v?re meget nyttige for enhver boligk?ber.

SCIENCE BLOGS
Er du fascineret af videnskab? I 1990'erne var din Nike Air Max 90 Femme Blanche eneste mulighed at se Science Channel eller lytte til Bill Nye Science Guy. Internettet giver dig meget flere muligheder. Der er en overflod af blogs, der er afsat til at dele information om videnskab og teknologi. Du kan finde blogs, der d?kker biovidenskab, astronomi, elektronik og meget mere. Nogle blogs er specifikke for b?rn, mens andre er meget mere avancerede.

HOME RENOVATION Nike Air Max 2017 Homme BLOGS
Fors?ger du at renovere dit hjem? Det kan v?re en stor udfordring at h?ndtere renoveringsprojekter p? egen h?nd. Der er mange bloggere, der kan vise dig, hvor du skal starte. Nogle af dem er DIY-producenter og andre er professionelle entrepren?rer. De har detaljeret indhold til at hj?lpe dig gennem forskellige boligrenoveringsprojekter. Mange af disse blogs har ogs? et overblik over nogle af deres egne boligrenoveringsprojekter sammen med billeder, Adidas Stan Smith Femme de har taget. Se p? dem for at finde nyttige oplysninger, der hj?lper dig med at undg? un?dvendig hovedpine og dyre fejl, mens du renoverer dit hjem.

CELEBRITY NET WORTH BLOGS
Er du nysgerrig efter, hvor mange penge dine foretrukne ber?mtheder har? Du beh?ver ikke g?tte l?ngere! Der er masser af blogs, der fokuserer specifikt p? dette emne. De bruger en r?kke forskellige Adidas Nmd Womens informationskilder til at estimere nettov?rdien af ??skuespillere, rappere, filmproducenter og politikere i hele landet. Nogle af ber?mthederne er husholdningsnavne, mens andre er mennesker, der spiller sm? lead i film, som de fleste mennesker aldrig har h?rt om. Bloggerne fors?ger at opdatere deres estimater regelm?ssigt, da folk kommer til dem for n?jagtige estimater af nettov?rdien af ??deres foretrukne ber?mtheder.
Ich freue mich jetzt auf meine L?ufe. Alle von ihnen. Von den kurzen drei Meilen bis zu den langen 20 Meilen, von denen ich wei?, dass sie bald kommen, bin ich aufgeregt. Jeder dieser L?ufe hat einen Zweck, und das ist, mich auf den NYC Marathon vorzubereiten.

Mir wurde klar, dass ich heute Morgen, als ich kreuzte (mit Kreuzfahrt meine ich, so schnell ich konnte, was immer noch nicht so schnell ist) den Hudson River Path hinunter und zurück zum Cross-Training fuhr. W?hrend des Triathlontrainings (und ich benutze das Wort ?Training“ sehr locker, um zu beschreiben, wie ich mich vorbereitet habe), schaute ich mir die Nike Air Max 720 Femme L?ufer auf dem Weg an und war so froh, Fahrrad zu fahren. Heute war es umgekehrt.

Oder vielleicht fahre ich immer noch nach der PR.

Was ist dein Lieblingsteil des Renntrainings? Der Anfang, die Mitte oder die Verjüngung? (Wenn du Taper sagst, bist du verrückt. Das ist der stressigste Teil eines Rennens.) Und was ist deine Lieblingsdistanz zum Laufen? Ich bin mir ziemlich sicher, dass meine Distanz die Halbmarathonstrecke ist. Aber das wusstest du. Meine Lieblingskurzstrecke ist 4. Es ist eine sch?ne runde Zahl.

Mein Training für den OD100 beinhaltete alle Lektionen, die ich gelernt habe, was für den K?rper am besten funktioniert: Schnelligkeit, Tempo, Bergwiederholungen und lange L?ufe… aber nicht mehr als 65-75 Meilen pro Woche, mit einer verkürzten Woche von ungef?hr 35-40 Meilen alle drei Wochen. Im Januar lief ich zu Beginn der Adidas Zx Flux Uomo Saison VO2 max-L?ufe, um die anaerobe Schwelle und den Umsatz zu erh?hen, und folgte gleichzeitig einem Marathon-Trainingsprogramm mit dem Titel ?Weniger laufen, schneller laufen“ vom Furman Institute of Scientific Training (FIRST). Dieses Programm betont drei Qualit?tsl?ufe pro Woche und Cross-Training an den anderen Tagen. Angesichts der Tatsache, dass ich letzten November in Richmond einen 3:32 Marathon gelaufen bin, folgte ich dem 3:30 Marathon-Tempo-Training mit einer typischen Woche, die so aussah: Das Dienstag-Tempo l?uft (6-9 Meilen) mit 20 Sekunden schneller als das Marathon-Tempo; Training am Donnerstag zwischen 400 und 1200 im Tempo unter 5 km; und lange L?ufe im Marathon-Tempo oder schneller für mindestens 8-10 Meilen. Das ERSTE Programm war eine lustige Herausforderung, aber die harten Workouts mit wenigen Erholungstagen Nike Air Max Motion Womens lie?en mich müde und ger?stet für das erste Trainingsrennen des Zyklus, den Holiday Lake 50K Ende Februar. Lektion gelernt: Ich brauche mehr Ruhe zwischen gro?en Workouts!

Glücklicherweise konnte ich mich Anfang M?rz mit Wanderungen in den wundersch?nen Südalpen Neuseelands erholen (wo mein Mann und ich unsere Tochter besuchten). Ein H?hepunkt unserer Reise war eine 32 km lange Wanderung auf dem Routeburn Track, einem der Great Walks Neuseelands, mit einem H?henunterschied von etwa 5000 Fu? und 9 Stunden Wandern. Es war die l?ngste Wanderung, die meine Tochter und mein Mann jemals absolviert hatten, und ich konnte meine Schrittmacherfahrung nutzen, als beide anfingen, sich von Ern?hrungs- und Flüssigkeitszufuhrproblemen zu befreien. Und die Zeit auf meinen Fü?en in einem gleichm??igen Tempo an einem atemberaubenden Ort war ein riesiger Bonus! An unserem letzten Tag in Neuseeland lief ich einen anspruchsvollen 15-km-Trail, der eine Meile Laufen im eisigen Arrow River erforderte, und zwei Wochen sp?ter war der Charlottesville 10-Miler zwei Wochen vor dem Bull Run Run 50 ein perfekter hügeliger Tempolauf 7. April. Ohne Verjüngung war BRR drei Wochen vor dem Promise Land 50K eine konstante Ganztagesanstrengung, bei der ich in meinen sieben Rennen eine meiner schnellsten Zeiten (6:43) fuhr. Zus?tzlich zu den Fitnessvorteilen haben mich diese Rennen gut auf mein mentales Spiel bei OD vorbereitet, das intelligente Betankungsstrategien und Rennen auf müden Beinen erfordert. Ich muss darauf vertrauen, dass ich die Kilometer zurückgelegt habe, die erforderlich sind, um mich in weniger als 24 Stunden in Woodstock ins Ziel zu bringen!

Ruhe und Erholung. Manche Dinge ?ndern sich nie - meine Lieblingstage bei jedem langen Trainingsschub waren immer die im Pool oder in der Sauna! Ich freue mich darauf, mich vom Training zu erholen, Achtsamkeit zu üben und mich mit der Schaumstoffrolle oder dem Stretchband in der Sauna um meine Mobilit?tsprobleme zu kümmern. Ich hatte eine Vorgeschichte mit hohen Kniesehnenbelastungen w?hrend gro?er Rennaufbauten, daher lag der Schwerpunkt darauf, nach jedem Lauf den Müll auszurollen und mir Kopfraum zu geben, um mich um andere Dinge in meinem Leben zu kümmern. Krafttraining und Schwimmen geben mir die M?glichkeit, meinen Oberk?rper zu st?rken und Ungleichgewichtsprobleme anzugehen. Wandern mit meinen Hubs und unseren Hunden ist eine gute M?glichkeit, Meilen zu sammeln, ohne Adidas Zx 750 Damen meine Beine zus?tzlich zu h?mmern. An den Wochenenden zu schlafen und jede Woche null Tage zu nehmen, ist auch wichtig, um in meinem Alter intelligent zu trainieren. Daher fühle ich mich auf dem Weg zum Renntag gesund.

Hoe het ook zij, ik denk dat de kleinheid, gekheid en het insulaire karakter van onze groep ervoor zorgt dat ik er zo dol op ben en het zo fel wil beschermen. Nike Air Max 2017 Hombre Ik denk dat veel anderen hetzelfde denken. Dus ik roep de hele ultragemeenschap op om dit prachtige, eigenzinnige ding dat we hebben gemaakt te helpen beschermen. Houd jezelf aan de standaard van de race. Respecteer andere hardlopers, vrijwilligers en toeschouwers. Wees niet bang om iemand op te roepen voor zijn slechte gedrag (op een vriendelijke, respectvolle manier). Onthoud dat het kan zijn dat ze echt niet wisten dat ze de cursus hadden afgesneden, of misschien viel het gelpakket uit hun zak. En als iemand een fout aangeeft die je hebt gemaakt, Nike Air Max 270 Womens reageer dan vriendelijk en eerlijk.

Laten we allemaal onthouden dat dit ding dat we hebben veel belangrijker is dan titels en afwerkgespen, en behandel het en onze medeconcurrenten met liefde en respect.

Na mijl 12? IK RENDE. LEUK VINDEN. HEL. Er was geen enkele manier om dit doel me Adidas Nmd Hombre nog een keer te laten overschaduwen. De moeder van Lindsay nam deze foto terwijl ik de hoeken afrondde die me van 13 naar 13,1 brachten. Ze zei dat ze wou dat ze een foto kreeg van de gekke vastberaden blik op mijn gezicht, maar het enige dat ik me herinner is dat ik glimlachte toen ik de moeder van Lindsay zag en bijna huilde toen ze zei: 'De New York Marathon wordt hierna een fluitje van een cent ! ”

Dit was mijn vijfde halve marathon dit jaar (herhalingen hier), en ik besteedde de eerste drie agressief aan het jagen op mijn doel onder 2:00Nike Internationalist Femme . (De vierde halve marathon werd gelopen net als een lange trainingsrun.) Vandaag zou de dag zijn dat ik hem versloeg.

Grote duimen omhoog! Toen de medaille-gast de medaille om mijn nek legde (nadat ik hem bijna over de finishlijn had gereden), zei hij "je hebt dit echt verdiend", en ik verscheurde Adidas Ultra Boost Mujer bijna weer. Hoewel het geweldig zou zijn geweest om dit doel eerder dit jaar te hebben bereikt, maar door het te proberen en het zo vaak te missen, werd het vandaag zo veel zoeter bereikt.

Naarmate de dagen ons meer licht geven, kunnen we onze kilometerstand verhogen met tochten vóór het werk of na werkavonturen op de paden. En er is altijd de optie voor de lunchpauze die een trailrun kan bieden over de smeltende en modderige lentesporen. Met meer avontuurlijke tijd kunnen we merken dat we een beetje gek zijn als het gaat om sociale Nike Air Max 2017 Menstijd buiten hardlopen.

Persoonlijk zijn hygi?ne en douches in deze gouden uurmaanden minder dan het snijden van kilometers. Ik kom liever een beetje vies, of veel vies aan, dan een run kort te maken en opgeruimd te worden. (Opmerking: misschien is dit hoe ik de bijnaam Spicy Ginger heb gekregen). Ik heb gemerkt dat het aantrekken van een outfit Nike Air Pegasus 83 Mujer om te veranderen in een postrun een geweldig alternatief is om de tijd te nemen om naar huis te rijden, om te kleden en dan laat aan te komen. Bovendien blijf ik veel warmer door droge kleding aan te trekken en voel ik me fantastisch als ze stijlvol en strak zijn.

Dit voorjaar heb ik de kans gehad om wat Toad & Co-kleding na avonturen te dragen. De stukken zijn niet alleen zacht, strak en hebben een voorsprong op professionaliteit, ze zijn ook van een bedrijf dat 94% van de producten als milieuvriendelijk meldt en een deel van elke verkoop ondersteunt mensen met ontwikkelingsstoornissen. Als het op koopkracht aankomt, is dit het merk van het bedrijf waarin ik graag investeer.
Wanneer u een nieuwe schrijver inhuurt, wilt u ervoor zorgen dat uw inhoud van hoge kwaliteit is en op de juiste toon is geschreven. Om u bij dit proces te helpen, kunt u de vele verschillende componenten en beoordelingen van een individueel schrijversaccount Nike Air Force 1 Donna analyseren. In de bovenstaande schermafbeelding kunt u bijvoorbeeld zien hoeveel beoordelingen een gebruiker heeft, hun sterbeoordeling, wat hun Engels niveau is en hoeveel bestellingen ze hebben voltooid. Je kunt ook hun portfolio met werk bekijken.

Je zult ook merken dat veel van de schrijvers in de bovenstaande schermafbeelding en die op ContentMart te vinden zijn, zich buiten Nike Air Max 95 Heren de Verenigde Staten bevinden, maar er zijn genoeg Amerikaanse schrijvers om uit te kiezen. Dit komt voornamelijk door de doelgroep die ContentMart al heeft, samen met de enorme vraag naar copy- en contentschrijvers uit landen als India. Tegelijkertijd zorgt dezelfde doelgroep- en schrijverstargeting voor effectievere prijzen dan andere premium content-services in rekening kunnen brengen.

CONTENTMART PRIJSNIVEAUS Nike Air Max Tn Hombre EN GEBRUIKERSKOSTEN
Zoals met alle outsourcing- en Adidas Superstar Herren marktplaatsoplossingen, zult u vaste kosten en vergoedingen hebben die zullen vari?ren op basis van de geleverde diensten. In het geval van ContentMart is het allemaal vrij eenvoudig te begrijpen.

Hieronder ziet u een overzicht van de kosten wanneer u een schrijver inhuurt om een ??schrijfopdracht te voltooien. De belangrijkste factor hierbij is het vaardigheidsniveau Nike Air Huarache Mens (standaard, ervaren, geverifieerd en met de hand geselecteerd). Hoe beter de schrijver is gekwalificeerd, hoe hoger de kosten per woord zullen zijn. (zie onderaan de grafiek)
10. Host a radio show or podcast.– Even if you are not a “radio person,” you can use the technology available today to broadcast your message to the world. Host a free podcast on SoundCloud or another platform such as BlogTalk.com.

11. Invite people to watch a video or listen to a podcast via Nike Air Vapormax Mujer email.– Remember that not everyone will catch your live video or podcast as it airs. Follow up with an email for those who missed it and give them a chance to listen again.

12. Link out from reputable sites.– If there is a site that is considered a high-authority site, ask them if they will feature a link out to your site. You should offer to return Nike Air Force 1 Mujer the favor to help their traffic, as well. At the same time, if there are high-authority articles that are providing really good information and value, be sure to include such references within your own content. Site owners often think it’s all about getting backlinks to your own site, but it’s also about who your site is linking to as well. Need a good example? Check out this infographic marketing article on Inc. If you were writing an article on infographic marketing and wanted a great Nike Air Max Jewell Mujerreference to back up your statements, any sites like Entrepreneur, Inc., or even Forbes would get the job done!13. Connect to media outlets.– Media outlets and press releases are important resources when you need to announce a significant event to the public. Just be careful which sources you use and make sure they represent you in a true light.
Nike Air Max Tavas Homme
14. Write your own press release.– PR Web is a good resource to check out if you want to create a press release. There are some costs associated with this, but it’s free to sign up for their services. They have very specific standards for their press releases so make sure and read up on their policies before sending a post.

15. Ask readers what Nike Air Max 270 Mens they like.– Create a survey or poll that asks customers what kinds of things they want to see on your site. The more you provide information they want Nike Air Max 90 Donna to see, the more you will see your traffic soar.
Andere spannende dingen om te benadrukken zijn een yogasessie die zich richt op mobiliteit voor hardlopers. Na al het trailwerk dat we gaan doen, zal het een leuke traktatie zijn om ons lichaam te strekken en te ontspannen. We zullen ook informele en ge?mproviseerde Q & A-sessies houden. We koesteren een familie als een stam en willen dat deelnemers het gevoel hebben dat ze over elk onderwerp of elke vraag kunnen vragen.

Adventure Lodge
Ten slotte willen we meer vertellen over waarom we de Adventure Lodge hebben gekozen als ons hoofdkantoor voor het weekend. Deze kleine maar moderne berghut ligt midden in de uitlopers van Boulder en naast de Indian Peaks. Nike Air Force 1 Damen Het biedt toegang tot het pad direct vanaf de voordeur, samen met een ijskoude bergbeek waar we na de runs kunnen relaxen. Als ijsbaden niet jouw ding zijn, heeft de Adventure Lodge ook een zwembad en een bubbelbad om in te genieten. Voor de waaghalzen, is er zelfs een slackline-park waar je je evenwichtsvaardigheden onder de knie kunt krijgen. Omdat de A-Lodge geen enorm resort is, biedt het de perfecte hoeveelheid rust en stilte, samen met een gevoel van gezelligheid dat niet wordt overspoeld door toeristen.

SWAG BAG!
Ok, nog een belangrijke opmerking die we moeten aangeven: ‘Swag! Onze gracieuze supporters zullen elke deelnemer een nieuw paar Vasque Footwear trail running kicks geven, CamelBak levert je een nieuw hydratatievest, Pro-Tec Athletics zal hun beroemde Spiky Ball leveren en Trail Sisters heeft natuurlijk iets speciaals Adidas Zx 750 Mujer voor elk van jullie. We hebben Nike Air Max Command Mujer misschien nog een paar speciale cadeaus voor je, als je terugkomt ... time

Ons doel is om u een ervaring te geven die u nooit zult vergeten, gecombineerd met waardevol onderwijs en gecombineerd met alles wat u zoekt in een actief weekendje weg voor meisjes. Trail Sisters: Run With Her Trail Running Retreat biedt precies dat.

Het is één ding dat vrouwen gemiddeld minder verdienen vanwege de tendens naar over het algemeen goedbetaalde bedrijfstakken. En nog een dat zoveel vrouwen economische en professionele gevolgen hebben voor de gave van het krijgen van kinderen. Het is niet alleen de wetenschap dat uw lichaamsgewicht als vrouw meer invloed heeft op uw vermogen om banen en promoties te krijgen, en dat u waarschijnlijk minder verdient als u niet slank bent. Het is ook niet alleen de gewoonte van alledaags seksisme en Nike Air Max Tavas Femme intimidatie.

Bovendien leven we ook in een wereld waar slechts één vrouw op hoog niveau wordt geprezen.

Wij, als vrouwen, hebben moeten strijden om het glazen plafond te doorbreken, de kansen trotseren om vooruit te komen in een mannenwereld. Het is een streven om concurrerende vrouwen te overtreffen, omdat alleen de weinigen die opvallen een kans hebben om het te halen. En helaas brengt het het ergste in ons naar boven, waardoor dit vreselijke stigma ontstaat dat vrouwen van nature katachtig zijn. Iets in ons DNA inspireert blijkbaar klauwen, en die met dubbele X-chromosomen toegekend leven in een moordende wereld om vooruit te komen. Zelfs kleuters * zijn vatbaar voor de overtuiging dat meisjes gemeen zijn voor meisjes, en in sommige gevallen is dat waar.

Maar het zit niet in ons bloed. Het is een mythe dat het gewoon een meisjesding is Nike Air Max 90 Hombre om met cattiness op concurrentie te reageren. Vrouwen ondermijnen elkaar niet genetisch of biologisch meer. En de moordende mentaliteit is tegenstrijdig, slopend en onvergeeflijk.

Marianne Cooper, una sociologa del Clayman Institute for Gender Research, ha pubblicato un pezzo del 2016 su The Atlantic, esplorando se e perché le donne hanno maggiori probabilità di abbattersi. Gli studi hanno rivelato che la tendenza a dirigere comportamenti severi e critici verso le altre donne è innescata da un fattore semplice: un ambiente in cui le donne sono discriminate Nike Air Max 90 Mens o uno in cui le opportunità sono scarse, creando così una mancanza di solidarietà di genere.

Cooper spiega che le donne non sono in grado di aiutare altre donne quando ritengono che siano disponibili meno opportunità per le donne. Ad esempio, se sono una delle poche donne in una posizione dominata dagli uomini, dove gli stereotipi contro le donne (drammatici, emotivi, meno competenti) dilagano, gli studi prevedono che avrei maggiori probabilità di prendere le distanze dalle altre donne in un tentativo di separarmi dagli stereotipi. Userei tattiche come cercare di relazionarmi con "i ragazzi" e isolare o intimidire le colleghe con comportamenti cattivi. Ciò è particolarmente vero quando ci sono posti limitati per le donne in posizioni alte.


Cat Bradley PC: Aaron Colussi
Il comportamento cattivo non è una caratteristica intrinsecamente femminile, ma un prodotto di donne che cercano disperatamente di distinguersi dagli stereotipi, cogliendo un'opportunità riservata a pochi. Quella che è stata coniata come la "sindrome dell'ape regina" è persino presente nel nostro piccolo sport, che generalmente accetta molto socialmente. Ho sentito che concorrenti di alto livello sono critici nei confronti di un'altra donna perché corre con i capelli abbassati. Sono stato con donne che hanno stretto amicizie a causa di qualcosa di banale come un cambio di allenatore o sponsor. Ma quello che mi ha colpito a casa è stato sapere che un grande concorrente screditava apertamente le vittorie di coloro che l'avevano battuta in varie gare, inclusa la mia negli Stati occidentali.

Ero riluttante a condividere la mia esperienza con il comportamento malizioso. Tuttavia, ho pensato che fosse importante parlare di come mi ha fatto sentire. La donna che mi disse che la mia vittoria negli Stati occidentali era un colpo di fortuna, era una persona che non conoscevo personalmente ma che ammiravo. Un'ambasciatrice forte e allegra per il trail running e il fatto che lo dicesse mi ha fatto interrogare come atleta. Ancora più importante, ha provocato la tentazione di non tornare alla gara che mi ha dato così tanto perché, a quanto pare, non meritavo davvero di essere lì.

Per essere chiari, non credo che questo tipo di comportamento definisca il carattere di una donna, ma è solo un sintomo di questo ambiente cane-mangia-cane. Tuttavia, pone una domanda importante: se questo tipo di comportamento mi ha indotto a indovinare i miei inseguimenti nel trail running, non è probabile che un comportamento simile possa scoraggiare le donne che cercano di entrare in questo sport? Abbattere altre donne, anche se non lo fai consapevolmente per garantire un'opportunità, è un meccanismo per ottenere e stare al passo con le altre donne. Pertanto, che ne siamo consapevoli o no, avrebbe senso che la tendenza a respingere verbalmente le altre concorrenti sia una tattica per mantenere il campo piccolo e lo sport in crescita. Le persone sono cattive perché minacciate. Di solito, è così Nike Internationalist Herren semplice.

Le donne non possono essere completamente da biasimare. Ci sono molte meno opportunità di farlo come una pista femminile e ultra runner che come un maschio. è più difficile per le donne nel nostro sport ottenere uno sponsor pagatore elevato e, quando lo facciamo, di solito veniamo pagati meno di un uomo di pari misura. Quindi, secondo Cooper, ha senso che ci accenderemmo l'un l'altro quando solo pochi di noi possono farcela o quando sono in gioco i nostri sogni e mezzi di sostentamento.

Ma è un circuito di feedback. Non ci saranno mai pari opportunità nel trail e nell'ultra running se ostacoleremo la crescita di donne forti nel nostro sport. Incoraggiando più donne a competere e quindi creando competizione, stiamo aprendo la strada a un boom delle opportunità femminili e aumentando le nostre possibilità di vera uguaglianza. Nike Air Max Thea Donna Più donne raggiungiamo, più profondo diventa il campo femminile e maggiore è il pagamento. Ancora più importante, più donne e ragazze sono autorizzate, ispirate e incoraggiate da altre donne, più significativo e soddisfacente sarà il nostro sport.

Mia madre ha dormito la scorsa notte in modo che potesse guardare la mia gara, e questa mattina è iniziata con un risveglio alle 4 del mattino per noi. "Sei sicuro di voler fare questo?" lei chiese.

"Sì, credo", fu la mia risposta. Ero incredibilmente nervoso e temevo il caldo.

Mi sono alzato, ho indossato la cavigliera del mio jailbird Champion Chip (conteneva il chip di cronometraggio) e il mio braccialetto numero triathlon e ho afferrato un Luna bar e una banana per la strada. Ho portato Bailey a fare una passeggiata alle 4:45, ed eravamo solo io e la gente che usciva dal Nike Air Odyssey Damen ristorante / club messicano sul mio angolo.

La mia incredibile amica Shannon è venuta a prenderci alle 4:55 (come il servizio di auto per l'aeroporto, era lì anche prima che le chiedessi di essere!) E ci siamo diretti a Flushing Meadows Park nel Queens. Era il sito delle fiere mondiali del 1939/1964, ed è anche sede di Citi Field e il sito degli Stati Uniti Open. In altre parole, è un posto interessante.
Der er tusinder af gode blogs til foodies. Disse blogs har alt hvad du har brug for at vide for at forberede og nyde store kulinariske mesterv?rker. Du kan finde l?kre Nike Air Max 95 Uomo opskrifter og madlavningstips, der vil friste enhver persons smagsl?g. Nogle blogs er specialiserede i bestemte typer k?kkener, mens andre tager et bredere fokus. Du kan ogs? finde tip, der hj?lper dig med at spare penge, mens du forbereder dine Nike Air Max Thea Dames foretrukne f?devarer.

MINIMALIST BLOGGER
Fors?ger du at spare penge p? materialistiske k?b? Vil du have mere plads i dit hjem? Du er ikke alene. Masser af mennesker fors?ger at declutter deres hjem og sk?re ned p? un?dvendige k?b. Desv?rre er det Nike Air Max 270 Donna sv?rt for mange mennesker at vide, hvor man skal starte. Den gode nyhed er, at der er masser af gode blogs om minimalisme. De kan hj?lpe dig med at slippe af med rodet og tage dit liv tilbage.

Negl polske blogs
Det er h?rdt at v?lge den rigtige kosmetik. En del af problemet er, at der er s? mange at v?lge imellem. Et andet problem er, at pr?ferencer ?ndres hele tiden. Det st?rste problem er, at enhver kvinde skal v?lge et m?rke, der matcher deres test og personlighed. Det kan v?re sv?rt at finde ud af, hvor de skal starte, og det er derfor, at s? mange kvinder henvender sig til kosmetik- og Nike Air Max Command Femme neglelakblogger. Disse blogs har anmeldelser af de bedste neglelakker og farvepr?ver p? markedet. De har ogs? gode tip til at v?lge rigtige neglelakker og farvepr?ver, der passer til din smag og budget.

KONSERVATIVE BLOGGER
Mange konservative mener, Adidas Gazelle Mujer at mainstream-medierne domineres af modstridende synspunkter. Hvis du ikke er en stor fan af FOX News, kan det v?re sv?rt at finde indhold, som du er enig med. Derfor deler et stigende antal konservative bloggere deres stemmer online. Mange af disse Adidas Yeezy Boost 350 Mens bloggere har meget v?rdifuld indsigt, som andre h?jreekstreme kan s?tte pris p?. Hvis du er en konservativ, der ?nsker at f? et nyt perspektiv, er du velkommen til at tjekke disse blogs ud.
Aujourd'hui, les avis sur les produits et les entreprises sont l'un des meilleurs outils de vente pour les marchands de commerce électronique. Nike Air Max Command Heren Ils prennent une part importante du marketing en ligne et de l'image de marque. Plus de 90% des consommateurs déclarent avoir lu les avis en ligne avant de faire un achat et 63% notent que leurs décisions Nike Air Max 270 Heren d'achat sont influencées par de bonnes évaluations de produits et avis sur un site Web. De bonnes critiques vous aident à fidéliser et à faire confiance, à réduire le nombre de retours des acheteurs et à augmenter Adidas Zx 850 Herren les ventes.

C'est une bonne pratique pour motiver vos clients à évaluer les produits. C'est vraiment plus difficile quand vous faites ?a depuis le saut. Mais si vous prêtez beaucoup d'attention à cette tactique, vous obtiendrez certainement de doux avantages.Il existe de nombreuses opinions différentes sur les avis en ligne. Nous ne pouvons pas affirmer définitivement que les avis sont utiles pour les entreprises, bien que chaque étude de cas le suggère.

Par exemple, Capterra a déclaré que les avis négatifs peuvent créer un look authentique. 68% des clients déclarent faire davantage confiance à un mélange de bons et Nike Air Max Ltd Hombre de mauvais avis en ligne car cela montre que l'entreprise n'a rien à cacher. Et seulement 18% des personnes ont noté que les critiques négatives rendaient l'entreprise moins fiable.

L'autre analyse générale a Nike Air Max Jewell Mujer montré que de nombreux avis peuvent augmenter le taux de conversion, mais il n'y a pas un certain nombre d'avis en ligne que vous devriez obtenir. Tout ce que nous pouvons dire à ce sujet actuellement, c'est qu'un produit ou une entreprise n'a pas un historique parfait. Mais même les entreprises rentables ont un certain désordre!

Dans cet esprit, nous allons aller au-delà des témoignages et des critiques de produits. Voici 5 astuces et tactiques pour obtenir 5 étoiles de vos clients.
Utilisez-vous des pratiques durables dans la fabrication?
 Absolument. Swiftwick s'engage pour la durabilité, ce qui réduit le besoin de consommation. Swiftwick fabrique toutes les chaussettes aux états-Unis, en utilisant des matériaux d'origine nationale lorsque cela est possible. Cela réduit les kilomètres de vêtements et consomme moins de ressources de transport avant et après la fabrication. SW utilise du mérinos, un matériau naturellement durable, et de l'oléfine, qui nécessite moins d'énergie pour produire et Adidas Zx 750 Mens génère moins de déchets que la plupart des matériaux synthétiques. SW recycle les déchets en produits secondaires pour réduire notre flux de déchets. Une grande partie de nos fils de récupération est réutilisée dans des couvertures non tissées pour ceux qui en ont besoin.

Comment Balega a-t-elle commencé, depuis combien de temps êtes-vous dans le monde de la chaussette?
Balega a été lancé il y a 15 ans. Nous opérions dans l'hémisphère sud et nous devions équilibrer nos activités. La course est ce que nous savions, le marché américain à l'époque était réceptif à quelque chose de nouveau et nous étions considérés comme des innovateurs. Combinaison de timing, d'excellents produits et d'un modèle commercial différent engagé envers la communauté et un programme de reddition, tous les principes que nous nous effor?ons toujours de respecter.

Qu'est-ce qui rend vos produits uniques par Nike Air Presto Donna rapport aux autres marques?
Balega est con?u et fabriqué spécialement pour les coureurs et les marcheurs. Notre philosophie de conception est principalement axée sur l'ajustement et la fonction, suivie d'un élément de mode. La différence avec Balega est la fa?on dont elle est fabriquée, chaque paire est inspectée et lavée à la main avant d'être emballée, les coutures des orteils sont toutes sans couture, nos fils sont spécialement créés pour répondre aux normes de performance ... la différence est dans les moindres détails.

Utilisez-vous des pratiques durables dans la fabrication?
Absolument, nous nous approvisionnons auprès de fournisseurs qui ont une conscience, nous recyclons l'eau de lavage, nous utilisons du carton recyclé dans nos emballages, nous avons des programmes rigoureux de récupération des fils de déchets, et surtout nous encourageons les personnes qui fabriquent notre produit à développer une conscience Nike Air Max Tn Homme quand il vient Nike Air Max Sequent 2 Damen au recyclage et à la durabilité.

Quel est votre best-seller et pourquoi?
Notre confort caché domine toujours, nous avons continué à peaufiner les améliorations, mais il ne fait aucun doute que la chaussette la plus confortable existe. Le nombre d'aiguilles fines crée une douceur presque veloutée sans compromettre les performances de gestion de l'humidité.

Avez-vous d'autres informations intéressantes à partager?
Notre offre ?Blister Resist? dans la catégorie des fibres naturelles résonne à un rythme soutenu auprès de nos clients. Le mohair en tant que fibre n'est pas nouveau, mais ses propriétés de performance n'ont, à notre avis, jamais été correctement exposées. C'est vraiment une grande fibre, douce à la main, durable, de grandes propriétés thermos régulatrices et un anti microbien naturel. Il est durable et son Nike Air Max 2017 Femme traitement a un impact négatif minime sur l'environnement.

Sans surprise, il n'y a pas beaucoup d'options saines au menu. Je suis plus que bien de ne pas manger sainement parfois - tant que c'est parce que je Nike Air Max Thea Womens le veux, pas parce que je n'ai pas d'autre choix. J'ai eu les cuisses de poulet avec des légumes et du riz (non identifié) et j'ai été dé?u comme d'habitude.

Hoe is Drymax begonnen, hoe lang zit je al in de sokkenwereld?
Drymax is in de jaren 90 begonnen als een technologie die op de markt wordt gebracht door ons toenmalige SecondWind Products, Inc.-bedrijf. Als je in een Footlocker, Just For Feet, Garts, Big 5, enz. Ging en Shoe Goo, Shoe Cleaners, Insoles, Shoe Laces kocht, dan kocht je bij ons. Het bedrijf verkocht in 2001 en de technologie ging een tijdje inactief. Drymax werd in 2006 opnieuw aan het publiek voorgesteld en in zijn huidige vorm. In 2014, na een reeks interessante evenementen die te lang waren om hier door te gaan, nam het huidige eigendom het Adidas Gazelle Femme merk en de technologie in zijn geheel terug.

Wat maakt jouw producten uniek in vergelijking met andere merken?
Drymax is een gepatenteerde tweelaagse technologie die gebruik maakt van een super hydrofobe (waterafstotende) laag tegen de voet en een super hydrofiele (waterminnende) laag weg van de voet. Het werkt als een rakel die het vocht mechanisch van de huid opheft en opslaat in de buitenste laag, waardoor de huid 24 keer droger blijft dan vezels zoals wol af te voeren.

Gebruik je duurzame praktijken bij de productie?
Drymax-sokken gaan vaak 2-3 keer langer mee dan wol en andere vochtafvoerende garens. Drymax maakt gebruik van een oplossingskleurproces waarbij de kleur in het gesmolten stadium wordt opgenomen, waardoor er geen gekleurd bijproduct in het milieu wordt gewassen. Over milieu gesproken, Drymax sokken worden in de VS Nike Air Max 97 Mens gebreid onder strikte Amerikaanse milieu- en arbeidswetten.

Wat is je bestseller en waarom?
Verreweg is het de Drymax Run Lite Mesh. Deze sok Nike Air Max 2017 Uomo combineert een perfecte mix van zachte badstof lussen onder het voetbed en geweldige ventilatie bovenop de voet. De Y Heel-naad en de achterste wig voorkomen dat de sok naar beneden glijdt.
Nog andere interessante informatie die u wilt delen?
Drymax heeft het meest geweldige team van ultra-hardlopers. We zijn er trots op dat we onze alledaagse sokken op de proef stellen in de zwaarste races ter wereld. Drymax-vrouwen bezitten het record bij UTMB (Rory Bosio), Western States 100 (Ellie Greenwood) en de oude Badwater Hot Weather Course (Jamie Donaldson). In 2017 waren de top 5 mannen in de UROY-stemming allemaal Drymax-atleten. Onze selectie voor vrouwen omvat: Stephanie Howe, Ellie Greenwood, Rory Bosio, Ashley Nordell, Sabrina Little, Liza Howard, Cassie Scallon, Devon Crosby-Helms, Kelsey Claussen, Caroline Boller, Maggie Guterl, Nike Air Max Jewell Damen Nicole Kaogeropoulos, Joelle Vaught, Jenn Shelton, Kerry Bruxvoort en Kacie Lickteig. Hier is een link naar de pagina van de Drymax-atleet.

Mijn RoadID die vandaag kwam. Ik heb het bestellen zo lang uitgesteld, maar ik heb er vorige week eindelijk een besteld nadat ik de loterij van Dori niet had gewonnen. Ze linkte naar dit bericht van Caitiln over een meisje genaamd Lindsay die een fietsongeluk had en niet werd behandeld totdat de verpleegsters een bewijs van verzekering kregen. Dat maakte me bang en ik bestelde een Road ID. Dit is stom, maar de reden dat ik te lang wachtte om er een te bestellen was omdat ik niet wist welke lopende mantra ik onderaan wilde hebben. Ik besloot uiteindelijk dat dat veel minder belangrijk was dan mogelijk geen contactinformatie over mij te hebben als ik een ongeluk kreeg, dus besloot ik uiteindelijk Nike Air Max Thea Femme om te gaan met 'Ik ren omdat ik kan'. In de post van Caitlin raadde ze aan om je ziektekostenverzekeringinformatie te geven aan een van je contacten voor noodgevallen, dus ik stuur mijn informatie naar mijn ouders. Spoedig.
When it comes time to invest in a domain name and a domain broker, don’Nike Air Max Command Mujer t forget that the domain name of your site and business is extremely important. Several domain names have sold for millions of dollars, and are worth even more today!

5 – USE A DOMAIN NAME GENERATOR TOOL
Sitting around and searching for a great domain name that is available can be extremely frustrating. Not only do you keep getting denied, it’s also a big motivation killer. Good thing there are tools to help with this process, such as domain name generators.Nike Air Max Classic Bw HerenThe way these fun little tools work is simple. All you need to do is type in your main keywords or phrases of choice, and they will instantly run through a ton of domains and see which are available. Not only do most of these tools take your requested keywords Adidas Neo Homme and phrases, they will also throw in common and matching keywords of their own. This usually helps with the process of coming up with a great name, while also finding on that is available.

6 – PICK UP A GREAT DOMAIN THROUGH EXPIRATION
With millions of domain names already being registered and each of them up for expiration annually, that’s a lot of domain names expiring daily. As mentioned earlier, the majority of domains are on auto-renew, so they will likely Nike Air Presto Mujer not become available again. However, millions of domains will.

With such a demand in place, ‘domain expiration services’ make the process of getting your hands on these domains a bit more possible. Sites like NameJet and Pool specialize in simply grabbing domain names once they become available, then putting them up for auction. I’ve personally used both of these services to secure some really awesome domains over the Nike Air Max Tavas Damesyears. You can reach more about this process and how it works here.

If you are going to try and secure expired domain names, remember it’s a long-term game. To make the most of this opportunity, create an account with any domain expiration service, throw in a bunch of domains to your ‘dream list’ and if they ever become available, you might just get them!
Non tutti prospereranno con questo commercio, poiché la creatività gioca un ruolo nel web design (affrontiamo i fatti: non tutti noi siamo creativi). Ma se pensi di avere le braciole per questo, ci sono molti modi per "insegnarti" online. Molte interfacce come WordPress semplificano il codice in questione e ne semplificano la comprensione.

Oltre a guadagnare un bel po 'di soldi come sviluppatore web, c'è anche un mondo Nike Air Max 2015 Mujer intero per la scrittura indipendente. Questo è qualcosa in cui ho anche una competenza personale, poiché ho scritto Nike Air Max Classic Bw Mujer e pubblicato oltre 3000 articoli negli ultimi anni, molti come esperti pagati, mentre altri sono per il mio sito o per gli ospiti che scrivono su altri siti. Dai un'occhiata a questo articolo che ho pubblicato su utili suggerimenti per la scrittura freelance e su come iniziare come scrittore freelance in pochi minuti.

2 - UBER & LYFT. POTETE GUIDARE?
Hai un'automobile a quattro porte che non ha più di un decennio? Non è un criminale? Ci sei. Se sei disposto a passare il tempo per fare un lavoro senza talento e diventare un trasporto, puoi portare un po 'di denaro extra vitale. Anche se implementerai la guida per Nike Air Presto Homme un paio d'ore dopo il lavoro, o per far salire i passeggeri nelle ore di traffico, aiuterai comunque la tua situazione Adidas Eqt Support Adv Mujer finanziaria. La parte migliore di questi tipi di lavori è che puoi creare il tuo programma in quanto tecnicamente Adidas Nmd Femme sei un appaltatore indipendente. Se desideri saperne di più su quanto potresti effettivamente guadagnare sul lato come "pilota a pagamento", consulta questo articolo sull'argomento da NerdWallet.

Kommen wir gleich zur Sache - wie viel Laufen ist w?hrend der Schwangerschaft gesund und was sind die Anzeichen dafür, dass ich aufh?ren sollte? Als Faustregel gilt, dass Sie die gleiche Laufleistung wie vor der Schwangerschaft beibehalten k?nnen, solange Ihre Schwangerschaft unkompliziert ist. Sie k?nnen sogar weiterhin schnell trainieren, wenn Ihr K?rper an diese Art von Intensit?t gew?hnt ist. Beachten Sie jedoch, dass Ihr K?rper umso h?rter daran arbeiten muss, sich abzukühlen, je schneller Sie laufen. Laut dem Kompendium ?Was ist zu erwarten, wenn Sie es erwarten“ (ich glaube, jeder Frauenarzt gibt angehenden Müttern zum ersten Mal eine Kopie dieses Buches), wenn sich Ihr K?rper erw?rmt, wird Blut weggeschleudert von Nike Air Max 2017 Heren der Geb?rmutter, wodurch die Menge an Sauerstoff verringert wird, die das Baby erh?lt. Sie m?chten sicherstellen, dass Ihre Kerntemperatur nicht ansteigt, damit Ihr K?rper nicht h?rter arbeiten muss als n?tig, um die Bedürfnisse des Babys zu priorisieren. Darüber hinaus hat das American College of Geburtshelfer und Gyn?kologen (ACOG) festgestellt, dass durch Bewegung nicht erwartet wird, dass die K?rpertemperatur in den Bereich der Besorgnis steigt. Solange Sie also nicht mitten im Sommer in Südtexas in der Hitze des Tages laufen, sollten Sie grünes Licht haben, um gem?? Ihrer üblichen Routine weiterzulaufen.

Ihr Blutvolumen Nike Air Max Command Womens verdoppelt sich w?hrend der Schwangerschaft, was erkl?rt, warum Sie jedes Mal, wenn Sie laufen, das Gefühl haben, dass jemand ein riesiges Gummiband um Ihren Brustkorb geschnallt hat, wodurch jeder Atemzug eingeschr?nkt wird. Laut ACOG ist aufgrund physiologischer Ver?nderungen der Atemwege w?hrend der Schwangerschaft ?die F?higkeit einer Frau, anaerob zu trainieren, beeintr?chtigt und führt zu einer verringerten Nike Air Max 180 Mujer Sauerstoffverfügbarkeit für anstrengende Aerobic-übungen. Daher ist eine Verringerung der Trainingsintensit?t wichtig.“ Sie k?nnten das mit anf?nglicher Traurigkeit und Frustration lesen, wenn Sie es gewohnt sind, w?chentliche Bergwiederholungen zu machen oder Workouts zu verfolgen (oder Sie seufzen vor Erleichterung… kann ich ein Amen bekommen?!). Der Schlüssel zu dieser Aussage ist jedoch die Anpassung. Sie müssen nicht aufh?ren, mit der gewohnten Intensit?t zu laufen, sondern k?nnen versuchen, diese Intensit?t für viel kürzere Zeitr?ume beizubehalten oder zu einem Tempo zu wechseln, das sich herausfordernd anfühlt, aber sobald Sie anfangen, sich selbst zu fühlen anaerob, du ziehst dich zurück. In der Schwangerschaft lernen Sie mehr, auf die Signale Ihres K?rpers zu h?ren, als Ihre VO2 max. Und ganz ehrlich, Ihr K?rper wird Nike Air Max 90 Mens wahrscheinlich nicht in der Lage sein, Ihre gewohnten H?chstgeschwindigkeiten zu erreichen, weil Sie wissen, dass das Ganze einen menschlichen Prozess erzeugt und die ganze Energie, die dazu ben?tigt wird!

Als ich mit meiner Tochter schwanger war, hat mein Arzt meine Angst vor dem ?Kochen des Babys“ w?hrend des Trainings gelindert, indem er mir erkl?rte, dass der schwangere K?rper vor allem die Bedürfnisse des Babys priorisiert, damit Sie, Mutter, sich w?hrend eines Trainings lange vor dem Baby schlecht fühlen fühlt eine dieser negativen Auswirkungen. Sei also wachsam und ehrlich darüber, wie du dich fühlst. Wenn Sie das Gefühl haben, zu stark zu pushen oder sich überm??ig müde zu fühlen, sind dies Ihre Anhaltspunkte, um ein oder zwei Punkte zu sparen. Geben Sie sich zu Beginn dieser Schwangerschaftsreise die Erlaubnis, den mentalen Adidas Superstar Dámské Wechsel von ?Training“ zu ?Training für ein gesundes Baby“ gezielt vorzunehmen. Wenn Sie diese Pille in erster Linie schlucken k?nnen, k?nnen Sie auf der Grundlage gesunder Erwartungen und beabsichtigter Ergebnisse kluge Trainingsentscheidungen für sich selbst treffen.

Anne und ich gingen beide auf Teller. Meins war k?stlich, aber aus irgendeinem Grund wurde ich krank im Magen. Vielleicht, weil ich von der Wanderung dehydriert bin? Ich versuche jetzt, etwas Wasser zu tuckern, w?hrend ich in den Konferenzsitzungen sitze.

Ich habe eine gro?artige Sitzung über die Gesundheitsinitiativen der Regierung durchgesessen, über die ich sp?ter noch einmal sprechen werde.

Ik woon en train in Bozeman, Montana. Wat natuurlijk betekent dat ik 6 maanden per jaar op sneeuw train - soms verpakt poeder, soms vers, soms ijs, vaker wel dan niet een combinatie van alle drie. Ik had de mogelijkheid om onze lokale paden in de Brooks Caldera 2 te lopen en in het begin was ik sceptisch over hoe deze meer minimalistische schoen dan ik gewend was, zou presteren op ons agressieve gebrek aan switchbacks, Nike Internationalist Hombre Montanans geven de voorkeur aan een meer lineaire, rechte benadering , gecombineerd met gladde besneeuwde paden. Maar toen ik me in de groef van mijn runs nestelde, Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer was ik opgewonden toen ik ontdekte dat deze schoenen prima met de wildernis van Montana omgingen.

Ik ontving de Brooks Caldera 2 per post en was aanvankelijk dankbaar voor het coole kleurenschema - marine, pruim en ijsblauw zijn zeker een vurig gembercompliment. Bovendien verouderen koele en donkere tinten gewoon goed op schoenen omdat ze steeds meer vuil, slib en ijzige mix krijgen. Deze schoenen hebben simpele strakke en coole lijnen, toen mijn hardlooppartner ze zag, riep ze uit: 'Dat zijn mooie schoenen!' En dat zijn ze echt.

Dus hoewel ik pas op 1 juli 'officieel' ga trainen voor de NYC Marathon, beschouw ik mezelf nu als 'pre-training', wat betekent dat ik alvast niet kan stoppen met nadenken over hardlopen.

Heb je het bericht van Corey gelezen over haar relatie met hardlopen? Zo is het. Hardlopen is mijn nieuwe vriend Nike Air Max 90 Mens waar ik nu niet aan kan denken.

Ik heb met veel plezier Ali's berichten gelezen over het werken met Coach Cane en hoe ze persoonlijke feedback krijgt over haar hardloopsnelheid Nike Air Pegasus 83 Mens en prestaties, en het maakte dat ik het trainen met Joel, de trainer die me hielp 50 pond te verliezen en te trainen voor mijn eerste marathon, echt misliep. .

Ik speelde met het idee om lid te worden van een marathon-trainingsgroep voordat ik besloot dat ik op mijn eigen schema wilde zijn.

Ik vond Marc's Tumblr een paar maanden geleden, vermoedelijk via iemand anders die ik volgde. Hoewel ik wat persoonlijke aandacht wilde om me te helpen mijn hardloopdoelen te bereiken, is dit niet echt het beste moment om een ??paar honderd dollar uit te geven om dit te doen. Terwijl ik nadacht over het runnen van coaches en het samenstellen van mijn marathontrainingsplan, Nike Air Max 97 Herren bleef Marc's naam achter in mijn hoofd hangen.

Ik heb hem vorige week een e-mail gestuurd en we gaan deze week aan de slag. Hij gaf me een verlaagd tarief in ruil voor Nike Air Max 90 Mujer een paar keer per week bloggen over zijn diensten. Ik denk dat ik veel ga leren over hardlopen en mezelf als hardloper, dus ik ben verheugd dit met je te delen. (Ik bedoel, hij laat me al spelen met zaken als VDOT-rekenmachines, die ik nog niet echt begrijp.)
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21