29-09-2021, 05:50 PM
مشاور املاک خوب در جهانشهر چیست؟ راهنمای مسیر شغلی
در اینجا مواردی که باید قبل از مشاوره املاک بدانید را بدانید.
املاک و مستغلات به مدت طولانی سرمایه گذاری مناسب برای کسانی بوده است که به دنبال ایجاد ثروت بلند مدت برای نسل ها هستند. با ثبت نام در راهنمای جامع سرمایه گذاری در املاک ، به شما کمک می کنیم تا در این کلاس دارایی حرکت کنید.
همین حالا کپی رایگان من را دریافت کنید!
مسکن ایوان مدائن
در حالی که بسیاری از افراد با مفهوم آن آشنا هستند عامل املاک و مستغلات و یا مسکن ، مشاور املاک خوب در جهانشهر و مستغلات می تواند یک داستان متفاوت است. این نوع حرفه ای املاک را می توان ترکیبی بین یک برنامه ریز مالی و یک سرمایه گذار املاک در نظر گرفت . اگر برای شما جالب به نظر می رسد ، ادامه مطلب را بخوانید. ما در مورد اینکه مشاور املاک خوب در جهانشهر چیست ، چگونه کار می کند و چگونه می توانید در مسیر شغلی شروع کنید بیشتر توضیح خواهیم داد.
مشاور املاک خوب در جهانشهر چیست؟
ابتدا اجازه دهید مشاوران املاک و مشاوران مالی را مقایسه کنیم. به بیان ساده ، مشاوران املاک حرفه ای هستند که در کمک به خریداران و فروشندگان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد معاملات املاک خود تخصص دارند. به عنوان مثال ، آنها می توانند به تجزیه و تحلیل مالی برای یک ملک خاص کمک کنند یا هنگام برنامه ریزی برای ایجاد نمونه کارها به برنامه ریزی استراتژیک کمک کنند .
از آنجا که نقش آنها در معامله بیشتر به سمت مدیریت دارایی است ، این مشاوران تمایل دارند با سرمایه گذاران املاک و مستغلات کار کنند تا خریداران و فروشندگان مسکونی. به عنوان مثال ، برای کسی که می خواهد به یک مغول املاک تبدیل شود ، آوردن یک مشاور می تواند راهی عالی برای آنها برای توسعه یک استراتژی جامع سرمایه گذاری در املاک و تعیین اهداف برای رونق یک تجارت املاک و مستغلات باشد.
تفاوت مشاور املاک خوب در جهانشهر با فروشنده املاک در چیست؟
وقتی صحبت از مشاوران املاک می شود ، مردم اغلب تعجب می کنند که مشاور املاک خوب در جهانشهر چه فرقی با فروشنده املاک دارد. این دو نوع متخصصان املاک در معاملات املاک دو عملکرد متفاوت را انجام می دهند. در حالی که یک مشاور املاک خوب در جهانشهر بیشتر در کمک به سرمایه گذاران برای تصمیم گیری در مورد اقدامات خود در مورد املاک و مستغلات خود مشارکت دارد ، اما نماینده خریدار یا نماینده فهرست در مدیریت فرایندهای روزانه لازم برای تکمیل معامله املاک دخیل است.
مسکن ایوان مدائن
یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ممکن است از تخصص خود برای کمک به مشتری خود استفاده کند تا تصمیم بگیرد که آیا فروش دارایی املاک یا افزودن ملک بیشتر به نمونه کارها از نظر مالی ایده خوبی است. با این حال ، پس از اتخاذ تصمیم ، یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ممکن است به همان مشتری در تعیین ارزش مناسب ملک ، مدیریت بازاریابی برای ملک و نقش کلیدی در هرگونه مذاکره قرارداد کمک کند.
مزایا و معایب مشاوره املاک چیست؟
اکنون که متوجه نقش این نوع مشاوره در صنعت املاک شده اید ، وقت آن رسیده است که مزایا و معایب مشاغل مشاور املاک خوب در جهانشهر را دقیق تر بررسی کنید. مانند هر حرفه ای ، شروع حرفه ای به عنوان مشاور املاک خوب در جهانشهر دارای فراز و نشیب هایی خواهد بود.
طرفداران
مانند هر مشاغل مشاوره ، حرفه ای در زمینه مشاوره املاک همان چیزی است که شما از آن استفاده می کنید. در واقع هیچ راه مشخصی برای مشاور املاک خوب در جهانشهر وجود ندارد ، این بدان معناست که شما آزادی زیادی خواهید داشت ، اما همچنین مسئولیت شخصی زیادی را نیز بر عهده خواهید داشت. به عنوان مثال ، از آنجا که شما تجارت شخصی خود را اداره می کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات شخصی یا سرمایه گذاران نهادی در یک شرکت عضو کار کنید. علاوه بر انتخاب مشتریان خود ، این آزادی را نیز خواهید داشت که ساعت و ساختار هزینه خود را تعیین کنید.
گفته می شود ، در حالی که احتمالاً حقوق دریافت نمی کنید مگر اینکه به عنوان بخشی از کارگزاری موجود کار کنید ، اما میزان حقوق مربوط به این شغل می تواند مزیت دیگری محسوب شود. طبق ، متوسط حقوق مشاور املاک خوب در جهانشهر 63،332 دلار در سال است. با این حال ، طبق تحقیقات آنها
منفی
نکته منفی انتخاب مشاور مشاور املاک خوب در جهانشهر این است که ممکن است فرصت های شغلی زیادی پیدا نشود. همانطور که گفته شد ، این حرفه برای افرادی مناسب است که آماده مشارکت داشتن کسب و کار خود و انجام بازاریابی خود هستند. برخلاف یک مشاور املاک خوب در جهانشهر و مستغلات سنتی ، خدمات مشاور املاک خوب در جهانشهر نسبتاً عالی است و ممکن است توسط هر کارگزاری ارائه نشود.
مسکن ایوان مدائن
علاوه بر این ، این حرفه می تواند به وضعیت بازار املاک و مستغلات بستگی داشته باشد . اگر بازار خاص شما کند باشد ، احتمالاً سرمایه گذاران علاقه ای به افزودن املاک بیشتر به سبد سهام خود ندارند. بنابراین اگر این مسیر را طی می کنید ، آماده باشید تا کسب و کار به مرور زمان کم و زیاد شود.
چگونه می توان مشاور املاک خوب در جهانشهر شد
هیچ راه مشخصی برای گشایش مشاغل مشاوره املاک خود وجود ندارد. با این حال ، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما در شروع کمک می کند.
اول از همه ، شما می خواهید مجوز املاک خود را دریافت کنید . هر زمان که مشاغلی را با بازار املاک و مستغلات شروع می کنید ، مهم است که آموزش املاک و مستغلات را تحت پوشش خود داشته باشید. با شرکت در کلاسها و نشستن برای امتحان دولتی شروع کنید. هنگامی که مجوز کارگزار خود را دارید ، می توانید نماینده فروش ، مشاور املاک خوب در جهانشهر شوید یا هر دو خدمات را ارائه دهید.
در مرحله بعد ، در مورد گرفتن یک نام حرفه ای فکر کنید. در این صورت ، می توانید به انجمن ملی املاک ملحق شوید. به عنوان یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ، شما موظف هستید طبق یک کد رفتار عمل کنید. با این حال ، داشتن این نام می تواند نقطه فروش عمده ای برای مشتریان آینده شما باشد.
در نهایت ، طاقچه ای را انتخاب کرده و بازاریابی خدمات خود را آغاز کنید. به عنوان مثال ، این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بر مشتریان املاک تجاری تمرکز کنید یا مشتریان املاک مسکونی. اگرچه ممکن است محدود کردن فرصت های تجاری شما احمقانه به نظر برسد ، اما با این کار ، خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خاص خود تعیین می کنید.
نتیجه نهایی
مشاغل مشاوره املاک برای همه مناسب نیست. با این حال ، اگر به تجزیه و تحلیل مالی علاقه دارید و به مردم در رسیدن به اهداف خود کمک می کنید ، ممکن است مناسب شما باشد.
اگر علاقه مند به دنبال کردن این نوع شغل در صنعت املاک هستید ، از این به عنوان راهنمای خود برای شروع استفاده کنید. با داشتن این دانش ، شما باید تصور بهتری از این داشته باشید که آیا این مسیر شغلی برای شما مناسب است یا خیر.
1000 دلار گرفتید؟ 10 سرمایه گذاری برتر که ما در حال حاضر انجام می دهیم
تیم تحلیلگران ما موافق است. این 10 نمایشنامه املاک بهترین روش های سرمایه گذاری در املاک در حال حاضر هستند. با ثبت نام برای عضویت در برندگان املاک ، هر ماه به 10 ایده و ایده جدید سرمایه گذاری ما دسترسی خواهید داشت. با کلیک کردن اینجا ، نحوه شروع کار با برندگان املاک را بیاموزید .
رقابت بسیار شدید است و این روزها به مهارتهای بازاریابی آنلاین و آفلاین متخصص نیاز دارید تا بتوانید خود را از گروه جدا کنید.
بازاریابی برای املاک و مستغلات
در حالی که عوامل املاک و مستغلات هنوز در فرایند خرید خانه نقش کلیدی دارند ، خریداران به طور فزاینده ای به دنبال انجام کارهای آنلاین بیشتر قبل از مشارکت کارشناسان هستند. مطالعه ای از انجمن ملی املاک و مستغلات نشان داد که 92 of از خریداران از اینترنت برای شروع جستجوی خانه خود استفاده می کنند و این امر نیاز حیاتی نمایندگی های املاک را برای حضور فعال آنلاین به خانه بر می گرداند. اگر فعال ، درگیر و شبکه آنلاین نیستید ، آن را از دست می دهید.
مسکن ایوان مدائن
در اینجا 35 ایده برتر بازاریابی املاک برای کسانی که به دنبال پیروزی در بازی بازاریابی املاک هستند ، آمده است.
1. خودتان را برای امور اجتماعی آماده کنید.
اطمینان حاصل کنید که در همه شبکه های بزرگ (فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، Google+ و حتی اینستاگرام) حساب های رسانه های اجتماعی دارید ، اگر عکس های زیادی از خانه تهیه کرده اید. با کاربران ارتباط برقرار کنید ، مطبوعات خوب را به اشتراک بگذارید و ویژگی های خود را تبلیغ کنید.
نکات بازاریابی مجدد
2. اشتراک گذاری اجتماعی را به صفحات املاک اضافه کنید.
به احتمال زیاد ، خریداران خانگی مشتاق هستند تا عکسهای مسکن برتر خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند ، بنابراین با افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ، ایمیل خریداران و اشتراک گذاری املاک مختلف را برای خریداران خانه آسان کنید.
نکاتی برای بازاریابی املاک
3. مراقب مسابقه باشید.
دیگر مسکن ها در منطقه شما چه می کنند؟ وب سایت آنها چگونه است؟ آنها در شبکه های اجتماعی چقدر فعال هستند؟ به کارهایی که رقبا انجام می دهند توجه کنید - سپس از اشتباهات آنها دوری کنید و موفقیت خود را تکرار کنید!
4. ارتباط خود را آسان کنید.
اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید. در حالت ایده آل ، یک صفحه تماس چشمگیر با ما ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند.
5. ایجاد یک کارت ویزیت قاتل.
یک کارت ویزیت بسیار جذاب تهیه کنید و آن را مانند برگه های پیتزا در جمعه شب به دست بگیرید.
6. از تصاویر محلی استفاده کنید.
از بسیاری جهات ، شما فقط یک خانه نمی فروشید ، بلکه یک کل شهر یا منطقه را می فروشید. بهترینها را که منطقه شما ارائه می دهد ، با عکسهای با کیفیت بالا و زیبا از مکانهای دیدنی شهرهای محلی و سایتهای آشنا به نمایش بگذارید.
بازاریابی املاک 101
7. یک پیشنهاد محتوای مقاومت ناپذیر برای جذب مخاطبین ایجاد کنید.
تولید یک کتاب الکترونیکی مانند "تعداد مواردی که صاحبان خانه های جدید قبل از خرید باید در نظر بگیرند" یا "X با ارزش ترین ویژگی های یک خانه جدید" را در نظر بگیرید. ارائه کتابهای الکترونیکی رایگان در ازای آدرس ایمیل (و کد پستی ، در مورد املاک و مستغلات) یک راه عالی برای جذب مشتریان است.
8. یک Photo Pro استخدام کنید.
تبلیغات موفق املاک به شدت بر عکاسی عالی متکی است. عکسهای بد علاقه حتی به بزرگترین ویژگی ها را کاهش می دهد. این بسیار مهم است که عکسهای زرق و برق دار از املاک خود داشته باشید. یک عکاس حرفه ای استخدام کنید (ترجیحاً با تجربه عکاسی از خانه و معماری) ، یا اگر تجهیزات پیچیده ای دارید و به توانایی های خود اطمینان دارید ، دست خود را در آن داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید این یکی از آن سناریوهایی است که برای آوردن متخصصان هزینه دارد.
بازاریابی املاک
منابع زیادی وجود دارد که جزئیات عمیقی در مورد عکاسی از املاک و مستغلات ارائه می دهد-این راهنمای مدرسه عکاسی دیجیتال مفید است (به شرطی که قبلاً تجربه عکاسی اولیه را در کمربند خود داشته باشید).
9. ایجاد تور مجازی.
وقت مشتریان شما بسیار ارزشمند است و آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است قبل از مراجعه حضوری به یک ملک پی ببرند. تورهای مجازی یک راه عالی برای ارائه یک پیش نمایش جامع و دقیق از ملک برای خریداران بالقوه است.
در اینجا یک نمونه از یک تور مجازی وجود دارد (اگرچه خواهید دید که برخی از جنبه های این ویدیو کاملا قدیمی هستند). اگر خودتان این کار را می کنید ، از شما خواهش می کنم از موسیقی ای استفاده نکنید که شبیه موسیقی متن فیلم The Sims باشد.
10. حمایت محلی.
کمک به حمایت از جشنواره های محلی ، تیم های ورزشی یا رویدادهای مدرسه را در نظر بگیرید. ثبت نام به عنوان حامی محلی اغلب به این معنی است که کسب و کار خود را روی تی شرت ها ، جزوات برنامه یا آگهی ها قرار دهید.
راهنمایی های بیشتری می خواهید؟ راهنمای رایگان ما ، 69 ایده بازاریابی خلاقانه برای رونق کسب و کار خود را بارگیری کنید!
11. فیلم متحرک.
برون سپاری یک فیلم متحرک با کیفیت برای مشاغل املاک خود را در نظر بگیرید. ویدئوهای کارتونی کوتاه ، زیبا و باکیفیت می توانند به ایجاد نام تجاری شما و همچنین نشان دادن شخصیت کمک کنند. حتی ممکن است بخواهید از نشانه های محلی یا سایت ها در ویدیوی متحرک خود استفاده کنید تا آن را فوق العاده منحصر به فرد و هدفمند کنید.
ویدئوی متحرک شما نباید فوق العاده پیچیده باشد - این تبلیغ کوتاه و بسیار ساده متحرک را بررسی کنید.
12. تخته های.
تخته های یک راه عالی برای ارائه تصاویر و اطلاعات برای لیست های خاص هستند. شما می توانید یک تخته Pinterest برای یک ملک واحد ایجاد کنید که علاوه بر عکسهای ملک ، مزایای عمده منطقه را برجسته می کند.
بازاریابی املاک و مستغلات
13. سایت خود را برای موبایل دوستانه کنید.
مسکن ایوان مدائن
مصرف کنندگان فن آوری ، زمان زیادی را صرف دستگاه های تلفن همراه خود می کنند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر نشان داده است که 80 درصد از کاربران اینترنت از دستگاه های تلفن همراه خود برای فعالیت آنلاین استفاده می کنند. مهم این است که وب سایت شما با موبایل سازگار باشد. حتی بهتر ، ایجاد یک برنامه تلفن همراه را در نظر بگیرید که خریداران بالقوه می توانند از آنها برای بررسی لیست ها استفاده کنند.
نکات بازاریابی املاک
14. ایجاد یک خبرنامه.
بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین استراتژی ها برای ایجاد روابط با مشتریان است. از وب سایت خود ، اطلاع رسانی محلی یا هر روش دیگری که فکر می کنید ایمیل دریافت کنید. مطالبی را که به دنبال مشترکان ایمیل خود هستید ارسال کنید - اطلاعیه هایی درباره خانه های باز آینده ، خانه های جدید در بازار ، اخبار مربوط به سمینارهایی که در این منطقه ارائه می دهید و غیره (توجه: اگر در مناطق مختلف جغرافیایی کار می کنید ، می خواهم مشترکان خبرنامه خود را بر اساس موقعیت آنها تقسیم بندی کرده و اطمینان حاصل کنید که آنها فقط ایمیل ها و به روز رسانی های مربوطه را از شما دریافت می کنند).
15. شروع یک کمپین پرورش ایمیل.
کمپین های پرورشی مانند مسیرهای خرده نان هانسل و گرتل هستند ، مگر اینکه به جای یک خانه شیرینی زنجفیلی در پایان ، مشتریان خانه رویایی خود را پیدا می کنند (امیدوارم بدون یک جادوگر شیطانی مقیم).
با تنظیم تعاملات خود با مشتریان بر اساس اقدامات قبلی که انجام داده اند ، مشتریان خود را از آرد سوخاری پانکو درجه یک رها کنید. اگر آنها برای اولین بار در یک خانه باز با شما شرکت کردند ، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید که جزئیات دیگر خانه های نزدیک بازار را نشان می دهد. اگر آنها برای اولین بار در سمینار خریدار خانه خود شرکت کردند ، کتاب الکترونیکی خود را "10 چیزی که هر خریدار خانه جدید باید بداند" برای آنها ارسال کنید. محتوایی را ارائه دهید که به مشتریان شما کمک می کند بسته به مکان سفر خود ، گام بعدی مناسب را بردارند.
16. صفحه Google My Business را بسازید.
Google برای کسب و کار من جدیدترین صفحات مبتنی بر موقعیت مکانی Google است. اگر احساس گیجی می کنید ، نگران نباشید - اساساً این ایده همان Google Places for Businesss و Google+ Pages است. راه اندازی حساب Google برای کسب و کار من ، کاربران را در جستجوی Google ، Google Maps و Google+ آسان می کند. به من اعتماد کنید ، این یکی بی فایده است.
راهنمای کسب و کار من در گوگل
17. رفتن به طاقچه را در نظر بگیرید.
اگر در زمینه بازاریابی املاک و مستغلات در منطقه خود رقابت کرده اید ، ممکن است بخواهید با برجسته بودن خود را برجسته کنید. به مشاور املاک خوب در جهانشهر صاحبان سگ ، خانواده هایی با بچه ، افراد مطلقه و هرچه دیگر تبدیل شوید. ایجاد نام برای خود در رابطه با نیازهای خاص می تواند شما را به یاد ماندنی کند ، به ویژه در کد پستی اشباع شده.
18. از قصه گویی احساسی استفاده کنید.
از داستان سرایی احساسی با کپی جذاب و عناصر بصری قوی استفاده کنید. انسانها به داستانها پاسخ می دهند - یک داستان خوب بگویید و مشتریان به سراغ شما خواهند آمد.
19. میزبانی وبینار.
اگر به اندازه کافی احساس راحتی می کنید ، برگزاری وبینار می تواند راهی عالی برای جلب توجه برای کسب و کار شما باشد. وبینار "12 مورد ناشناخته که باید در خانه جدید جستجو کنید" را میزبانی کنید و در پایان پرسش و پاسخ برای سوالات ارائه دهید. وبینارها همچنین می توانند به عنوان ویدئوهای YouTube مورد استفاده قرار گیرند ، و می توانند به عنوان محتوای ویدئویی ارزشمندی باشند که می توانند به طور دائمی در وب سایت شما زندگی کنند! در اینجا چند نکته دیگر در مورد گردآوری یک وبینار عالی وجود دارد .
20. زین برای تبلیغات اجتماعی.
از خمیر کردن تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی نترسید. با کاهش دسترسی ارگانیک در بسیاری از شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک ، تبلیغات پولی فیس بوک اغلب م effectiveثرترین راه برای پیش روی مشتریان است. فیس بوک دارای هزاران ویژگی هدف گیری عالی است که اطمینان می دهد شما فقط برای جلب توجه مخاطبین اصلی خود هزینه می کنید.
بازاریابی املاک 2015
مرتبط: نحوه استفاده از AdWords برای بازاریابی آپارتمانی
21. فرستندگان قدیمی مدرسه.
وب همان جایی است که در آن قرار دارد ، اما این بدان معنا نیست که تبلیغات سنتی جای خود را ندارند ، به ویژه هنگامی که مخاطبان مورد نظر را هدف قرار داده اید. ارسال کارت پستال به سرنشینان واجد شرایط یا خریداران احتمالی در کدپستی خاصی که در آن فعال هستید را در نظر بگیرید.
22. ستون نویس مجلات محلی شوید.
وقتی صحبت از تبلیغات املاک و مستغلات می شود ، مهم است که لیزر را روی موضوعات محلی متمرکز کنید. ورود به مجلات یا روزنامه های محلی راهی عالی برای اطلاع رسانی درباره شما و نام تجاری شما است. ببینید آیا می توانید برای نشریات محلی ستون یا ویژگی بنویسید. شما نمی خواهید آشکارا فروشنده باشید - مصرف کنندگان امروزی دوست ندارند تحت فشار قرار بگیرند. در عوض ، سعی کنید دانش خود را به نمایش بگذارید. درباره نحوه افزایش قیمت خانه ها در بازار بنویسید که شهر خوب پیش می رود یا دلایلی را برای محبوبیت بیشتر منطقه خود ذکر کنید (شاید این منطقه در مرکز شهر احیا شده یا سیستم مدرسه بهبود یافته است).
23. میزبان سمینارهای رایگان برای خریداران خانه.
با میزبانی مینی سمینارها خود و دانش خود را در اختیار جامعه قرار دهید. ارائه 101 سمینار اساسی در مورد اصول خرید خانه و وام مسکن را در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید ، بازاریابی امروز همه چیز در مورد ورودی است و این فقط به صورت آنلاین اعمال نمی شود. کاربران می خواهند قبل از سرمایه گذاری در زمان و پول خود ، بخشی از دانش خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. سمینار خرید خانه معادل محلی وبینار است. بله ، زمان و انرژی لازم است ، اما شرکت کنندگان تحت تأثیر قرار می گیرند و با شما رابطه برقرار می کنند. زمانی که آنها آماده خرید خانه باشند ، این رابطه به ارزش طلا خواهد بود.
24. نام تجاری دریافت کنید.
برند شما دوست شماست - این بدان معناست که قلم می خورید ، کوزی می نوشید و همه چیزهای رایگان دیگری که مردم دوست دارند. در فستیوال ها و رویدادهای محلی برای تبلیغ نام تجاری خود ، برخی از محصولات مارک دار ارائه دهید.
مشاوره بازاریابی املاک
25. با مشاغل محلی همکاری کنید.
توسعه روابط با سایر مشاغل محلی برای تلاش های بازاریابی املاک شما کلید خواهد بود . ببینید آیا می توانید صبحانه محلی تهیه کنید تا به شما اجازه دهد یک سری لیوان قهوه جدید با لوگوی خود برای آنها بخرید ، یا جایی را در محل چینی کاغذی آنها بخرید. از ایجاد خلاقیت با مشارکت های محلی نترسید.
26. از مشتریان قبلی گواهی بخواهید.
شهادت نامه ها نشانه های اعتماد فوق العاده ای هستند. نشان دادن این که افراد واقعی و زنده خدمات شما را تأیید می کنند ، به معنای جهان برای مشتریان بالقوه است. هنگامی که یک خریدار خانه تجربه بسیار خوبی را با شما تجربه کرد ، با او تماس بگیرید و از وی درخواست شهادت کنید. در صورت امکان ، سعی کنید از آنها نیز عکس بگیرید. با قرار دادن آنها به صورت استراتژیک در وب سایت خود و به اشتراک گذاری آنها هر از گاهی در شبکه های اجتماعی ، از این توصیفات نهایت استفاده را ببرید.
تکنیک های بازاریابی املاک
27. یک وب سایت عالی ایجاد کنید.
مصرف کنندگان امروزی دوست دارند هنگام خرید عمده کارهای آنلاین خود را به صورت آنلاین انجام دهند و این شامل خرید خانه نیز می شود. من خودم فقط اجاره داده ام ، اما حتی هنگام اجاره یک ملک آدرس Google را در نقشه Google قرار می دهم ، از نمای خیابان استفاده می کنم تا منطقه را احساس کنم ، ببینم چه مشاغلی در فاصله کمی هستند ، به عکس های خانه نگاه می کنم و در حالت ایده آل از یک مجازی استفاده می کنم گشت و گذار در ملک
دسترسی کاربران به همه این اطلاعات را آسان کنید - مطمئن شوید که همه صفحات دارایی شما دارای عکس های عالی ، تورهای مجازی و دسترسی آسان به Google Maps و Google Earth است. نقاط داغ نزدیک و فاصله پیاده روی مربوطه را ذکر کنید (به ایستگاه اتوبوس که تنها پنج دقیقه پیاده روی دارد ، یا استارباکس در انتهای بلوک اشاره کنید).
28. پیمایش سایت خود را آسان کنید.
اگر سایت شما یک کابوس برای پیمایش باشد ، همه صفحات بزرگ املاک در جهان معنی چندانی نخواهند داشت. بازدیدکنندگان شما باید تجربه خوبی در وب سایت شما داشته باشند ، بنابراین وقت بگذارید و مهارت های طراحی تجربه کاربر و معماری اطلاعات را مرور کنید.
29. شامل کپی محلی گرا.
مطمئن شوید که برخی از کلمات کلیدی محلی گرا را در کپی خود قرار داده اید تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما توسط خریداران که به صورت آنلاین در خانه های منطقه شما در گوگل جستجو می کنند ، پیدا شده است.
30. سوار زیلو شوید.
Zillow اساساً Yelp بازاریابی املاک است و اگر واقعاً می خواهید در آنجا کشف شوید ، باید آنجا باشید - می توانید از خورشید چشم پوشی کنید ، اما همچنان شما را خواهد سوزاند! Zillow امکان تبلیغ به عنوان نماینده را در وب سایت خود ارائه می دهد. این می تواند کمی گران باشد ، اما با توجه به نقش بزرگی که Zillow در خرید خانه ایفا می کند ، احتمالاً بهترین انتخاب شما است. به هر حال ، سایتهایی مانند Zillow 48 درصد از کل ترافیک سایت را برای جستجوی املاک در وب تشکیل می دهند.
Zillow همچنین به کاربران اجازه می دهد تا املاک و مستغلات را بررسی کنند ، بنابراین لبخند بزنید و این امتیاز را به دست آورید ، زیرا رتبه بندی ستاره ای قوی امتیازات شما را بسیار افزایش می دهد.
زیلوی بازاریابی املاک و مستغلات
31. برنامه زمانبندی مشترک.
از برنامه زمان بندی اشتراک گذاری برای هماهنگی زمانها برای نشان دادن خانه به خریداران استفاده کنید. برنامه ریزی برنامه هایی مانند Doodle می تواند تعویض زمان بی پایان رفت و برگشت را کاهش دهد.
32. پس از بسته شدن بسته مراقبت محلی بدهید.
رابطه شما با مشتری بلافاصله پس از بستن وی پایان نمی یابد. شما می خواهید نام شما را به خاطر بسپارند تا امیدوارم اطلاعات شما را با دوستان ، خانواده و آشنایانی که ممکن است در آینده تصمیم به نقل مکان کنند ، به اشتراک بگذارند. یک بسته مراقبت محلی را برای مشتریان پس از بسته شدن ارسال کنید ، با بلیط فیلم یا تئاتر محلی ، کارت هدیه رستوران و غیره.
33. در تماس باشید.
به منظور ایجاد این رابطه خوب (حتی ماه ها و سال ها بعد) با خریداران قبلی در ارتباط باشید. کارتهای سالگرد ، کارتهای تعطیلات و غیره را بفرستید تا در ذهن آنها تازه بماند. وقتی آنها دوستی دارند که آماده خرید است ، اطلاعات شما را در اختیار شما قرار می دهد.
34. ایجاد یک سیستم ارجاع.
مشوق هایی را برای مشتریان قبلی ارائه دهید تا شما را به خریداران مسکن در آینده ارجاع دهند.
35. از ردیابی تماس استفاده کنید.
املاک و مستغلات یکی از صنایعی است که مطلقا باید از ردیابی تماس در کمپین های جستجوی پولی خود استفاده کند. اکثر مردم هنگام تلاش برای یافتن مسکن یا قرار ملاقات برای مشاهده آپارتمان ، آپارتمان یا خانه از تلفن استفاده می کنند. اگر این تماس ها به این دلیل انجام شده است که شخصی تبلیغ PPC شما را دیده است ، می خواهید بتوانید ردیابی کنید که کدام تبلیغات و کلمات کلیدی باعث ایجاد تماس می شوند.
اینترنت برای صاحبان خانه احتمالی به عنوان منبع اصلی تبدیل شده است زیرا آنها برای خرید خانه آماده می شوند و املاک و مستغلات باید از آن حداکثر استفاده را ببرند-از جمله استفاده از اینستاگرام-برای فروش به مشتریان بالقوه.
مسکن ایوان مدائن
با این حال هنوز تعداد زیادی از املاک و مستغلات وجود ندارد که به طور فعال از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی لیست خود استفاده کنند. بر اساس تحقیقات انجام شده ، در حالی که 91 درصد از متخصصان املاک به نوعی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، تنها 9 درصد از مشاوران املاک لیست خود را با استفاده از آن به بازار عرضه می کنند. با این وجود 83 درصد از همه خریداران مسکن مورد بررسی گفتند که می خواهند تصاویر یک ملک را به صورت آنلاین مشاهده کنند و 42 درصد نیز گفتند که دیدن خانه ها به صورت آنلاین اولین قدم آنها برای خرید خانه است.
اگر در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام خود برای دسترسی به مشتریان یا ماندن در روند املاک و مستغلات نیاز به الهام دارید ، به 18 حساب مورد علاقه اینستاگرام ما نگاهی بیندازید.
17 تأثیرگذار املاک که باید در اینستاگرام دنبال کنید
برای ترکیبی از شیوه زندگی و املاک ، ما برایان کاسلا را توصیه می کنیم که استراتژی اینستاگرام و یوتیوب باعث صدها هزار دنبال کننده او شده است.
ما دوست داریم چگونه جویس ری مشخصات خود را با عکس های حرفه ای از لیست خود به روز می کند. او همچنین با افزودن ویدیوها در هر زمان که فیلم های اینستاگرام را دارد ، بیشترین استفاده را از آن می کند (عکس های بدون سرنشین عالی هستند).
قیمت جدید ندهید! به طور باور نکردنی خصوصی و آرام در اواسط قرن فقط چند دقیقه با خریدها و تفریحات شبانه که بورلی هیلز ارائه می دهد. چهار اتاق خواب ، 4 حمام به علاوه یک دفتر در یک هکتار و نیم. این خانه که از نور طبیعی غرق شده است ، نقشه ای بدون زحمت دارد و تقریباً از هر اتاقی چشم انداز پانوراما دارد. درایو محوطه دار و ایمن ، به طور مرکزی بین دره و ضلع غربی واقع شده است.
اینستاگرام چاد کارول منحصر به فرد است زیرا او اطلاعات تماس خود را مستقیماً در زیرنویس هر فهرست اضافه می کند.
راهنمای رایگان: آیا مشاغل املاک برای شما مناسب است؟
آیا می دانید انجمن ملی املاک و مستغلات® حساب اینستاگرام خود را دارد؟ این کتاب مملو از حقایق و آمار مفیدی است که می تواند به حرفه املاک شما کمک کند.
این حساب برای جدیدترین املاک و مستغلات محلی عالی است (حتی اگر اهل تگزاس نیستید ، می توانید از طریق نحوه به روزرسانی نمایه ایان در مورد نحوه بازاریابی در بازار محلی خود ایده بگیرید).
را دنبال کنید و زیرنویس های آنها را بخوانید تا راه های جالبی برای افزایش مشارکت در پست های مربوط به لیست های خود پیدا کنید. در بسیاری از زیرنویس های آنها می بینید که از تفریح با تماشاگران لذت می برند.
متیو سویت یک عکاس و مشاور املاک خوب در جهانشهر است که از مهارت های عکاسی خود برای برجسته سازی خانه ها و محله هایی که به نظرش زیبا می آید استفاده می کند.
در میان کاج ها قرار گرفته است
داستی بیکر با ادغام جزئیات زندگی شخصی خود و آوردن موفقیت هایی از سفر خود به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات در حضورش در رسانه های اجتماعی ، کار بزرگی انجام می دهد.
ما ممکن است این دسته را به دلیل مناظر بسیار زیبا در هاوایی در پست قرار دهیم. شوخی می کنم - این نیز آموزشی است. اگر به دنبال راه هایی برای الهام بخشیدن به مشتریان خود و ایجاد مخاطب بدون لزوما فروش آنها در اینستاگرام هستید ، می توانید این رویکرد را دنبال کنید.
لوئیدا در مورد موفقیت های خود در نمایه خود صحبت می کند و همچنین گاهی اوقات نقل قول الهام بخشی را ارسال می کند.
این حساب اینستاگرام برای جزئیات بازسازی بی نظیری که ممکن است به آن فکر نکنید مناسب است. آنها مقدار زیادی قبل و بعد دارند.
تغییر آشپزخانه توسط ویژگی های مرحله 2. #انگیزه یکشنبه
هر کس در سفر به املاک و مستغلات خود به کمی کمدی نیاز دارد. این چیزی است که این حساب برای.
امروز #قهوه ملی است ... که احمقانه است. اما ، به افتخار روزهای مقدس قهوه ، من در صفحه محصول جدید ما ، ، یک فروش خوب برای شما ارائه کرده ام. برای مسابقه عنوان ، به روز رسانی محصولات و تخفیف ها ، آن را دنبال کنید. امشب فروش تمام می شود! احساس فوریت!
سارا با توجه به ایجاد حس شخصیتی خود ضمن ایجاد یک شیوه زندگی که جزئیات مربوط به حرفه ، الهام و برخی عکس های زندگی شخصی او را ارائه می دهد ، کار بزرگی انجام داده است.
خرید کنندگان اولین خانه ها SO هستند. بسیار سرگرم کننده! بعلاوه ، آنها احساس وظیفه می کنند که به همه شوخی های من بخندند ، بنابراین این برای همه برنده است ...
چارلی شامل تعداد زیادی عکس روشن از لیست های خود و اطلاعات مربوط به اطراف محله است.
لنس به خاطر ساختن کولاژ از لیست های خود مشهور است و چندین عکس را از داخل به یکی اضافه کرده است. این ایده ای است که ممکن است از آن به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده کنید.
این روایت ، سفر به هم ریختن یک خانه را شرح می دهد. بیل از جزئیات عکس می گیرد و تعداد زیادی از عکس های قبل و بعد را به دنبال کنندگان می دهد تا از دیدن آنها شگفت زده شوند.
سطل زباله و چمنزار راه زیادی را طی می کند
مسکن ایوان مدائن
برای زمانی که شما نیاز به وارد کردن لوکس به روز خود دارید - حتی اگر در بازار املاک و مستغلات لوکس نیستید ، این عکسها به شما انگیزه زیادی می دهد.
آیا می خواهید راهنمایی های بیشتری در مورد چگونگی تقویت حضور آنلاین خود به عنوان یک مشاور املاک خوب در جهانشهر داشته باشید؟ پست ما را بررسی کنید: 50 موضوع برای وبلاگ املاک شما .
در اینجا مواردی که باید قبل از مشاوره املاک بدانید را بدانید.
املاک و مستغلات به مدت طولانی سرمایه گذاری مناسب برای کسانی بوده است که به دنبال ایجاد ثروت بلند مدت برای نسل ها هستند. با ثبت نام در راهنمای جامع سرمایه گذاری در املاک ، به شما کمک می کنیم تا در این کلاس دارایی حرکت کنید.
همین حالا کپی رایگان من را دریافت کنید!
مسکن ایوان مدائن
در حالی که بسیاری از افراد با مفهوم آن آشنا هستند عامل املاک و مستغلات و یا مسکن ، مشاور املاک خوب در جهانشهر و مستغلات می تواند یک داستان متفاوت است. این نوع حرفه ای املاک را می توان ترکیبی بین یک برنامه ریز مالی و یک سرمایه گذار املاک در نظر گرفت . اگر برای شما جالب به نظر می رسد ، ادامه مطلب را بخوانید. ما در مورد اینکه مشاور املاک خوب در جهانشهر چیست ، چگونه کار می کند و چگونه می توانید در مسیر شغلی شروع کنید بیشتر توضیح خواهیم داد.
مشاور املاک خوب در جهانشهر چیست؟
ابتدا اجازه دهید مشاوران املاک و مشاوران مالی را مقایسه کنیم. به بیان ساده ، مشاوران املاک حرفه ای هستند که در کمک به خریداران و فروشندگان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد معاملات املاک خود تخصص دارند. به عنوان مثال ، آنها می توانند به تجزیه و تحلیل مالی برای یک ملک خاص کمک کنند یا هنگام برنامه ریزی برای ایجاد نمونه کارها به برنامه ریزی استراتژیک کمک کنند .
از آنجا که نقش آنها در معامله بیشتر به سمت مدیریت دارایی است ، این مشاوران تمایل دارند با سرمایه گذاران املاک و مستغلات کار کنند تا خریداران و فروشندگان مسکونی. به عنوان مثال ، برای کسی که می خواهد به یک مغول املاک تبدیل شود ، آوردن یک مشاور می تواند راهی عالی برای آنها برای توسعه یک استراتژی جامع سرمایه گذاری در املاک و تعیین اهداف برای رونق یک تجارت املاک و مستغلات باشد.
تفاوت مشاور املاک خوب در جهانشهر با فروشنده املاک در چیست؟
وقتی صحبت از مشاوران املاک می شود ، مردم اغلب تعجب می کنند که مشاور املاک خوب در جهانشهر چه فرقی با فروشنده املاک دارد. این دو نوع متخصصان املاک در معاملات املاک دو عملکرد متفاوت را انجام می دهند. در حالی که یک مشاور املاک خوب در جهانشهر بیشتر در کمک به سرمایه گذاران برای تصمیم گیری در مورد اقدامات خود در مورد املاک و مستغلات خود مشارکت دارد ، اما نماینده خریدار یا نماینده فهرست در مدیریت فرایندهای روزانه لازم برای تکمیل معامله املاک دخیل است.
مسکن ایوان مدائن
یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ممکن است از تخصص خود برای کمک به مشتری خود استفاده کند تا تصمیم بگیرد که آیا فروش دارایی املاک یا افزودن ملک بیشتر به نمونه کارها از نظر مالی ایده خوبی است. با این حال ، پس از اتخاذ تصمیم ، یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ممکن است به همان مشتری در تعیین ارزش مناسب ملک ، مدیریت بازاریابی برای ملک و نقش کلیدی در هرگونه مذاکره قرارداد کمک کند.
مزایا و معایب مشاوره املاک چیست؟
اکنون که متوجه نقش این نوع مشاوره در صنعت املاک شده اید ، وقت آن رسیده است که مزایا و معایب مشاغل مشاور املاک خوب در جهانشهر را دقیق تر بررسی کنید. مانند هر حرفه ای ، شروع حرفه ای به عنوان مشاور املاک خوب در جهانشهر دارای فراز و نشیب هایی خواهد بود.
طرفداران
مانند هر مشاغل مشاوره ، حرفه ای در زمینه مشاوره املاک همان چیزی است که شما از آن استفاده می کنید. در واقع هیچ راه مشخصی برای مشاور املاک خوب در جهانشهر وجود ندارد ، این بدان معناست که شما آزادی زیادی خواهید داشت ، اما همچنین مسئولیت شخصی زیادی را نیز بر عهده خواهید داشت. به عنوان مثال ، از آنجا که شما تجارت شخصی خود را اداره می کنید ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات شخصی یا سرمایه گذاران نهادی در یک شرکت عضو کار کنید. علاوه بر انتخاب مشتریان خود ، این آزادی را نیز خواهید داشت که ساعت و ساختار هزینه خود را تعیین کنید.
گفته می شود ، در حالی که احتمالاً حقوق دریافت نمی کنید مگر اینکه به عنوان بخشی از کارگزاری موجود کار کنید ، اما میزان حقوق مربوط به این شغل می تواند مزیت دیگری محسوب شود. طبق ، متوسط حقوق مشاور املاک خوب در جهانشهر 63،332 دلار در سال است. با این حال ، طبق تحقیقات آنها
منفی
نکته منفی انتخاب مشاور مشاور املاک خوب در جهانشهر این است که ممکن است فرصت های شغلی زیادی پیدا نشود. همانطور که گفته شد ، این حرفه برای افرادی مناسب است که آماده مشارکت داشتن کسب و کار خود و انجام بازاریابی خود هستند. برخلاف یک مشاور املاک خوب در جهانشهر و مستغلات سنتی ، خدمات مشاور املاک خوب در جهانشهر نسبتاً عالی است و ممکن است توسط هر کارگزاری ارائه نشود.
مسکن ایوان مدائن
علاوه بر این ، این حرفه می تواند به وضعیت بازار املاک و مستغلات بستگی داشته باشد . اگر بازار خاص شما کند باشد ، احتمالاً سرمایه گذاران علاقه ای به افزودن املاک بیشتر به سبد سهام خود ندارند. بنابراین اگر این مسیر را طی می کنید ، آماده باشید تا کسب و کار به مرور زمان کم و زیاد شود.
چگونه می توان مشاور املاک خوب در جهانشهر شد
هیچ راه مشخصی برای گشایش مشاغل مشاوره املاک خود وجود ندارد. با این حال ، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما در شروع کمک می کند.
اول از همه ، شما می خواهید مجوز املاک خود را دریافت کنید . هر زمان که مشاغلی را با بازار املاک و مستغلات شروع می کنید ، مهم است که آموزش املاک و مستغلات را تحت پوشش خود داشته باشید. با شرکت در کلاسها و نشستن برای امتحان دولتی شروع کنید. هنگامی که مجوز کارگزار خود را دارید ، می توانید نماینده فروش ، مشاور املاک خوب در جهانشهر شوید یا هر دو خدمات را ارائه دهید.
در مرحله بعد ، در مورد گرفتن یک نام حرفه ای فکر کنید. در این صورت ، می توانید به انجمن ملی املاک ملحق شوید. به عنوان یک مشاور املاک خوب در جهانشهر ، شما موظف هستید طبق یک کد رفتار عمل کنید. با این حال ، داشتن این نام می تواند نقطه فروش عمده ای برای مشتریان آینده شما باشد.
در نهایت ، طاقچه ای را انتخاب کرده و بازاریابی خدمات خود را آغاز کنید. به عنوان مثال ، این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بر مشتریان املاک تجاری تمرکز کنید یا مشتریان املاک مسکونی. اگرچه ممکن است محدود کردن فرصت های تجاری شما احمقانه به نظر برسد ، اما با این کار ، خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خاص خود تعیین می کنید.
نتیجه نهایی
مشاغل مشاوره املاک برای همه مناسب نیست. با این حال ، اگر به تجزیه و تحلیل مالی علاقه دارید و به مردم در رسیدن به اهداف خود کمک می کنید ، ممکن است مناسب شما باشد.
اگر علاقه مند به دنبال کردن این نوع شغل در صنعت املاک هستید ، از این به عنوان راهنمای خود برای شروع استفاده کنید. با داشتن این دانش ، شما باید تصور بهتری از این داشته باشید که آیا این مسیر شغلی برای شما مناسب است یا خیر.
1000 دلار گرفتید؟ 10 سرمایه گذاری برتر که ما در حال حاضر انجام می دهیم
تیم تحلیلگران ما موافق است. این 10 نمایشنامه املاک بهترین روش های سرمایه گذاری در املاک در حال حاضر هستند. با ثبت نام برای عضویت در برندگان املاک ، هر ماه به 10 ایده و ایده جدید سرمایه گذاری ما دسترسی خواهید داشت. با کلیک کردن اینجا ، نحوه شروع کار با برندگان املاک را بیاموزید .
رقابت بسیار شدید است و این روزها به مهارتهای بازاریابی آنلاین و آفلاین متخصص نیاز دارید تا بتوانید خود را از گروه جدا کنید.
بازاریابی برای املاک و مستغلات
در حالی که عوامل املاک و مستغلات هنوز در فرایند خرید خانه نقش کلیدی دارند ، خریداران به طور فزاینده ای به دنبال انجام کارهای آنلاین بیشتر قبل از مشارکت کارشناسان هستند. مطالعه ای از انجمن ملی املاک و مستغلات نشان داد که 92 of از خریداران از اینترنت برای شروع جستجوی خانه خود استفاده می کنند و این امر نیاز حیاتی نمایندگی های املاک را برای حضور فعال آنلاین به خانه بر می گرداند. اگر فعال ، درگیر و شبکه آنلاین نیستید ، آن را از دست می دهید.
مسکن ایوان مدائن
در اینجا 35 ایده برتر بازاریابی املاک برای کسانی که به دنبال پیروزی در بازی بازاریابی املاک هستند ، آمده است.
1. خودتان را برای امور اجتماعی آماده کنید.
اطمینان حاصل کنید که در همه شبکه های بزرگ (فیس بوک ، توییتر ، Pinterest ، Google+ و حتی اینستاگرام) حساب های رسانه های اجتماعی دارید ، اگر عکس های زیادی از خانه تهیه کرده اید. با کاربران ارتباط برقرار کنید ، مطبوعات خوب را به اشتراک بگذارید و ویژگی های خود را تبلیغ کنید.
نکات بازاریابی مجدد
2. اشتراک گذاری اجتماعی را به صفحات املاک اضافه کنید.
به احتمال زیاد ، خریداران خانگی مشتاق هستند تا عکسهای مسکن برتر خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند ، بنابراین با افزودن دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ، ایمیل خریداران و اشتراک گذاری املاک مختلف را برای خریداران خانه آسان کنید.
نکاتی برای بازاریابی املاک
3. مراقب مسابقه باشید.
دیگر مسکن ها در منطقه شما چه می کنند؟ وب سایت آنها چگونه است؟ آنها در شبکه های اجتماعی چقدر فعال هستند؟ به کارهایی که رقبا انجام می دهند توجه کنید - سپس از اشتباهات آنها دوری کنید و موفقیت خود را تکرار کنید!
4. ارتباط خود را آسان کنید.
اطلاعات تماس خود را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید. در حالت ایده آل ، یک صفحه تماس چشمگیر با ما ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند.
5. ایجاد یک کارت ویزیت قاتل.
یک کارت ویزیت بسیار جذاب تهیه کنید و آن را مانند برگه های پیتزا در جمعه شب به دست بگیرید.
6. از تصاویر محلی استفاده کنید.
از بسیاری جهات ، شما فقط یک خانه نمی فروشید ، بلکه یک کل شهر یا منطقه را می فروشید. بهترینها را که منطقه شما ارائه می دهد ، با عکسهای با کیفیت بالا و زیبا از مکانهای دیدنی شهرهای محلی و سایتهای آشنا به نمایش بگذارید.
بازاریابی املاک 101
7. یک پیشنهاد محتوای مقاومت ناپذیر برای جذب مخاطبین ایجاد کنید.
تولید یک کتاب الکترونیکی مانند "تعداد مواردی که صاحبان خانه های جدید قبل از خرید باید در نظر بگیرند" یا "X با ارزش ترین ویژگی های یک خانه جدید" را در نظر بگیرید. ارائه کتابهای الکترونیکی رایگان در ازای آدرس ایمیل (و کد پستی ، در مورد املاک و مستغلات) یک راه عالی برای جذب مشتریان است.
8. یک Photo Pro استخدام کنید.
تبلیغات موفق املاک به شدت بر عکاسی عالی متکی است. عکسهای بد علاقه حتی به بزرگترین ویژگی ها را کاهش می دهد. این بسیار مهم است که عکسهای زرق و برق دار از املاک خود داشته باشید. یک عکاس حرفه ای استخدام کنید (ترجیحاً با تجربه عکاسی از خانه و معماری) ، یا اگر تجهیزات پیچیده ای دارید و به توانایی های خود اطمینان دارید ، دست خود را در آن داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید این یکی از آن سناریوهایی است که برای آوردن متخصصان هزینه دارد.
بازاریابی املاک
منابع زیادی وجود دارد که جزئیات عمیقی در مورد عکاسی از املاک و مستغلات ارائه می دهد-این راهنمای مدرسه عکاسی دیجیتال مفید است (به شرطی که قبلاً تجربه عکاسی اولیه را در کمربند خود داشته باشید).
9. ایجاد تور مجازی.
وقت مشتریان شما بسیار ارزشمند است و آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است قبل از مراجعه حضوری به یک ملک پی ببرند. تورهای مجازی یک راه عالی برای ارائه یک پیش نمایش جامع و دقیق از ملک برای خریداران بالقوه است.
در اینجا یک نمونه از یک تور مجازی وجود دارد (اگرچه خواهید دید که برخی از جنبه های این ویدیو کاملا قدیمی هستند). اگر خودتان این کار را می کنید ، از شما خواهش می کنم از موسیقی ای استفاده نکنید که شبیه موسیقی متن فیلم The Sims باشد.
10. حمایت محلی.
کمک به حمایت از جشنواره های محلی ، تیم های ورزشی یا رویدادهای مدرسه را در نظر بگیرید. ثبت نام به عنوان حامی محلی اغلب به این معنی است که کسب و کار خود را روی تی شرت ها ، جزوات برنامه یا آگهی ها قرار دهید.
راهنمایی های بیشتری می خواهید؟ راهنمای رایگان ما ، 69 ایده بازاریابی خلاقانه برای رونق کسب و کار خود را بارگیری کنید!
11. فیلم متحرک.
برون سپاری یک فیلم متحرک با کیفیت برای مشاغل املاک خود را در نظر بگیرید. ویدئوهای کارتونی کوتاه ، زیبا و باکیفیت می توانند به ایجاد نام تجاری شما و همچنین نشان دادن شخصیت کمک کنند. حتی ممکن است بخواهید از نشانه های محلی یا سایت ها در ویدیوی متحرک خود استفاده کنید تا آن را فوق العاده منحصر به فرد و هدفمند کنید.
ویدئوی متحرک شما نباید فوق العاده پیچیده باشد - این تبلیغ کوتاه و بسیار ساده متحرک را بررسی کنید.
12. تخته های.
تخته های یک راه عالی برای ارائه تصاویر و اطلاعات برای لیست های خاص هستند. شما می توانید یک تخته Pinterest برای یک ملک واحد ایجاد کنید که علاوه بر عکسهای ملک ، مزایای عمده منطقه را برجسته می کند.
بازاریابی املاک و مستغلات
13. سایت خود را برای موبایل دوستانه کنید.
مسکن ایوان مدائن
مصرف کنندگان فن آوری ، زمان زیادی را صرف دستگاه های تلفن همراه خود می کنند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر نشان داده است که 80 درصد از کاربران اینترنت از دستگاه های تلفن همراه خود برای فعالیت آنلاین استفاده می کنند. مهم این است که وب سایت شما با موبایل سازگار باشد. حتی بهتر ، ایجاد یک برنامه تلفن همراه را در نظر بگیرید که خریداران بالقوه می توانند از آنها برای بررسی لیست ها استفاده کنند.
نکات بازاریابی املاک
14. ایجاد یک خبرنامه.
بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین استراتژی ها برای ایجاد روابط با مشتریان است. از وب سایت خود ، اطلاع رسانی محلی یا هر روش دیگری که فکر می کنید ایمیل دریافت کنید. مطالبی را که به دنبال مشترکان ایمیل خود هستید ارسال کنید - اطلاعیه هایی درباره خانه های باز آینده ، خانه های جدید در بازار ، اخبار مربوط به سمینارهایی که در این منطقه ارائه می دهید و غیره (توجه: اگر در مناطق مختلف جغرافیایی کار می کنید ، می خواهم مشترکان خبرنامه خود را بر اساس موقعیت آنها تقسیم بندی کرده و اطمینان حاصل کنید که آنها فقط ایمیل ها و به روز رسانی های مربوطه را از شما دریافت می کنند).
15. شروع یک کمپین پرورش ایمیل.
کمپین های پرورشی مانند مسیرهای خرده نان هانسل و گرتل هستند ، مگر اینکه به جای یک خانه شیرینی زنجفیلی در پایان ، مشتریان خانه رویایی خود را پیدا می کنند (امیدوارم بدون یک جادوگر شیطانی مقیم).
با تنظیم تعاملات خود با مشتریان بر اساس اقدامات قبلی که انجام داده اند ، مشتریان خود را از آرد سوخاری پانکو درجه یک رها کنید. اگر آنها برای اولین بار در یک خانه باز با شما شرکت کردند ، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید که جزئیات دیگر خانه های نزدیک بازار را نشان می دهد. اگر آنها برای اولین بار در سمینار خریدار خانه خود شرکت کردند ، کتاب الکترونیکی خود را "10 چیزی که هر خریدار خانه جدید باید بداند" برای آنها ارسال کنید. محتوایی را ارائه دهید که به مشتریان شما کمک می کند بسته به مکان سفر خود ، گام بعدی مناسب را بردارند.
16. صفحه Google My Business را بسازید.
Google برای کسب و کار من جدیدترین صفحات مبتنی بر موقعیت مکانی Google است. اگر احساس گیجی می کنید ، نگران نباشید - اساساً این ایده همان Google Places for Businesss و Google+ Pages است. راه اندازی حساب Google برای کسب و کار من ، کاربران را در جستجوی Google ، Google Maps و Google+ آسان می کند. به من اعتماد کنید ، این یکی بی فایده است.
راهنمای کسب و کار من در گوگل
17. رفتن به طاقچه را در نظر بگیرید.
اگر در زمینه بازاریابی املاک و مستغلات در منطقه خود رقابت کرده اید ، ممکن است بخواهید با برجسته بودن خود را برجسته کنید. به مشاور املاک خوب در جهانشهر صاحبان سگ ، خانواده هایی با بچه ، افراد مطلقه و هرچه دیگر تبدیل شوید. ایجاد نام برای خود در رابطه با نیازهای خاص می تواند شما را به یاد ماندنی کند ، به ویژه در کد پستی اشباع شده.
18. از قصه گویی احساسی استفاده کنید.
از داستان سرایی احساسی با کپی جذاب و عناصر بصری قوی استفاده کنید. انسانها به داستانها پاسخ می دهند - یک داستان خوب بگویید و مشتریان به سراغ شما خواهند آمد.
19. میزبانی وبینار.
اگر به اندازه کافی احساس راحتی می کنید ، برگزاری وبینار می تواند راهی عالی برای جلب توجه برای کسب و کار شما باشد. وبینار "12 مورد ناشناخته که باید در خانه جدید جستجو کنید" را میزبانی کنید و در پایان پرسش و پاسخ برای سوالات ارائه دهید. وبینارها همچنین می توانند به عنوان ویدئوهای YouTube مورد استفاده قرار گیرند ، و می توانند به عنوان محتوای ویدئویی ارزشمندی باشند که می توانند به طور دائمی در وب سایت شما زندگی کنند! در اینجا چند نکته دیگر در مورد گردآوری یک وبینار عالی وجود دارد .
20. زین برای تبلیغات اجتماعی.
از خمیر کردن تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی نترسید. با کاهش دسترسی ارگانیک در بسیاری از شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک ، تبلیغات پولی فیس بوک اغلب م effectiveثرترین راه برای پیش روی مشتریان است. فیس بوک دارای هزاران ویژگی هدف گیری عالی است که اطمینان می دهد شما فقط برای جلب توجه مخاطبین اصلی خود هزینه می کنید.
بازاریابی املاک 2015
مرتبط: نحوه استفاده از AdWords برای بازاریابی آپارتمانی
21. فرستندگان قدیمی مدرسه.
وب همان جایی است که در آن قرار دارد ، اما این بدان معنا نیست که تبلیغات سنتی جای خود را ندارند ، به ویژه هنگامی که مخاطبان مورد نظر را هدف قرار داده اید. ارسال کارت پستال به سرنشینان واجد شرایط یا خریداران احتمالی در کدپستی خاصی که در آن فعال هستید را در نظر بگیرید.
22. ستون نویس مجلات محلی شوید.
وقتی صحبت از تبلیغات املاک و مستغلات می شود ، مهم است که لیزر را روی موضوعات محلی متمرکز کنید. ورود به مجلات یا روزنامه های محلی راهی عالی برای اطلاع رسانی درباره شما و نام تجاری شما است. ببینید آیا می توانید برای نشریات محلی ستون یا ویژگی بنویسید. شما نمی خواهید آشکارا فروشنده باشید - مصرف کنندگان امروزی دوست ندارند تحت فشار قرار بگیرند. در عوض ، سعی کنید دانش خود را به نمایش بگذارید. درباره نحوه افزایش قیمت خانه ها در بازار بنویسید که شهر خوب پیش می رود یا دلایلی را برای محبوبیت بیشتر منطقه خود ذکر کنید (شاید این منطقه در مرکز شهر احیا شده یا سیستم مدرسه بهبود یافته است).
23. میزبان سمینارهای رایگان برای خریداران خانه.
با میزبانی مینی سمینارها خود و دانش خود را در اختیار جامعه قرار دهید. ارائه 101 سمینار اساسی در مورد اصول خرید خانه و وام مسکن را در نظر بگیرید.
به یاد داشته باشید ، بازاریابی امروز همه چیز در مورد ورودی است و این فقط به صورت آنلاین اعمال نمی شود. کاربران می خواهند قبل از سرمایه گذاری در زمان و پول خود ، بخشی از دانش خود را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. سمینار خرید خانه معادل محلی وبینار است. بله ، زمان و انرژی لازم است ، اما شرکت کنندگان تحت تأثیر قرار می گیرند و با شما رابطه برقرار می کنند. زمانی که آنها آماده خرید خانه باشند ، این رابطه به ارزش طلا خواهد بود.
24. نام تجاری دریافت کنید.
برند شما دوست شماست - این بدان معناست که قلم می خورید ، کوزی می نوشید و همه چیزهای رایگان دیگری که مردم دوست دارند. در فستیوال ها و رویدادهای محلی برای تبلیغ نام تجاری خود ، برخی از محصولات مارک دار ارائه دهید.
مشاوره بازاریابی املاک
25. با مشاغل محلی همکاری کنید.
توسعه روابط با سایر مشاغل محلی برای تلاش های بازاریابی املاک شما کلید خواهد بود . ببینید آیا می توانید صبحانه محلی تهیه کنید تا به شما اجازه دهد یک سری لیوان قهوه جدید با لوگوی خود برای آنها بخرید ، یا جایی را در محل چینی کاغذی آنها بخرید. از ایجاد خلاقیت با مشارکت های محلی نترسید.
26. از مشتریان قبلی گواهی بخواهید.
شهادت نامه ها نشانه های اعتماد فوق العاده ای هستند. نشان دادن این که افراد واقعی و زنده خدمات شما را تأیید می کنند ، به معنای جهان برای مشتریان بالقوه است. هنگامی که یک خریدار خانه تجربه بسیار خوبی را با شما تجربه کرد ، با او تماس بگیرید و از وی درخواست شهادت کنید. در صورت امکان ، سعی کنید از آنها نیز عکس بگیرید. با قرار دادن آنها به صورت استراتژیک در وب سایت خود و به اشتراک گذاری آنها هر از گاهی در شبکه های اجتماعی ، از این توصیفات نهایت استفاده را ببرید.
تکنیک های بازاریابی املاک
27. یک وب سایت عالی ایجاد کنید.
مصرف کنندگان امروزی دوست دارند هنگام خرید عمده کارهای آنلاین خود را به صورت آنلاین انجام دهند و این شامل خرید خانه نیز می شود. من خودم فقط اجاره داده ام ، اما حتی هنگام اجاره یک ملک آدرس Google را در نقشه Google قرار می دهم ، از نمای خیابان استفاده می کنم تا منطقه را احساس کنم ، ببینم چه مشاغلی در فاصله کمی هستند ، به عکس های خانه نگاه می کنم و در حالت ایده آل از یک مجازی استفاده می کنم گشت و گذار در ملک
دسترسی کاربران به همه این اطلاعات را آسان کنید - مطمئن شوید که همه صفحات دارایی شما دارای عکس های عالی ، تورهای مجازی و دسترسی آسان به Google Maps و Google Earth است. نقاط داغ نزدیک و فاصله پیاده روی مربوطه را ذکر کنید (به ایستگاه اتوبوس که تنها پنج دقیقه پیاده روی دارد ، یا استارباکس در انتهای بلوک اشاره کنید).
28. پیمایش سایت خود را آسان کنید.
اگر سایت شما یک کابوس برای پیمایش باشد ، همه صفحات بزرگ املاک در جهان معنی چندانی نخواهند داشت. بازدیدکنندگان شما باید تجربه خوبی در وب سایت شما داشته باشند ، بنابراین وقت بگذارید و مهارت های طراحی تجربه کاربر و معماری اطلاعات را مرور کنید.
29. شامل کپی محلی گرا.
مطمئن شوید که برخی از کلمات کلیدی محلی گرا را در کپی خود قرار داده اید تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما توسط خریداران که به صورت آنلاین در خانه های منطقه شما در گوگل جستجو می کنند ، پیدا شده است.
30. سوار زیلو شوید.
Zillow اساساً Yelp بازاریابی املاک است و اگر واقعاً می خواهید در آنجا کشف شوید ، باید آنجا باشید - می توانید از خورشید چشم پوشی کنید ، اما همچنان شما را خواهد سوزاند! Zillow امکان تبلیغ به عنوان نماینده را در وب سایت خود ارائه می دهد. این می تواند کمی گران باشد ، اما با توجه به نقش بزرگی که Zillow در خرید خانه ایفا می کند ، احتمالاً بهترین انتخاب شما است. به هر حال ، سایتهایی مانند Zillow 48 درصد از کل ترافیک سایت را برای جستجوی املاک در وب تشکیل می دهند.
Zillow همچنین به کاربران اجازه می دهد تا املاک و مستغلات را بررسی کنند ، بنابراین لبخند بزنید و این امتیاز را به دست آورید ، زیرا رتبه بندی ستاره ای قوی امتیازات شما را بسیار افزایش می دهد.
زیلوی بازاریابی املاک و مستغلات
31. برنامه زمانبندی مشترک.
از برنامه زمان بندی اشتراک گذاری برای هماهنگی زمانها برای نشان دادن خانه به خریداران استفاده کنید. برنامه ریزی برنامه هایی مانند Doodle می تواند تعویض زمان بی پایان رفت و برگشت را کاهش دهد.
32. پس از بسته شدن بسته مراقبت محلی بدهید.
رابطه شما با مشتری بلافاصله پس از بستن وی پایان نمی یابد. شما می خواهید نام شما را به خاطر بسپارند تا امیدوارم اطلاعات شما را با دوستان ، خانواده و آشنایانی که ممکن است در آینده تصمیم به نقل مکان کنند ، به اشتراک بگذارند. یک بسته مراقبت محلی را برای مشتریان پس از بسته شدن ارسال کنید ، با بلیط فیلم یا تئاتر محلی ، کارت هدیه رستوران و غیره.
33. در تماس باشید.
به منظور ایجاد این رابطه خوب (حتی ماه ها و سال ها بعد) با خریداران قبلی در ارتباط باشید. کارتهای سالگرد ، کارتهای تعطیلات و غیره را بفرستید تا در ذهن آنها تازه بماند. وقتی آنها دوستی دارند که آماده خرید است ، اطلاعات شما را در اختیار شما قرار می دهد.
34. ایجاد یک سیستم ارجاع.
مشوق هایی را برای مشتریان قبلی ارائه دهید تا شما را به خریداران مسکن در آینده ارجاع دهند.
35. از ردیابی تماس استفاده کنید.
املاک و مستغلات یکی از صنایعی است که مطلقا باید از ردیابی تماس در کمپین های جستجوی پولی خود استفاده کند. اکثر مردم هنگام تلاش برای یافتن مسکن یا قرار ملاقات برای مشاهده آپارتمان ، آپارتمان یا خانه از تلفن استفاده می کنند. اگر این تماس ها به این دلیل انجام شده است که شخصی تبلیغ PPC شما را دیده است ، می خواهید بتوانید ردیابی کنید که کدام تبلیغات و کلمات کلیدی باعث ایجاد تماس می شوند.
اینترنت برای صاحبان خانه احتمالی به عنوان منبع اصلی تبدیل شده است زیرا آنها برای خرید خانه آماده می شوند و املاک و مستغلات باید از آن حداکثر استفاده را ببرند-از جمله استفاده از اینستاگرام-برای فروش به مشتریان بالقوه.
مسکن ایوان مدائن
با این حال هنوز تعداد زیادی از املاک و مستغلات وجود ندارد که به طور فعال از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی لیست خود استفاده کنند. بر اساس تحقیقات انجام شده ، در حالی که 91 درصد از متخصصان املاک به نوعی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، تنها 9 درصد از مشاوران املاک لیست خود را با استفاده از آن به بازار عرضه می کنند. با این وجود 83 درصد از همه خریداران مسکن مورد بررسی گفتند که می خواهند تصاویر یک ملک را به صورت آنلاین مشاهده کنند و 42 درصد نیز گفتند که دیدن خانه ها به صورت آنلاین اولین قدم آنها برای خرید خانه است.
اگر در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام خود برای دسترسی به مشتریان یا ماندن در روند املاک و مستغلات نیاز به الهام دارید ، به 18 حساب مورد علاقه اینستاگرام ما نگاهی بیندازید.
17 تأثیرگذار املاک که باید در اینستاگرام دنبال کنید
برای ترکیبی از شیوه زندگی و املاک ، ما برایان کاسلا را توصیه می کنیم که استراتژی اینستاگرام و یوتیوب باعث صدها هزار دنبال کننده او شده است.
ما دوست داریم چگونه جویس ری مشخصات خود را با عکس های حرفه ای از لیست خود به روز می کند. او همچنین با افزودن ویدیوها در هر زمان که فیلم های اینستاگرام را دارد ، بیشترین استفاده را از آن می کند (عکس های بدون سرنشین عالی هستند).
قیمت جدید ندهید! به طور باور نکردنی خصوصی و آرام در اواسط قرن فقط چند دقیقه با خریدها و تفریحات شبانه که بورلی هیلز ارائه می دهد. چهار اتاق خواب ، 4 حمام به علاوه یک دفتر در یک هکتار و نیم. این خانه که از نور طبیعی غرق شده است ، نقشه ای بدون زحمت دارد و تقریباً از هر اتاقی چشم انداز پانوراما دارد. درایو محوطه دار و ایمن ، به طور مرکزی بین دره و ضلع غربی واقع شده است.
اینستاگرام چاد کارول منحصر به فرد است زیرا او اطلاعات تماس خود را مستقیماً در زیرنویس هر فهرست اضافه می کند.
راهنمای رایگان: آیا مشاغل املاک برای شما مناسب است؟
آیا می دانید انجمن ملی املاک و مستغلات® حساب اینستاگرام خود را دارد؟ این کتاب مملو از حقایق و آمار مفیدی است که می تواند به حرفه املاک شما کمک کند.
این حساب برای جدیدترین املاک و مستغلات محلی عالی است (حتی اگر اهل تگزاس نیستید ، می توانید از طریق نحوه به روزرسانی نمایه ایان در مورد نحوه بازاریابی در بازار محلی خود ایده بگیرید).
را دنبال کنید و زیرنویس های آنها را بخوانید تا راه های جالبی برای افزایش مشارکت در پست های مربوط به لیست های خود پیدا کنید. در بسیاری از زیرنویس های آنها می بینید که از تفریح با تماشاگران لذت می برند.
متیو سویت یک عکاس و مشاور املاک خوب در جهانشهر است که از مهارت های عکاسی خود برای برجسته سازی خانه ها و محله هایی که به نظرش زیبا می آید استفاده می کند.
در میان کاج ها قرار گرفته است
داستی بیکر با ادغام جزئیات زندگی شخصی خود و آوردن موفقیت هایی از سفر خود به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات در حضورش در رسانه های اجتماعی ، کار بزرگی انجام می دهد.
ما ممکن است این دسته را به دلیل مناظر بسیار زیبا در هاوایی در پست قرار دهیم. شوخی می کنم - این نیز آموزشی است. اگر به دنبال راه هایی برای الهام بخشیدن به مشتریان خود و ایجاد مخاطب بدون لزوما فروش آنها در اینستاگرام هستید ، می توانید این رویکرد را دنبال کنید.
لوئیدا در مورد موفقیت های خود در نمایه خود صحبت می کند و همچنین گاهی اوقات نقل قول الهام بخشی را ارسال می کند.
این حساب اینستاگرام برای جزئیات بازسازی بی نظیری که ممکن است به آن فکر نکنید مناسب است. آنها مقدار زیادی قبل و بعد دارند.
تغییر آشپزخانه توسط ویژگی های مرحله 2. #انگیزه یکشنبه
هر کس در سفر به املاک و مستغلات خود به کمی کمدی نیاز دارد. این چیزی است که این حساب برای.
امروز #قهوه ملی است ... که احمقانه است. اما ، به افتخار روزهای مقدس قهوه ، من در صفحه محصول جدید ما ، ، یک فروش خوب برای شما ارائه کرده ام. برای مسابقه عنوان ، به روز رسانی محصولات و تخفیف ها ، آن را دنبال کنید. امشب فروش تمام می شود! احساس فوریت!
سارا با توجه به ایجاد حس شخصیتی خود ضمن ایجاد یک شیوه زندگی که جزئیات مربوط به حرفه ، الهام و برخی عکس های زندگی شخصی او را ارائه می دهد ، کار بزرگی انجام داده است.
خرید کنندگان اولین خانه ها SO هستند. بسیار سرگرم کننده! بعلاوه ، آنها احساس وظیفه می کنند که به همه شوخی های من بخندند ، بنابراین این برای همه برنده است ...
چارلی شامل تعداد زیادی عکس روشن از لیست های خود و اطلاعات مربوط به اطراف محله است.
لنس به خاطر ساختن کولاژ از لیست های خود مشهور است و چندین عکس را از داخل به یکی اضافه کرده است. این ایده ای است که ممکن است از آن به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده کنید.
این روایت ، سفر به هم ریختن یک خانه را شرح می دهد. بیل از جزئیات عکس می گیرد و تعداد زیادی از عکس های قبل و بعد را به دنبال کنندگان می دهد تا از دیدن آنها شگفت زده شوند.
سطل زباله و چمنزار راه زیادی را طی می کند
مسکن ایوان مدائن
برای زمانی که شما نیاز به وارد کردن لوکس به روز خود دارید - حتی اگر در بازار املاک و مستغلات لوکس نیستید ، این عکسها به شما انگیزه زیادی می دهد.
آیا می خواهید راهنمایی های بیشتری در مورد چگونگی تقویت حضور آنلاین خود به عنوان یک مشاور املاک خوب در جهانشهر داشته باشید؟ پست ما را بررسی کنید: 50 موضوع برای وبلاگ املاک شما .