SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو (که به عنوان بازاریابی موتورهای جستجو نیز شناخته می شود) به فرآیند تولید ترافیک رایگان یا پولی از موتورهای جستجو اشاره دارد. SEM دارای دو بخش اصلی است: SEO بازاریابی در موتورهای جستجو چیست و چگونه کار میکند؟ (بهینه سازی موتور جستجو) و PSA (تبلیغات جستجوی پولی).
سئو روشی برای جذب ترافیک رایگان از موتورهای جستجو است و تبلیغات جستجوی پولی نتایجی هستند که با پرداخت هزینه در صفحات نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند.
سئو روشی برای جذب ترافیک رایگان از موتورهای جستجو است و تبلیغات جستجوی پولی نتایجی هستند که با پرداخت هزینه در صفحات نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند.