29-09-2021, 01:26 PM
مدیران موفق در صنعت املاک و مستغلات از سوی شورای املاک فوربس نکات و بینش های دست اول را به اشتراک می گذارند.
رسیدن به قله بازار املاک و مستغلات هدف هر یک از مشاوران املاک و مستغلات است که به دنبال توسعه آن در صنعت است. در طول راه ، موانع و چالش هایی وجود دارد که باید بر آنها فائق آیید ، اما اکثر نمایندگان دارای مربی در نمایندگی خود هستند که می تواند آنها را در این راه راهنمایی کند. این تنها یک قطعه از کل پای است که یک نماینده باید برای پیشرفت حرفه ای خود و پیشبرد تجارت خود در نظر داشته باشد.
سیزده نفر از اعضای شورای املاک و مستغلات فوربز تنها توصیه ای را که در طول حرفه خود دریافت کرده اند به فروش رسانده اند. در اینجا آنچه آنها باید می گفتند:
حرفه ای ها بهترین نکات خود را ارائه می دهند.
مشاور املاک مزرعه سبز
حرفه ای ها بهترین نکات خود را ارائه می دهند. همه عکسها از اعضای شوراهای فوربس گرفته شده است.
1. فروش نکنید
در مورد املاک و مستغلات ، به ویژه ، کار نمایندگی فروش نیست. ما باید مشتریان خود را تسهیل و آموزش دهیم. وقتی شخصی احساس می کند یا می فهمد که "فروخته شده است" ، به احتمال زیاد از فروشنده ناراحت می شود. در عوض ، مشاوره ارائه دهید ، آموزش دهید ، مشتریان را بر اهدافی که برای شما شرح داده اند متمرکز کنید. این امر نیازهای مشتری را بر نیازهای نماینده ترجیح می دهد.
2. ایجاد ارزش
بهترین توصیه ای که در حرفه ام دریافت کرده ام ایجاد ارزش بوده است. وقتی بر ایجاد ارزش برای دیگران تمرکز می کنیم ، با مخاطبانمان اعتماد ایجاد می کنیم. این اعتماد بزرگترین دارایی در مجموعه من بوده است. این منجر به فرصت های بزرگی در صنعت ما شده است و به تقویت برخی از روابط فوق العاده با مشتریان کمک کرده است. - کریستوفر لازاروس ، ،
3. سخت کار کنید و صادق باشید
مسکن ایوان مدائن
مادرم ، که شرکت ما را در 1980 تأسیس کرد ، به من گفت کلید موفقیت ساده است: سخت کار کن و صادق باش. تظاهر نکنید که همه پاسخ ها را می دانید ، در حالی که نمی دانید ، زیرا در املاک ، بهترین دارایی شما شهرت شما است. به مشتریان خود اطمینان دهید که پاسخ را دریافت خواهید کرد و اقدامی انجام دهید.
4. گزینه های متعدد را ارائه دهید
مشاور مورد اعتماد باشید با ارائه چندین گزینه به یک مشتری بالقوه ، می توانید آنها را به بهترین گزینه برای آنها راهنمایی کنید تا چیزی را به آنها فشار دهید. ما اغلب به مردم می گوییم که آیا راه حل ما مناسب آنها نیست و ممکن است در نتیجه فروش خود را از دست بدهیم ، اما اعتمادی که با صادق بودن با مردم ایجاد می کنیم ارزش بلندمدت تری نسبت به هر فروش فردی ایجاد می کند. - جرمی برانت ،
5. انسان باشید
مشاور املاک مزرعه سبز[/url]
بیشتر آموزش های نمایندگی در مورد فروش این است که "آینده نگر" را برای انجام آنچه نیاز داریم انجام دهیم. قرارداد را امضا کنید ، فروش را دریافت کنید. اما در مورد آن نیست. ما امانت دار هستیم ، بنابراین مسئولیت نهایی ما خدمت به مشتری است. وقتی اهداف خود را در نظر می گیریم ، نه اهداف آنها ، این نشان می دهد. باعث تضعیف اعتماد می شود. وقتی با طرز فکر به آنها کمک می کنیم تا به اهداف خود برسند ، اعتماد ایجاد می کنیم. خدمت. موفقیت دنبال می شود. - استیسی استیتهام ،
6. به هر چیزی که پرتاب می شود ضربه بزنید
یک نگرش "من اهمیتی نمی دهم" ایجاد کنید. توصیه از یک مربی لیگ کوچک بود. من برای ضربه زدن به زمین بسیار مشکل داشتم زیرا سعی می کردم تصمیم بگیرم که این ضربه است یا توپ. توصیه او این بود که نگرشی از این دست ایجاد کند: "من اهمیتی نمی دهم که پارچ چه می اندازد - من به آن ضربه می زنم!" این توصیه در مورد فروش صدق می کند. به چالش های پیش روی شما اهمیتی ندهید - هر چه هستند را حل کنید.مسکن ایوان مدائن
7. تلاش برای ایجاد حقوق صاحبان سهام
پرداخت اجاره هیچ گاه حقوق صاحبان سهام ایجاد نمی کند ، مالکیت املاک این کار را انجام می دهد و شما می توانید از املاک وام خود وام بگیرید تا مشاغل دیگری را توسعه دهید. من اولین املاک خود را در 19 سالگی خریداری کردم و از آن برای توسعه تحصیل ، آموزش ، املاک و مشاغل غیر انتفاعی در سطح بین المللی استفاده کردم. - سوزان لگر فرارو ، صلح ، عشق ، املاک شادی
8. وسواس داشته باشید یا متوسط باشید
وسواس داشته باشید. تمام است ، وسواس داشته باشید که مشتری یا محصول خود را به خدمات خود تبدیل کنید. برای ارائه بالاترین سطح خدمات و رضایت به آنها وسواس داشته باشید. برای حل مشکلات آنها و توسعه تجارت خود در این فرآیند وسواس داشته باشید. اکثر فروشندگان به سادگی فاقد وضوح و وسواس هستند و شما نمی توانید یک فروشنده بزرگ را نشان دهید که وسواس نداشته باشد.
[url=http://www.vilakohsar.ir]مشاور املاک مزرعه سبز
9. همیشه مایل به کمک باشید
طرز فکر من همیشه کمک به مردم بوده است. اگر شما مایل به کمک به افراد دارای دانش ، مهارت یا تخصص هستید ، هنگامی که آنها به خدمات حرفه ای یا به عنوان ارجاع نیاز دارند ، اولین نفری خواهید بود. شهرت شما بر اساس کارهایی است که انجام می دهید ، نه بر اساس آنچه می گویید. - یاور صاحبخانه من
10. گوش دهید و بیاموزید
شنونده خوب بودن رمز موفقیت فروش است. گوش دادن به شما نشان می دهد که مراقبت می کنید ، به شما امکان می دهد بفهمید که نیازها و خواسته های واقعی مشتری چیست - که در ادامه به شما کمک می کند تا چگونگی ارائه راه حل را مشخص کنید. گاهی اوقات ، چشم اندازها به سادگی باید خود را متقاعد کنند. در این موارد ، شما فقط باید گوش دهید و آنچه را که آنها می گویند تأیید
11. ارائه راه حل های مستقیم برای چالش های مشتریان
بزرگترین مانع موفقیت برای مشتری این است که حواس او را از رسیدن به اهداف باز دارد. یکی از چالش برانگیزترین موانع شامل توسعه املاک است. نشان دادن اینکه چگونه خدمات شما می تواند موانع پیچیده را برطرف کند ، برای بستن فروش ضروری است. - برایان مک لارن ،
12. از تماس و ارتباط مداوم اطمینان حاصل کنید
مسکن ایوان مدائن
هیچ کس نمی داند که شما وجود دارید تا زمانی که مصرف کننده شما را ببیند. شما بهترین بیلبورد برای برند خود هستید. تماس مداوم ، ارتباط و تبلیغ نام یا نام تجاری شما تنها راهی است که به مصرف کننده می توانید از وجود خود مطلع شوید. برای کسب درآمد باید هزینه تبلیغات کنید. اگر نام خود را خاموش نگه دارید ، هیچ کس هرگز از وجود مارک شما یا آنچه که شرکت شما ارائه می دهد مطلع نخواهد شد. تبلیغات دلار برابر با سود است. - آنجلا یاون ، گروه املاک روز
هرچه تعداد تماس های بیشتر ، رویدادهای شبکه ای بیشتر ، پیگیری بیشتر ، نتایج فروش شما بهتر خواهد بود. فعالیت های خود را دنبال کنید و به وضوح خواهید دید که میزان فروش شما به میزان زیادی بستگی دارد. جلسات و جلسات طوفان فکری عالی هستند ، اما فعالیتهایی که مستقیماً به ایجاد مشاغل جدید مربوط می شود ، فروش را افزایش می دهد. -
مدیران موفق در صنعت املاک و مستغلات از سوی شورای املاک فوربس نکات و بینش های دست اول را به اشتراک می گذارند.
یک مشاور املاک جدید با نبردی سخت روبرو می شود. آنها نه تنها ناشناخته نیستند ، بلکه در حال رقابت با عوامل قوی تری هستند که مدت بیشتری در این زمینه حضور داشته اند ، به این معنی که آنها باید خلاق باشند و از زاویه دیگری به مسائل نگاه کنند تا خود را از هم متمایز کنند.
ایجاد علاقه جایی است که سفر به سمت تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق آغاز می شود. حتی اگر مشتریان از قبل با نام آنها آشنا باشند ، نمایندگان باید نشان دهند که چرا می خواهند عملکرد خود را بهتر از رقبای خود نشان دهند ، اگر می خواهند مورد توجه قرار گیرند و کسب و کار مشتری کسب کنند.
در اینجا ، 12 متخصص از شورای املاک و مستغلات فوربس چند نکته مهم را بررسی می کنند که مشاوران املاک جدید می توانند برای کمک به ایجاد مشاغل خود و شروع مشاغل خود با یادداشت مناسب به کار گیرند.
اعضای شورای املاک فوربس نکات مهم شغلی خود را برای آژانس های املاک جدید به اشتراک می گذارند.
اعضای شورای املاک فوربس نکات مهم شغلی خود را برای آژانس های املاک جدید به اشتراک می گذارند. عکسها از اعضای جداگانه گرفته شده است.
ترویج شد
1. خودتان و تخصص خود را بشناسید
مشاور املاک مزرعه سبز
شناسایی قوی ترین ویژگی های خود و درک اینکه ارزش پیشنهادی شما چه خواهد بود ، هر دو در مبدا حرفه املاک شما بسیار مهم هستند. ساختن کسب و کار شما بر پایه ای مستحکم برای یک عمل موفق بسیار مهم است ، و انجام آن به طور قابل ملاحظه ای آسان تر است پس از درک خود و اینکه چگونه می توانید بیشترین ارزش را برای مشتریان آینده خود ایجاد کنید. - آدریان پرووست ،
2. برنامه ریزی ، استراتژی ، اجرا
من بسیاری از عوامل جاه طلب جدید را می بینم که به سرعت وارد می شوند. مشکل این است که اجرای بدون استراتژی چالش برانگیز است و داشتن استراتژی بدون داشتن برنامه غیرممکن است. درست مانند یک خانه ، داشتن یک پایه محکم ضروری است - در غیر این صورت تعمیرات ممکن است گران باشد! کارگزاران جدید باید در مورد اهداف خود بیندیشند و یک برنامه عالی با تمرکز بر ویژگی های منحصر به فرد آنها ایجاد کنند. شورای املاک و مستغلات فوربز یک انجمن دعوت کننده برای مدیران در صنعت املاک است. آیا واجد شرایط هستم؟
3. راهنما بگیرید
اگر بخواهم دوباره این کار را انجام دهم ، یا در یک تیم املاک شروع می کنم ، یا یک مربی قوی خوب می گیرم که به من فشار می آورد ، من را مسئول می کند و باعث می شود کار کنم. وقتی مشاغل آزاد دارید کار نکردن بسیار آسان است. - آرون مارشال ، مدیریت املاک
4. وظیفه میز را بر عهده بگیرید
من به عوامل جدید می گویم که تا جایی که امکان دارد از دفتر کار خود استفاده کنند. وقتی مشتریان جدید وارد بازار می شوند ، آنها را ملاقات می کنید و از آنها استقبال می کنید و هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است از آن دست دادن اولیه رخ دهد. شما احساس می کنید مردم به دنبال چه چیزی هستند و این راهی آسان برای مبادله اطلاعات تماس است. به هر حال ، شما با افرادی سروکار دارید که به طور فعال به دنبال مشاوره املاک هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید - الیزابت آن استریبلینگ-کیولان ، قطب نما
5. سخت کار کنید ، به دیگران خدمت کنید
به نظر من ، نکته کلیدی برای جوانان این است که بسیار سخت کار کنند ، منظم باشند و برنامه داشته باشند ، روی پیشرفت خود سرمایه گذاری کنند ، از شکست نترسند و سعی کنند تا آنجا که ممکن است به افراد بیشتری کمک کنند. خدمات منجر به روابط قابل اعتماد می شود و این کلید روابط طولانی مدت و سودآور مشتری است. - جاناتان کیسر ، کیسر
6. Get Out And Network
انجمن های تجاری مرتبط با حوزه کاری خود را بیابید ، به همه رویدادهای شبکه و/یا پنل هایی که در منطقه شما گردآوری کرده اند بروید و درباره پیوستن به کمیته ای که به برنامه ریزی رویدادها و/یا پنل ها کمک می کند ، سوال کنید. اگر می خواهید طول عمر در حرفه خود داشته باشید ، بر ایجاد روابط واقعی با همسالان خود تمرکز کنید ، نه فقط بر اساس کار. - رابین بهالا ، شرکت های جشنواره
7. از رویکرد "تک سایز برای همه" اجتناب کنید
ممکن است بخواهید با "همه" کار کنید ، اما "همه" ممکن است مایل به همکاری با شما نباشند. چه بازاریابی ، زمین کشاورزی یا فعالیت در حوزه نفوذ خود ، بدانید که می خواهید به چه کسانی خدمت کنید و چه ارزشی را برای میز به ارمغان می آورید. وقتی بتوانید یک بازار هدف خاص را شناسایی کنید ، نیازهای آنها را درک کرده و ارزشی برای آنها ایجاد خواهید کرد. یک کسب و کار مشتری محور ایجاد کنید و نتایج آن متعاقب آن خواهد بود. مسکن ایوان مدائن
8. ارتباط با جامعه
ایجاد مشاغل املاک مستلزم صرف زمان ، اعتماد و تلاش فراوان است. زمانی را برای کشف محله ها و ایجاد ارتباط با جامعه اختصاص دهید. وقتی ملکی در دسترس قرار می گیرد ، ممکن است در زمان مناسب در مکان مناسب باشید. ارتباط با جامعه بینشی را به شما می دهد که در غیر این صورت ممکن است به دست نیاورید. - بابی مونتنی ،
9. پایگاه داده خود را بسازید
150 مخاطب برتر شما مکانی عالی برای شروع است. بهترین روش اولیه این است که از آنها ارجاع بخواهید و نه مشاغل خودشان. به این ترتیب شما خطوط ارتباطی را باز نگه می دارید. زمین آسانسور 30 ثانیه ای خود را آماده کنید که نشان دهنده تعهد و علاقه شما به تجارت است. به یاد داشته باشید ، برای به دست آوردن پول ، شما باید با فردی به صورت رودررو ملاقات کرده و با او قرارداد ببندید. ساده است. - آمیت اینامدار ، مالک خانه شیرین خود
10. از هر فرصتی برای آموزش استفاده کنید
از هر دوره آموزش مداوم املاک استفاده کنید - به سرعت پایگاه دانش خود را گسترش داده و آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به سوالات بیشمار خریدار و فروشنده خواهید داشت. فراتر از کلاسها ، حداقل یک بار در هفته به رویدادی بروید ، به جریان گفتگو بپیوندید ، به مردم اطلاع دهید که شما چه کار می کنید. همه می شناسند کسی که آماده خرید ، فروش یا اجاره خانه است. در واقع ، اجاره ها اغلب راهی برای ساختن پایگاه ارجاع است که نادیده گرفته می شود.
11. از ویدئو برای ساختن نام تجاری خود استفاده کنید
مسکن ایوان مدائن
با ایجاد فیلم های کوتاه در مورد مشاغل ، رویدادها و افراد برجسته در شهر خود ، می توانید شهرت خود را به عنوان متخصص محلی کسب کنید. علامت گذاری ویدئوها با لوگوی شما به بینندگان این امکان را می دهد که بدون واسطه در هر ویدئو ، بدانند که شما یک کارگزار هستید. حتماً ویدئوهای متمرکز بر املاک و مستغلات مانند نکات خریدار و/یا فروشنده و تورهای ملکی را درج کنید. با ثبات و صبر ، تجارت شما رشد خواهد کرد. - رایان موران ،
12. ارائه مدرک اجتماعی
با ارسال تصاویر و تجربیات برای دیگران ، اثبات اجتماعی ارائه دهید تا ببینید چگونه به شخص دیگری در خرید یا فروش خانه کمک کرده اید و مزایای خریدار خانه یا فروشنده خانه با کار با شما را تجربه کرده اید. اگر هیچ تجربه ای ندارید و تازه شروع به کار کرده اید ، می توانید همان ایده را با وام گرفتن این مدرک اجتماعی از تجربه کارگزار یا تیم خود دنبال کنید. - دنی لین روبیسون ، گروه املاک آزادی
مسکن ایوان مدائن
رسیدن به قله بازار املاک و مستغلات هدف هر یک از مشاوران املاک و مستغلات است که به دنبال توسعه آن در صنعت است. در طول راه ، موانع و چالش هایی وجود دارد که باید بر آنها فائق آیید ، اما اکثر نمایندگان دارای مربی در نمایندگی خود هستند که می تواند آنها را در این راه راهنمایی کند. این تنها یک قطعه از کل پای است که یک نماینده باید برای پیشرفت حرفه ای خود و پیشبرد تجارت خود در نظر داشته باشد.
سیزده نفر از اعضای شورای املاک و مستغلات فوربز تنها توصیه ای را که در طول حرفه خود دریافت کرده اند به فروش رسانده اند. در اینجا آنچه آنها باید می گفتند:
حرفه ای ها بهترین نکات خود را ارائه می دهند.
مشاور املاک مزرعه سبز
حرفه ای ها بهترین نکات خود را ارائه می دهند. همه عکسها از اعضای شوراهای فوربس گرفته شده است.
1. فروش نکنید
در مورد املاک و مستغلات ، به ویژه ، کار نمایندگی فروش نیست. ما باید مشتریان خود را تسهیل و آموزش دهیم. وقتی شخصی احساس می کند یا می فهمد که "فروخته شده است" ، به احتمال زیاد از فروشنده ناراحت می شود. در عوض ، مشاوره ارائه دهید ، آموزش دهید ، مشتریان را بر اهدافی که برای شما شرح داده اند متمرکز کنید. این امر نیازهای مشتری را بر نیازهای نماینده ترجیح می دهد.
2. ایجاد ارزش
بهترین توصیه ای که در حرفه ام دریافت کرده ام ایجاد ارزش بوده است. وقتی بر ایجاد ارزش برای دیگران تمرکز می کنیم ، با مخاطبانمان اعتماد ایجاد می کنیم. این اعتماد بزرگترین دارایی در مجموعه من بوده است. این منجر به فرصت های بزرگی در صنعت ما شده است و به تقویت برخی از روابط فوق العاده با مشتریان کمک کرده است. - کریستوفر لازاروس ، ،
3. سخت کار کنید و صادق باشید
مسکن ایوان مدائن
مادرم ، که شرکت ما را در 1980 تأسیس کرد ، به من گفت کلید موفقیت ساده است: سخت کار کن و صادق باش. تظاهر نکنید که همه پاسخ ها را می دانید ، در حالی که نمی دانید ، زیرا در املاک ، بهترین دارایی شما شهرت شما است. به مشتریان خود اطمینان دهید که پاسخ را دریافت خواهید کرد و اقدامی انجام دهید.
4. گزینه های متعدد را ارائه دهید
مشاور مورد اعتماد باشید با ارائه چندین گزینه به یک مشتری بالقوه ، می توانید آنها را به بهترین گزینه برای آنها راهنمایی کنید تا چیزی را به آنها فشار دهید. ما اغلب به مردم می گوییم که آیا راه حل ما مناسب آنها نیست و ممکن است در نتیجه فروش خود را از دست بدهیم ، اما اعتمادی که با صادق بودن با مردم ایجاد می کنیم ارزش بلندمدت تری نسبت به هر فروش فردی ایجاد می کند. - جرمی برانت ،
5. انسان باشید
مشاور املاک مزرعه سبز[/url]
بیشتر آموزش های نمایندگی در مورد فروش این است که "آینده نگر" را برای انجام آنچه نیاز داریم انجام دهیم. قرارداد را امضا کنید ، فروش را دریافت کنید. اما در مورد آن نیست. ما امانت دار هستیم ، بنابراین مسئولیت نهایی ما خدمت به مشتری است. وقتی اهداف خود را در نظر می گیریم ، نه اهداف آنها ، این نشان می دهد. باعث تضعیف اعتماد می شود. وقتی با طرز فکر به آنها کمک می کنیم تا به اهداف خود برسند ، اعتماد ایجاد می کنیم. خدمت. موفقیت دنبال می شود. - استیسی استیتهام ،
6. به هر چیزی که پرتاب می شود ضربه بزنید
یک نگرش "من اهمیتی نمی دهم" ایجاد کنید. توصیه از یک مربی لیگ کوچک بود. من برای ضربه زدن به زمین بسیار مشکل داشتم زیرا سعی می کردم تصمیم بگیرم که این ضربه است یا توپ. توصیه او این بود که نگرشی از این دست ایجاد کند: "من اهمیتی نمی دهم که پارچ چه می اندازد - من به آن ضربه می زنم!" این توصیه در مورد فروش صدق می کند. به چالش های پیش روی شما اهمیتی ندهید - هر چه هستند را حل کنید.مسکن ایوان مدائن
7. تلاش برای ایجاد حقوق صاحبان سهام
پرداخت اجاره هیچ گاه حقوق صاحبان سهام ایجاد نمی کند ، مالکیت املاک این کار را انجام می دهد و شما می توانید از املاک وام خود وام بگیرید تا مشاغل دیگری را توسعه دهید. من اولین املاک خود را در 19 سالگی خریداری کردم و از آن برای توسعه تحصیل ، آموزش ، املاک و مشاغل غیر انتفاعی در سطح بین المللی استفاده کردم. - سوزان لگر فرارو ، صلح ، عشق ، املاک شادی
8. وسواس داشته باشید یا متوسط باشید
وسواس داشته باشید. تمام است ، وسواس داشته باشید که مشتری یا محصول خود را به خدمات خود تبدیل کنید. برای ارائه بالاترین سطح خدمات و رضایت به آنها وسواس داشته باشید. برای حل مشکلات آنها و توسعه تجارت خود در این فرآیند وسواس داشته باشید. اکثر فروشندگان به سادگی فاقد وضوح و وسواس هستند و شما نمی توانید یک فروشنده بزرگ را نشان دهید که وسواس نداشته باشد.
[url=http://www.vilakohsar.ir]مشاور املاک مزرعه سبز
9. همیشه مایل به کمک باشید
طرز فکر من همیشه کمک به مردم بوده است. اگر شما مایل به کمک به افراد دارای دانش ، مهارت یا تخصص هستید ، هنگامی که آنها به خدمات حرفه ای یا به عنوان ارجاع نیاز دارند ، اولین نفری خواهید بود. شهرت شما بر اساس کارهایی است که انجام می دهید ، نه بر اساس آنچه می گویید. - یاور صاحبخانه من
10. گوش دهید و بیاموزید
شنونده خوب بودن رمز موفقیت فروش است. گوش دادن به شما نشان می دهد که مراقبت می کنید ، به شما امکان می دهد بفهمید که نیازها و خواسته های واقعی مشتری چیست - که در ادامه به شما کمک می کند تا چگونگی ارائه راه حل را مشخص کنید. گاهی اوقات ، چشم اندازها به سادگی باید خود را متقاعد کنند. در این موارد ، شما فقط باید گوش دهید و آنچه را که آنها می گویند تأیید
11. ارائه راه حل های مستقیم برای چالش های مشتریان
بزرگترین مانع موفقیت برای مشتری این است که حواس او را از رسیدن به اهداف باز دارد. یکی از چالش برانگیزترین موانع شامل توسعه املاک است. نشان دادن اینکه چگونه خدمات شما می تواند موانع پیچیده را برطرف کند ، برای بستن فروش ضروری است. - برایان مک لارن ،
12. از تماس و ارتباط مداوم اطمینان حاصل کنید
مسکن ایوان مدائن
هیچ کس نمی داند که شما وجود دارید تا زمانی که مصرف کننده شما را ببیند. شما بهترین بیلبورد برای برند خود هستید. تماس مداوم ، ارتباط و تبلیغ نام یا نام تجاری شما تنها راهی است که به مصرف کننده می توانید از وجود خود مطلع شوید. برای کسب درآمد باید هزینه تبلیغات کنید. اگر نام خود را خاموش نگه دارید ، هیچ کس هرگز از وجود مارک شما یا آنچه که شرکت شما ارائه می دهد مطلع نخواهد شد. تبلیغات دلار برابر با سود است. - آنجلا یاون ، گروه املاک روز
هرچه تعداد تماس های بیشتر ، رویدادهای شبکه ای بیشتر ، پیگیری بیشتر ، نتایج فروش شما بهتر خواهد بود. فعالیت های خود را دنبال کنید و به وضوح خواهید دید که میزان فروش شما به میزان زیادی بستگی دارد. جلسات و جلسات طوفان فکری عالی هستند ، اما فعالیتهایی که مستقیماً به ایجاد مشاغل جدید مربوط می شود ، فروش را افزایش می دهد. -
مدیران موفق در صنعت املاک و مستغلات از سوی شورای املاک فوربس نکات و بینش های دست اول را به اشتراک می گذارند.
یک مشاور املاک جدید با نبردی سخت روبرو می شود. آنها نه تنها ناشناخته نیستند ، بلکه در حال رقابت با عوامل قوی تری هستند که مدت بیشتری در این زمینه حضور داشته اند ، به این معنی که آنها باید خلاق باشند و از زاویه دیگری به مسائل نگاه کنند تا خود را از هم متمایز کنند.
ایجاد علاقه جایی است که سفر به سمت تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق آغاز می شود. حتی اگر مشتریان از قبل با نام آنها آشنا باشند ، نمایندگان باید نشان دهند که چرا می خواهند عملکرد خود را بهتر از رقبای خود نشان دهند ، اگر می خواهند مورد توجه قرار گیرند و کسب و کار مشتری کسب کنند.
در اینجا ، 12 متخصص از شورای املاک و مستغلات فوربس چند نکته مهم را بررسی می کنند که مشاوران املاک جدید می توانند برای کمک به ایجاد مشاغل خود و شروع مشاغل خود با یادداشت مناسب به کار گیرند.
اعضای شورای املاک فوربس نکات مهم شغلی خود را برای آژانس های املاک جدید به اشتراک می گذارند.
اعضای شورای املاک فوربس نکات مهم شغلی خود را برای آژانس های املاک جدید به اشتراک می گذارند. عکسها از اعضای جداگانه گرفته شده است.
ترویج شد
1. خودتان و تخصص خود را بشناسید
مشاور املاک مزرعه سبز
شناسایی قوی ترین ویژگی های خود و درک اینکه ارزش پیشنهادی شما چه خواهد بود ، هر دو در مبدا حرفه املاک شما بسیار مهم هستند. ساختن کسب و کار شما بر پایه ای مستحکم برای یک عمل موفق بسیار مهم است ، و انجام آن به طور قابل ملاحظه ای آسان تر است پس از درک خود و اینکه چگونه می توانید بیشترین ارزش را برای مشتریان آینده خود ایجاد کنید. - آدریان پرووست ،
2. برنامه ریزی ، استراتژی ، اجرا
من بسیاری از عوامل جاه طلب جدید را می بینم که به سرعت وارد می شوند. مشکل این است که اجرای بدون استراتژی چالش برانگیز است و داشتن استراتژی بدون داشتن برنامه غیرممکن است. درست مانند یک خانه ، داشتن یک پایه محکم ضروری است - در غیر این صورت تعمیرات ممکن است گران باشد! کارگزاران جدید باید در مورد اهداف خود بیندیشند و یک برنامه عالی با تمرکز بر ویژگی های منحصر به فرد آنها ایجاد کنند. شورای املاک و مستغلات فوربز یک انجمن دعوت کننده برای مدیران در صنعت املاک است. آیا واجد شرایط هستم؟
3. راهنما بگیرید
اگر بخواهم دوباره این کار را انجام دهم ، یا در یک تیم املاک شروع می کنم ، یا یک مربی قوی خوب می گیرم که به من فشار می آورد ، من را مسئول می کند و باعث می شود کار کنم. وقتی مشاغل آزاد دارید کار نکردن بسیار آسان است. - آرون مارشال ، مدیریت املاک
4. وظیفه میز را بر عهده بگیرید
من به عوامل جدید می گویم که تا جایی که امکان دارد از دفتر کار خود استفاده کنند. وقتی مشتریان جدید وارد بازار می شوند ، آنها را ملاقات می کنید و از آنها استقبال می کنید و هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است از آن دست دادن اولیه رخ دهد. شما احساس می کنید مردم به دنبال چه چیزی هستند و این راهی آسان برای مبادله اطلاعات تماس است. به هر حال ، شما با افرادی سروکار دارید که به طور فعال به دنبال مشاوره املاک هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید - الیزابت آن استریبلینگ-کیولان ، قطب نما
5. سخت کار کنید ، به دیگران خدمت کنید
به نظر من ، نکته کلیدی برای جوانان این است که بسیار سخت کار کنند ، منظم باشند و برنامه داشته باشند ، روی پیشرفت خود سرمایه گذاری کنند ، از شکست نترسند و سعی کنند تا آنجا که ممکن است به افراد بیشتری کمک کنند. خدمات منجر به روابط قابل اعتماد می شود و این کلید روابط طولانی مدت و سودآور مشتری است. - جاناتان کیسر ، کیسر
6. Get Out And Network
انجمن های تجاری مرتبط با حوزه کاری خود را بیابید ، به همه رویدادهای شبکه و/یا پنل هایی که در منطقه شما گردآوری کرده اند بروید و درباره پیوستن به کمیته ای که به برنامه ریزی رویدادها و/یا پنل ها کمک می کند ، سوال کنید. اگر می خواهید طول عمر در حرفه خود داشته باشید ، بر ایجاد روابط واقعی با همسالان خود تمرکز کنید ، نه فقط بر اساس کار. - رابین بهالا ، شرکت های جشنواره
7. از رویکرد "تک سایز برای همه" اجتناب کنید
ممکن است بخواهید با "همه" کار کنید ، اما "همه" ممکن است مایل به همکاری با شما نباشند. چه بازاریابی ، زمین کشاورزی یا فعالیت در حوزه نفوذ خود ، بدانید که می خواهید به چه کسانی خدمت کنید و چه ارزشی را برای میز به ارمغان می آورید. وقتی بتوانید یک بازار هدف خاص را شناسایی کنید ، نیازهای آنها را درک کرده و ارزشی برای آنها ایجاد خواهید کرد. یک کسب و کار مشتری محور ایجاد کنید و نتایج آن متعاقب آن خواهد بود. مسکن ایوان مدائن
8. ارتباط با جامعه
ایجاد مشاغل املاک مستلزم صرف زمان ، اعتماد و تلاش فراوان است. زمانی را برای کشف محله ها و ایجاد ارتباط با جامعه اختصاص دهید. وقتی ملکی در دسترس قرار می گیرد ، ممکن است در زمان مناسب در مکان مناسب باشید. ارتباط با جامعه بینشی را به شما می دهد که در غیر این صورت ممکن است به دست نیاورید. - بابی مونتنی ،
9. پایگاه داده خود را بسازید
150 مخاطب برتر شما مکانی عالی برای شروع است. بهترین روش اولیه این است که از آنها ارجاع بخواهید و نه مشاغل خودشان. به این ترتیب شما خطوط ارتباطی را باز نگه می دارید. زمین آسانسور 30 ثانیه ای خود را آماده کنید که نشان دهنده تعهد و علاقه شما به تجارت است. به یاد داشته باشید ، برای به دست آوردن پول ، شما باید با فردی به صورت رودررو ملاقات کرده و با او قرارداد ببندید. ساده است. - آمیت اینامدار ، مالک خانه شیرین خود
10. از هر فرصتی برای آموزش استفاده کنید
از هر دوره آموزش مداوم املاک استفاده کنید - به سرعت پایگاه دانش خود را گسترش داده و آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به سوالات بیشمار خریدار و فروشنده خواهید داشت. فراتر از کلاسها ، حداقل یک بار در هفته به رویدادی بروید ، به جریان گفتگو بپیوندید ، به مردم اطلاع دهید که شما چه کار می کنید. همه می شناسند کسی که آماده خرید ، فروش یا اجاره خانه است. در واقع ، اجاره ها اغلب راهی برای ساختن پایگاه ارجاع است که نادیده گرفته می شود.
11. از ویدئو برای ساختن نام تجاری خود استفاده کنید
مسکن ایوان مدائن
با ایجاد فیلم های کوتاه در مورد مشاغل ، رویدادها و افراد برجسته در شهر خود ، می توانید شهرت خود را به عنوان متخصص محلی کسب کنید. علامت گذاری ویدئوها با لوگوی شما به بینندگان این امکان را می دهد که بدون واسطه در هر ویدئو ، بدانند که شما یک کارگزار هستید. حتماً ویدئوهای متمرکز بر املاک و مستغلات مانند نکات خریدار و/یا فروشنده و تورهای ملکی را درج کنید. با ثبات و صبر ، تجارت شما رشد خواهد کرد. - رایان موران ،
12. ارائه مدرک اجتماعی
با ارسال تصاویر و تجربیات برای دیگران ، اثبات اجتماعی ارائه دهید تا ببینید چگونه به شخص دیگری در خرید یا فروش خانه کمک کرده اید و مزایای خریدار خانه یا فروشنده خانه با کار با شما را تجربه کرده اید. اگر هیچ تجربه ای ندارید و تازه شروع به کار کرده اید ، می توانید همان ایده را با وام گرفتن این مدرک اجتماعی از تجربه کارگزار یا تیم خود دنبال کنید. - دنی لین روبیسون ، گروه املاک آزادی
مسکن ایوان مدائن