02-10-2019, 12:28 PM
اثری نوشته ی مارک پاترسون که با توجه به زندگی روزمره شرحی جذاب همراه با ایده های کلیدی ارایه می کند که بر حوزه ی فرهنگ مصرف و مصرف کننده تاکید می کند.کتاب که توسط معلمی با تجربه نوشته شده تاریخ و پرداخت های جالب توجه ای جامعه شناسی،فرهنگ و مردم شناسی ارایه می کند که درکی بهتری از حوزه ی مصرفی داشته باشیم با هم متنی از این کتاب را میخوانیم.
((آنچه «مصرف توده ای» نامیده می شود، ابتدا در آمریکای پس از جنگ ظهور کرد و سپس در پی گسترش تولید و مصرف انبوه به بریتانیا و کل اروپا سرایت کرد؛ مقصود از سرایت این است که اقشار دارای منزلت اجتماعی-اقتصادی پایین نیز در زمره ی مصرف کنندگان درآمدند. به قول رابرت باکاک، «مصرف کنندگان جدیدی» در دوران پس از جنگ، به ویژه در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، ظهور کردند که خود را در قالب گروه هایی که عمدتا مبتنی بر الگوهای مصرف بودند، سازمان دادند.))
((آنچه «مصرف توده ای» نامیده می شود، ابتدا در آمریکای پس از جنگ ظهور کرد و سپس در پی گسترش تولید و مصرف انبوه به بریتانیا و کل اروپا سرایت کرد؛ مقصود از سرایت این است که اقشار دارای منزلت اجتماعی-اقتصادی پایین نیز در زمره ی مصرف کنندگان درآمدند. به قول رابرت باکاک، «مصرف کنندگان جدیدی» در دوران پس از جنگ، به ویژه در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، ظهور کردند که خود را در قالب گروه هایی که عمدتا مبتنی بر الگوهای مصرف بودند، سازمان دادند.))
درب اتوماتیک شیشه ای