تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
06-12-2023, 07:13 PM
2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
07-12-2023, 01:37 PM
(06-12-2023, 07:13 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟

1. درخواست و شکایات به صورت انلالین ثبت و پیگیری کنند
2. نظرسنجی
3. کانال ارتباطی
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
17-12-2023, 02:38 AM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
ارسال‌ها
پاسخ
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
18-12-2023, 05:13 PM
رسال پیشنهادات و شکایات از طریق SMS با شماره 1000202
صندوق ارتباط مستقیم با مدیر عامل مستقر در نمایندگی های سراسر کشور
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#5
19-12-2023, 10:56 PM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
20-12-2023, 12:55 AM
نظر سنجی و کانال ارتباطی و ثبت و پیگیری انلاین درخواست و شکایات
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
20-12-2023, 01:24 PM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
ارسال‌ها
پاسخ
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
20-12-2023, 02:14 PM
نظر سنجي
پيگيري آنلاين درخواست و شكايت
كانال هاي ارتباطي
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
20-12-2023, 07:54 PM (آخرین ویرایش: 20-12-2023, 08:16 PM، توسط Amir Hosseininezhad.)
در بخش امور مشتریان، درخواست ها وشکایات مشتریان به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود. کانال ارتباطی با مشتری ایجاد می شود و به منظور ارائه خدمات بهتر، با نظرسنجی های مختلف، نظرات مشتریان ارزیابی می شود. امکان پرسش و پاسخ و ثبت درخواست با شاره پذیرش و بدون شماره پذیرش وجود دارد.
محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود.
نوبت دهی اینترنتی برای خرید خودرو، امکان استعالم سند، آدرس نمایندگی ها، آدرس پایگاه های امدادخودرو به منظور تعمیرات خودرو، سوابق بیمه خودرو، احرازاصالت قطعه، وضعیت ثبت نام در آن نشان داده می شود.
محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود.
امداد خودرو: امدادرسانی آنلاین:علاوه برمشاهده موقعیت امدادگر، درخواست امداد راهم ثبت می کند.
ردیابی امدادگر: وضعیت درخواست ونام امدادگر ،امکان خریداشتراک امدادی در آن وجود دارد، عیب یابی: باانتخاب هرسوال، راه حل حل مشکلات محصول داده می شود.
ارسال‌ها
پاسخ
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#10
20-12-2023, 09:50 PM
ظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
(06-12-2023, 07:13 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا seyed zahramiremadi 12 685 24-12-2023, 12:21 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 609 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 487 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 534 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 567 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 511 23-12-2023, 11:27 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 455 23-12-2023, 11:26 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 229 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 225 23-12-2023, 11:19 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت مدیریت ارتباط با مشتری MaryamBozorgi 6 348 23-12-2023, 05:17 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 24-05-2025، 10:56 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.