16-05-2019, 02:45 PM
تابلو فرمان
توضيح فارسي : تابلو كنترل آسانسور مدل آلفا درایوVVVF- DIRECT APPROACH
توضيحات منحني حركت DIRECT APPROACH:
همانگونه كه در منحني ها مشاهده مي شود در آسانسورهاي يك سرعته قديمي شوكها ي حركتي هنگام استارت و استپ وجود داشت زيرا لولگيري(هم سطح سازي) توسط ترمز انجام مي شد همچنين لول(تراز توقف) با توجه به خالي و پر بودن كابين تغيير مي كرد و سرعت آنها از 0.6 متر بر ثانيه نمي توانست بالاتر برود
در آسانسور هاي دوسرعته موتور با دو سيم پيچ دورتند و كند بوده و سرعت آسانسور تا 1 متر بر ثانيه افزايش يافته و جهت اجتناب از شوك استپ ، دور كند موتور از طريق دورانداز داخل چاه وارد مدار شده و آسانسور با دور كند چند ثانيه حركت كرده و به وسيله ترمز متوقف مي شود.
در آسانسور هاي 3VF معمولي بدون سيستم دايركت اپروچ همان ميزان دورانداز وجود داشته و فقط شوك هاي استارت ، دورانداز و استپ حذف مي شود .زمانيكه آسانسور در فاصله يك طبقه حركت مي كند بدليل نرسيدن به سرعت نامي موتور ميزان دور كند زيادتر از حد معمول بوده و آسانسور به وسيله اي بسيار كند در انتقال مسافر تبديل مي شود.
با اجراي منحني حركت دايركت اپروچ در آسانسور حركت با دور كند كاملا حذف شده و آسانسور به صورت شيرجه اي از يك طبقه به طبقه ديگر حركت مي كند.
زمان تاخير ايجاد شده توسط تابلو با عدم اجراي منحني حركت دايركت اپروچ در آسانسور يك ساختمان اداري در
روز به هزاران ثانيه رسيده و كارايي آسانسور ها راكاهش مي دهد.
توضيح فارسي : تابلو كنترل آسانسور مدل آلفا درایوVVVF- DIRECT APPROACH
توضيحات منحني حركت DIRECT APPROACH:
همانگونه كه در منحني ها مشاهده مي شود در آسانسورهاي يك سرعته قديمي شوكها ي حركتي هنگام استارت و استپ وجود داشت زيرا لولگيري(هم سطح سازي) توسط ترمز انجام مي شد همچنين لول(تراز توقف) با توجه به خالي و پر بودن كابين تغيير مي كرد و سرعت آنها از 0.6 متر بر ثانيه نمي توانست بالاتر برود
در آسانسور هاي دوسرعته موتور با دو سيم پيچ دورتند و كند بوده و سرعت آسانسور تا 1 متر بر ثانيه افزايش يافته و جهت اجتناب از شوك استپ ، دور كند موتور از طريق دورانداز داخل چاه وارد مدار شده و آسانسور با دور كند چند ثانيه حركت كرده و به وسيله ترمز متوقف مي شود.
در آسانسور هاي 3VF معمولي بدون سيستم دايركت اپروچ همان ميزان دورانداز وجود داشته و فقط شوك هاي استارت ، دورانداز و استپ حذف مي شود .زمانيكه آسانسور در فاصله يك طبقه حركت مي كند بدليل نرسيدن به سرعت نامي موتور ميزان دور كند زيادتر از حد معمول بوده و آسانسور به وسيله اي بسيار كند در انتقال مسافر تبديل مي شود.
با اجراي منحني حركت دايركت اپروچ در آسانسور حركت با دور كند كاملا حذف شده و آسانسور به صورت شيرجه اي از يك طبقه به طبقه ديگر حركت مي كند.
زمان تاخير ايجاد شده توسط تابلو با عدم اجراي منحني حركت دايركت اپروچ در آسانسور يك ساختمان اداري در
روز به هزاران ثانيه رسيده و كارايي آسانسور ها راكاهش مي دهد.