25-05-2025, 12:18 PM
(آخرین ویرایش: 06-06-2025, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال دوم در رابطه با ITIL در BA
2.بخشهای کلیدی ITSM درBritish Airways را نام ببرید؟
با تشکر
2.بخشهای کلیدی ITSM درBritish Airways را نام ببرید؟
با تشکر
شرکت هواپیمایی BA
|
25-05-2025, 12:18 PM
(آخرین ویرایش: 06-06-2025, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال دوم در رابطه با ITIL در BA
2.بخشهای کلیدی ITSM درBritish Airways را نام ببرید؟ با تشکر
25-05-2025, 02:21 PM
بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند:
[list=1] [*]مدیریت رخداد (Incident Management) [*]مدیریت مشکل (Problem Management) [*]مدیریت تغییر (Change Management) [*]مدیریت پیکربندی (Configuration Management) [*]مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) [/list]
26-05-2025, 05:22 PM
(25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
26-05-2025, 08:48 PM
⦁ مدیریت رخداد (Incident Management)
⦁ مدیریت مشکل (Problem Management) ⦁ مدیریت تغییر (Change Management) ⦁ مدیریت پیکربندی (Configuration Management) ⦁ مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
27-05-2025, 12:02 AM
(25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA خشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
28-05-2025, 10:23 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management
30-05-2025, 10:08 AM
31-05-2025, 07:12 PM
بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند:
مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
01-06-2025, 05:40 PM
مدیریت رخداد (Incident Management)
مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management)
01-06-2025, 08:13 PM
(25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA حسن احمد نیا شلمانی مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) |
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 195 |
07-06-2025, 02:03 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 213 |
07-06-2025, 02:01 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 187 |
07-06-2025, 02:00 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 154 |
07-06-2025, 01:58 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال سوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 124 |
07-06-2025, 01:56 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال دوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 142 |
07-06-2025, 01:55 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 4 | 115 |
07-06-2025, 01:53 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال چهارم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 81 |
07-06-2025, 01:51 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز | roozbahani | 4 | 102 |
07-06-2025, 01:10 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 10 | 248 |
06-06-2025, 02:28 AM آخرین ارسال: davood.kogir chegini |