![]() |
شرکت هواپیمایی BA - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: شرکت هواپیمایی BA (/showthread.php?tid=115520) صفحهها:
1
2
|
شرکت هواپیمایی BA - V.Alizadeh - 25-05-2025 سوال دوم در رابطه با ITIL در BA 2.بخشهای کلیدی ITSM درBritish Airways را نام ببرید؟ با تشکر RE: شرکت هواپیمایی BA(رجب زاده ) - Mohammadamin - 25-05-2025 بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: [list=1] [*]مدیریت رخداد (Incident Management) [*]مدیریت مشکل (Problem Management) [*]مدیریت تغییر (Change Management) [*]مدیریت پیکربندی (Configuration Management) [*]مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) [/list] RE: شرکت هواپیمایی BA - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) RE: شرکت هواپیمایی BA - علی رحیمی - 26-05-2025 ⦁ مدیریت رخداد (Incident Management) ⦁ مدیریت مشکل (Problem Management) ⦁ مدیریت تغییر (Change Management) ⦁ مدیریت پیکربندی (Configuration Management) ⦁ مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) RE: شرکت هواپیمایی BA - Ali Asghar khond - 27-05-2025 (25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA خشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) RE: شرکت هواپیمایی BA - Majid haghi - 28-05-2025 دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management RE: شرکت هواپیمایی BA - m.mirahmadi - 30-05-2025 (25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA [quote pid="294036" dateline="1748155694"] مدیریت رخداد /مدیریت پیکربندی /مدیریت سطح خدمات /مدیریت تغییر /مدیریت مشکل [/quote] RE: شرکت هواپیمایی BA - morteza azizi - 31-05-2025 بخشهای کلیدی ITSM در British Airways شامل موارد زیر بودند: مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) RE: شرکت هواپیمایی BA - Hooman homapour - 01-06-2025 مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) RE: شرکت هواپیمایی BA - Ahmadnia - 01-06-2025 (25-05-2025, 12:18 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال دوم در رابطه با ITIL در BA حسن احمد نیا شلمانی مدیریت رخداد (Incident Management) مدیریت مشکل (Problem Management) مدیریت تغییر (Change Management) مدیریت پیکربندی (Configuration Management) مدیریت سطح خدمات (Service Level Management) |