21-12-2023, 11:52 AM
مدیریت ارتباط با مشتریان، مسئولیت راهبری، مدیریت، حفظ و توسعه ارتباط دو سویه با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، پایش تصویر ذهنی مشتریان، طرح ریزی و برنامه ریزی جهت ارتقا شاخص های رضایت و وفاداری مشتریان به عنوان مهمترین سرمایه شرکت، توسعه خدمات و قابلیت های مشتری پسند، رسیدگی و کنترل درخواست مشتریان از محصول و خدمات شرکت، انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات و نرات مشتریان و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، ارائه بازخورد و پیگیری برای تحقق آن را برعهده دارد.