06-03-2023, 06:34 PM
در هند، کاربران گوتکا ادعا میکنند که تنش را کاهش میدهد، به تمرکز کمک میکند، با بوی بد دهان مبارزه میکند، و فرد را درگیر نگه میدارد.
با اصلاحیهای در قانون، تبلیغ هرگونه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع شده و از طریق رسانههای مکتوب این پیام برای اطلاع جامعه منتشر میشود.
هنوز هم در سینمای هند، ستارههای مرد در حال سیگار کشیدن به شیوهای شیک نشان داده میشوند.
که اینکارشان اثری بر روانشناسی نسل جوانی که بعداً سعی میکنند آن را بپذیرند و تکرار کنند، باقی میگذارد.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده
در تلویزیون ماهوارهای و صفحه سینما، «قلبزنان» سینمای هند تبلیغات، تبلیغ، تبلیغ و محبوبیت برندهای مختلف محصولات گوتخا را نشان میدهند.
گوتخا محصول برند بسیاری از شرکت ها است و در ساشه های رنگارنگ و جذاب در هند به فروش می رسد.
از این رو نسلهای جوان آن را مدرن، مقبول و مد روز میدانند و متعاقباً به آن معتاد میشوند.
در انگلستان، مادران آسیایی الاصل، رسانه های این کشورها را به دلیل آشنایی کودکان با گوتخا سرزنش می کنند.
برخی از شرکت ها تنباکو را به عنوان محصول مراقبت از دندان با استفاده از آن در خمیر دندان یا پودر دندان رایج می کنند.
چاودری، در یک بررسی پرسشنامه ای، گزارش داده است که در میان افراد 13 تا 15 ساله، 6 تا 68 درصد از پاسخ دهندگان از محصولات تنباکو استفاده می کنند.
در ایالات متحده، تنباکوی اسپلیت توسط نمادهای ورزشی رایج شد.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده
با اصلاحیهای در قانون، تبلیغ هرگونه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع شده و از طریق رسانههای مکتوب این پیام برای اطلاع جامعه منتشر میشود.
هنوز هم در سینمای هند، ستارههای مرد در حال سیگار کشیدن به شیوهای شیک نشان داده میشوند.
که اینکارشان اثری بر روانشناسی نسل جوانی که بعداً سعی میکنند آن را بپذیرند و تکرار کنند، باقی میگذارد.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده
در تلویزیون ماهوارهای و صفحه سینما، «قلبزنان» سینمای هند تبلیغات، تبلیغ، تبلیغ و محبوبیت برندهای مختلف محصولات گوتخا را نشان میدهند.
گوتخا محصول برند بسیاری از شرکت ها است و در ساشه های رنگارنگ و جذاب در هند به فروش می رسد.
از این رو نسلهای جوان آن را مدرن، مقبول و مد روز میدانند و متعاقباً به آن معتاد میشوند.
در انگلستان، مادران آسیایی الاصل، رسانه های این کشورها را به دلیل آشنایی کودکان با گوتخا سرزنش می کنند.
برخی از شرکت ها تنباکو را به عنوان محصول مراقبت از دندان با استفاده از آن در خمیر دندان یا پودر دندان رایج می کنند.
چاودری، در یک بررسی پرسشنامه ای، گزارش داده است که در میان افراد 13 تا 15 ساله، 6 تا 68 درصد از پاسخ دهندگان از محصولات تنباکو استفاده می کنند.
در ایالات متحده، تنباکوی اسپلیت توسط نمادهای ورزشی رایج شد.
کمپانی عیان
توتون ، تنباکو ، تنباکو عمده