28-01-2023, 07:38 PM
محمد عبدی، مشاور و کارشناس ارشد مارکتینگ و ارز دیجیتال
به دنبال درآمد بیشتر هستی؟
[*] هنوزم فکر می کنی که باید بیشتر جوانب کار رو در نظر بگیری؟
[*] هنوز هم درامد خودت رو افزایش ندادی ؟
[*] فکر نمی کنی که داره دیر میشه ؟
[*]تو فکر راه اندازی کسب و کار خودت هستی اما کس نیست راهنماییت کنه ؟
[*] تو فکر سرمایه گذرای تو بازار های دیجیتالی هستی اما ترس داری ؟
[/list]بهتره همین الان تصمیم بگیری و شروع کنی!
ارسال درخواست فوری ⟶
صفحه اصلی
مقالات تخصصی
تماس با ما
درباره ما
مشاوره و راهنمایی در خصوص راهاندازی کسبوکار
مشاوره و راهنمایی در خصوص کسب درامد از ارزهای دیجیتال
عمده فعالیتهایی که یک مشاوره میتواند به شما ارائه بدهد
[list]
[*] بررسی فرایندهای بازاریابی مجموعه
[*]ارائه بیزینس پلن بر اساس نیازهای مشتریان
[*]تعریف برند و افزایش ارزش آن
[*]برنامهریزی برای ایجاد کمپینهای تبلیغاتی
[*]نظارت بر تولید محتوا برای بهبود برند و سئوی سایت
[/list]
[list]
[*]مشارکت در تحقیق و بررسی مجموعههای رقیب
[*]مشاوره در زمینه ایجاد فرایندهای تبلیغاتی جدید و هدفمند
[*]ارتقا مهارتهای کارکنان با ارائه برنامههای آموزشی
[*]بهبود کیفی محصولات و خدمات کسبوکارها
[*]ارائه راهکارهای نوآورانه و گسترش سهم بازار کسبوکار
[/list]
سه مرحله برای راه اندازی کسب و کار
مرحله 1 - تیم مشاوره عالی
در راهاندازی کسبوکار بهتر است قبل از شروع یک تیم عالی متشکل از حقوقدان، مشاوره کسبوکار و مشاور مالی تشکیل دهید. این کار تضمین میکند که ساختار شرکت و مراحل رشد و برنامهریزی آینده به خوبی انجام شود.
مرحله 2 – ایجاد نقشه کسبوکار
ایجاد کردن بیزینس پلن به شما کمک میکند که به خوبی متوجه شوید که چهکاری میخواهید انجام دهید و هدف شما چیست. این کار باعث میشود که درک بالایی از توانایی خود و مشتریان بالقوه خود به دست بیاورید.
مرحله 3 - مشتری مداری
راهاندازی کسبوکار یعنی تعامل با مشتری، شما باید از همان ابتدا درک و مراقبت از مشتریان از آغاز کنید. شما باید برای جذب، نگهداری، قیمتگذاری، برند سازی، جلب رضایت مشتری و موارد دیگر از ابتدا اقدام کنید.
محمد عبدی
این اطلاعات برای همان روز و یا نهایت سه روز ارزش دارند . بازار به قدی سریع حرکت میکند که اطلاعات باید کاملاً بروز باشد . شما باید اطلاعات را به وسیله ابزار مدرن تحلیل کنید و تصمیم بگیرید.انواع تبلیغات، آگهیها و اطلاعات مختلف روزانه در ذهن شما قرار میگیرد .
سؤالات زیادی در ذهن شما قرار دارد. شما نمیتوانید همه آنها را در کوتاهترین زمان ممکن پردازش کنید. بهتر است که از مشاورههای حرفهای استفاده کنید .
همین امروز به فکر افزایش درآمد خود باشید !
به دنبال درآمد بیشتر هستی؟
با توجه به مشکلات داخلی، تحریم ها، بیماری کرونا و هزارتا موارد دیگه، هنوز هم برای راه اندازی کسب و کار خودت مردد هستی ؟
[list=1][*] هنوزم فکر می کنی که باید بیشتر جوانب کار رو در نظر بگیری؟
[*] هنوز هم درامد خودت رو افزایش ندادی ؟
[*] فکر نمی کنی که داره دیر میشه ؟
[*]تو فکر راه اندازی کسب و کار خودت هستی اما کس نیست راهنماییت کنه ؟
[*] تو فکر سرمایه گذرای تو بازار های دیجیتالی هستی اما ترس داری ؟
[/list]بهتره همین الان تصمیم بگیری و شروع کنی!
ارسال درخواست فوری ⟶
صفحه اصلی
مقالات تخصصی
تماس با ما
درباره ما
مشاوره و راهنمایی در خصوص راهاندازی کسبوکار
مشاوره و راهنمایی در خصوص کسب درامد از ارزهای دیجیتال
عمده فعالیتهایی که یک مشاوره میتواند به شما ارائه بدهد
مشاوره کسبوکار و بازاریابی باعث میشود که خلاق و نوآوری در کسبوکارها افزایش پیدا کند. همچنین ارزش برند به راحتی افزایش پیدا میکند. همچنین مشاوران به شما کمک میکنند که اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف از محصولات و پیشنهادات شرکت شما آگاه شوند. برنامههای مشاوره و بازاریابی کاملاً مبتنی بر شناسایی نیازها، درخواستها و خواستههای مشتری است و شرکتها را به نوآوری و ارائه محصولات بهتر در طول زمان سوق میدهد. به همین دلیل است که باید برای افزایش درآمد کسبوکار خود به سراغ مشاوران حرفهای کسبوکار برویم.
[list]
[*] بررسی فرایندهای بازاریابی مجموعه
[*]ارائه بیزینس پلن بر اساس نیازهای مشتریان
[*]تعریف برند و افزایش ارزش آن
[*]برنامهریزی برای ایجاد کمپینهای تبلیغاتی
[*]نظارت بر تولید محتوا برای بهبود برند و سئوی سایت
[/list]
[list]
[*]مشارکت در تحقیق و بررسی مجموعههای رقیب
[*]مشاوره در زمینه ایجاد فرایندهای تبلیغاتی جدید و هدفمند
[*]ارتقا مهارتهای کارکنان با ارائه برنامههای آموزشی
[*]بهبود کیفی محصولات و خدمات کسبوکارها
[*]ارائه راهکارهای نوآورانه و گسترش سهم بازار کسبوکار
[/list]
سه مرحله برای راه اندازی کسب و کار
مرحله 1 - تیم مشاوره عالی
در راهاندازی کسبوکار بهتر است قبل از شروع یک تیم عالی متشکل از حقوقدان، مشاوره کسبوکار و مشاور مالی تشکیل دهید. این کار تضمین میکند که ساختار شرکت و مراحل رشد و برنامهریزی آینده به خوبی انجام شود.
مرحله 2 – ایجاد نقشه کسبوکار
ایجاد کردن بیزینس پلن به شما کمک میکند که به خوبی متوجه شوید که چهکاری میخواهید انجام دهید و هدف شما چیست. این کار باعث میشود که درک بالایی از توانایی خود و مشتریان بالقوه خود به دست بیاورید.
مرحله 3 - مشتری مداری
راهاندازی کسبوکار یعنی تعامل با مشتری، شما باید از همان ابتدا درک و مراقبت از مشتریان از آغاز کنید. شما باید برای جذب، نگهداری، قیمتگذاری، برند سازی، جلب رضایت مشتری و موارد دیگر از ابتدا اقدام کنید.
این داستانی است که سالها پیش به خودم آموختم. من بیش از یک روز را صرف پردازش و تحلیل داده ها و اطلاعات مختلف نمی کنم.
این اطلاعات برای همان روز و یا نهایت سه روز ارزش دارند . بازار به قدی سریع حرکت میکند که اطلاعات باید کاملاً بروز باشد . شما باید اطلاعات را به وسیله ابزار مدرن تحلیل کنید و تصمیم بگیرید.انواع تبلیغات، آگهیها و اطلاعات مختلف روزانه در ذهن شما قرار میگیرد .
سؤالات زیادی در ذهن شما قرار دارد. شما نمیتوانید همه آنها را در کوتاهترین زمان ممکن پردازش کنید. بهتر است که از مشاورههای حرفهای استفاده کنید .
محمد عبدی سفر خود را در سال 1395 شروع کرد. این سفر با فعالیت در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شروع شد و کمکم به مشاوره در زمینه راهاندازی کسبوکارهای مربوط به رستورانداری، کترینگ و فست فودها گسترش پیدا کرد. بعد از مدتی و با کسب تجربه در زمینه مختلف به سراغ کسبوکارهای دیگر رفته در زمینههای مختلف اقدام به ارائه مشاورههای تخصصی و فنی نمود. ارائه مشاورههای تخصصی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارهای تولیدی ، ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارهای رستورانی و صنعت غذا برخی از فعالیت مهندس محمد عبدی است .
بعد از گسترش بازار ارزهای دیجیتال ،کمکم به سراغ این مجموعه جذاب و هیجان حرکت کرد. با دانش قبلی و اضافه شدن اطلاعات جدید توانست در مدت کوتاهی به عنوان یکی از فعالان پیشرو در این زمینه تبدیل شود.
فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، ترید کردن و دریافت سیگنالها برای سرمایهگذاری و فعالیت در این بازار باعث شد که دانش فنی ایشان در زمینه بازارهای بینالمللی افزایش پیدا کند. حال محمد عبدی با کوله باری از تجربه و دانش در زمینه مارکتینگ ،دیجیتال مارکتینگ و ارزهای دیجیتال به عنوان یک فعال در این بازارها شناخته میشود.
نکته قابلتوجه این است که فعالیتها و تلاشهای ایشان در این بازارها متوقف نشده است . ایشان تا سالها به عنوان یکی از مشاوران تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارها فعالیت داشته و بعید به نظر میرسد که این روند رو به رشد حالا حالاها متوقف شود .
همین امروز به فکر افزایش درآمد خود باشید !
به این موضوع فکر کنید که اگر هر روز کسب و کار و درامد خود را به تاخیر بیاندازید چه ضرری متمحل می شوید ؟
پس نگران نباشید و از راهنمایی و مشاوره افراد حرفه ای استفاده کنید.