به دنبال درآمد بیشتر هستی؟ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: به دنبال درآمد بیشتر هستی؟ (/showthread.php?tid=76435) |
به دنبال درآمد بیشتر هستی؟ - tabeshestila - 28-01-2023 محمد عبدی، مشاور و کارشناس ارشد مارکتینگ و ارز دیجیتال به دنبال درآمد بیشتر هستی؟ با توجه به مشکلات داخلی، تحریم ها، بیماری کرونا و هزارتا موارد دیگه، هنوز هم برای راه اندازی کسب و کار خودت مردد هستی ؟
[list=1][*] هنوزم فکر می کنی که باید بیشتر جوانب کار رو در نظر بگیری؟ [*] هنوز هم درامد خودت رو افزایش ندادی ؟ [*] فکر نمی کنی که داره دیر میشه ؟ [*]تو فکر راه اندازی کسب و کار خودت هستی اما کس نیست راهنماییت کنه ؟ [*] تو فکر سرمایه گذرای تو بازار های دیجیتالی هستی اما ترس داری ؟ [/list]بهتره همین الان تصمیم بگیری و شروع کنی! ارسال درخواست فوری ⟶ صفحه اصلی مقالات تخصصی تماس با ما درباره ما مشاوره و راهنمایی در خصوص راهاندازی کسبوکار مشاوره و راهنمایی در خصوص کسب درامد از ارزهای دیجیتال عمده فعالیتهایی که یک مشاوره میتواند به شما ارائه بدهد مشاوره کسبوکار و بازاریابی باعث میشود که خلاق و نوآوری در کسبوکارها افزایش پیدا کند. همچنین ارزش برند به راحتی افزایش پیدا میکند. همچنین مشاوران به شما کمک میکنند که اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف از محصولات و پیشنهادات شرکت شما آگاه شوند. برنامههای مشاوره و بازاریابی کاملاً مبتنی بر شناسایی نیازها، درخواستها و خواستههای مشتری است و شرکتها را به نوآوری و ارائه محصولات بهتر در طول زمان سوق میدهد. به همین دلیل است که باید برای افزایش درآمد کسبوکار خود به سراغ مشاوران حرفهای کسبوکار برویم.
[list] [*] بررسی فرایندهای بازاریابی مجموعه [*]ارائه بیزینس پلن بر اساس نیازهای مشتریان [*]تعریف برند و افزایش ارزش آن [*]برنامهریزی برای ایجاد کمپینهای تبلیغاتی [*]نظارت بر تولید محتوا برای بهبود برند و سئوی سایت [/list] [list] [*]مشارکت در تحقیق و بررسی مجموعههای رقیب [*]مشاوره در زمینه ایجاد فرایندهای تبلیغاتی جدید و هدفمند [*]ارتقا مهارتهای کارکنان با ارائه برنامههای آموزشی [*]بهبود کیفی محصولات و خدمات کسبوکارها [*]ارائه راهکارهای نوآورانه و گسترش سهم بازار کسبوکار [/list] سه مرحله برای راه اندازی کسب و کار مرحله 1 - تیم مشاوره عالی در راهاندازی کسبوکار بهتر است قبل از شروع یک تیم عالی متشکل از حقوقدان، مشاوره کسبوکار و مشاور مالی تشکیل دهید. این کار تضمین میکند که ساختار شرکت و مراحل رشد و برنامهریزی آینده به خوبی انجام شود. مرحله 2 – ایجاد نقشه کسبوکار ایجاد کردن بیزینس پلن به شما کمک میکند که به خوبی متوجه شوید که چهکاری میخواهید انجام دهید و هدف شما چیست. این کار باعث میشود که درک بالایی از توانایی خود و مشتریان بالقوه خود به دست بیاورید. مرحله 3 - مشتری مداری راهاندازی کسبوکار یعنی تعامل با مشتری، شما باید از همان ابتدا درک و مراقبت از مشتریان از آغاز کنید. شما باید برای جذب، نگهداری، قیمتگذاری، برند سازی، جلب رضایت مشتری و موارد دیگر از ابتدا اقدام کنید. این داستانی است که سالها پیش به خودم آموختم. من بیش از یک روز را صرف پردازش و تحلیل داده ها و اطلاعات مختلف نمی کنم.
این اطلاعات برای همان روز و یا نهایت سه روز ارزش دارند . بازار به قدی سریع حرکت میکند که اطلاعات باید کاملاً بروز باشد . شما باید اطلاعات را به وسیله ابزار مدرن تحلیل کنید و تصمیم بگیرید.انواع تبلیغات، آگهیها و اطلاعات مختلف روزانه در ذهن شما قرار میگیرد . سؤالات زیادی در ذهن شما قرار دارد. شما نمیتوانید همه آنها را در کوتاهترین زمان ممکن پردازش کنید. بهتر است که از مشاورههای حرفهای استفاده کنید . محمد عبدی سفر خود را در سال 1395 شروع کرد. این سفر با فعالیت در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شروع شد و کمکم به مشاوره در زمینه راهاندازی کسبوکارهای مربوط به رستورانداری، کترینگ و فست فودها گسترش پیدا کرد. بعد از مدتی و با کسب تجربه در زمینه مختلف به سراغ کسبوکارهای دیگر رفته در زمینههای مختلف اقدام به ارائه مشاورههای تخصصی و فنی نمود. ارائه مشاورههای تخصصی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارهای تولیدی ، ارائه مشاورههای تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارهای رستورانی و صنعت غذا برخی از فعالیت مهندس محمد عبدی است .
بعد از گسترش بازار ارزهای دیجیتال ،کمکم به سراغ این مجموعه جذاب و هیجان حرکت کرد. با دانش قبلی و اضافه شدن اطلاعات جدید توانست در مدت کوتاهی به عنوان یکی از فعالان پیشرو در این زمینه تبدیل شود.
فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، ترید کردن و دریافت سیگنالها برای سرمایهگذاری و فعالیت در این بازار باعث شد که دانش فنی ایشان در زمینه بازارهای بینالمللی افزایش پیدا کند. حال محمد عبدی با کوله باری از تجربه و دانش در زمینه مارکتینگ ،دیجیتال مارکتینگ و ارزهای دیجیتال به عنوان یک فعال در این بازارها شناخته میشود.
نکته قابلتوجه این است که فعالیتها و تلاشهای ایشان در این بازارها متوقف نشده است . ایشان تا سالها به عنوان یکی از مشاوران تخصصی در زمینه راهاندازی کسبوکارها فعالیت داشته و بعید به نظر میرسد که این روند رو به رشد حالا حالاها متوقف شود .
همین امروز به فکر افزایش درآمد خود باشید ! به این موضوع فکر کنید که اگر هر روز کسب و کار و درامد خود را به تاخیر بیاندازید چه ضرری متمحل می شوید ؟
پس نگران نباشید و از راهنمایی و مشاوره افراد حرفه ای استفاده کنید.
|