28-12-2022, 12:24 PM
1- راه حل های قدرتمند - یادگیری ماشین - داده های بزرگ
------------------------------------------------------------------------------
2-راه حل های بازاریابی هوش مصنوعی، واقعا جهان را مانند یک انسان درک می کند. این بدان
معنی است که پلتفرم ها می توانند مفاهیم و اطالعات را در مجموعه داده های عظیم، بسیار سریع
شناسایی کنند. راه حل های هوش مصنوعی همچنین احساسات و ارتباطات را مانند یک انسان
تعبیر می کنند. این امر باعث می شود این پلتفرم ها بتوانند محتوای فرم باز ) form open
content )مانند رسانه های اجتماعی، زبان طبیعی و پاسخ های ایمیل را درک کنند.
--------------------------------------------------------------------------
3 - درصد
------------------------------------------------------------
4 - بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا
عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته
باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند.
یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از
مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به
بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از
این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.
------------------------------------------------------------------------------
2-راه حل های بازاریابی هوش مصنوعی، واقعا جهان را مانند یک انسان درک می کند. این بدان
معنی است که پلتفرم ها می توانند مفاهیم و اطالعات را در مجموعه داده های عظیم، بسیار سریع
شناسایی کنند. راه حل های هوش مصنوعی همچنین احساسات و ارتباطات را مانند یک انسان
تعبیر می کنند. این امر باعث می شود این پلتفرم ها بتوانند محتوای فرم باز ) form open
content )مانند رسانه های اجتماعی، زبان طبیعی و پاسخ های ایمیل را درک کنند.
--------------------------------------------------------------------------
3 - درصد
------------------------------------------------------------
4 - بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا
عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته
باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند.
یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از
مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به
بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از
این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.