تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: هوش مصنوعی - ترم اول 1401 - ساعت 17-20 (چهارشنبه ها) (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=283)
+----- موضوع: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) (/showthread.php?tid=74286)

صفحه‌ها: 1 2 3


درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - Faramarz salamati - 28-11-2022

۱-عناصر اصلی دربازاریابی مدر ن (هوش مصنوعی ) کدامند؟
۲-روش بازاریابی هوش مصنوعی به چه صورت است؟
۳- طبق مطالعه pwcچند درصد از بازاریابی هوش مصنوعی را مزیت تجاری میدانند؟
۴-مزایای اصلی هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن را نام ببرید؟


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - ahmadfathi - 28-11-2022

سوال دوم 


علاوه بر این، بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند. یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - حمید حسنلو - 28-11-2022

علاوه بر این، بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند. یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - Samareh fathollahipour - 28-11-2022

سوال دوم 


علاوه بر این، بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند. یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - Samareh fathollahipour - 29-11-2022

سوال یک 

داده ها ی بزرگ یادگیری ماشین

جواب سوال سوم 

72

پاسخ سوال چهارم 

نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تر داشته باشد .عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابی ها و مشاغل زمان بیشتری می دهند به سایر وظایف مهم توجه کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - ahmadfathi - 29-11-2022

پاسخ سوال اول 


داده ها ی بزرگ یادگیری ماشین

پاسخ سوال سوم 


72

پاسخ سوال چهارم


نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تر داشته باشد .عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابی ها و مشاغل زمان بیشتری می دهند به سایر وظایف مهم توجه کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - داود فلاحی - 30-11-2022

1 -دادهای بزرگ ، یادگیری ماشین
2- روشی است برای به کار بردن اطلاعات مشتری ومفاهیم هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشین برای پیش بینی حرکت بعدی مشتری وبهبود وضعیت مشتری
3- 72 درصد
4-نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تری داشته باشد،عملکرد کمپین خود را افزایش دهند،
به بازاریابهاو مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - s.moradinejad - 01-12-2022

1- داده ها ی بزرگ - یادگیری ماشین

2- روشي است براي به كار بردن اطلاعات مشتري و مفاهيم هوش مصنوعي مانند ياد[b]گيري ماشين براي پيش بيني حركت بعدي مشتري و بهبود وضعيت مشتري[/b]

3- هفتاد و دو

4- [b]نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تري داشته باشد ، عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابها و مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند.[/b]



RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - Alireza.D - 02-12-2022

1- داده ها ی بزرگ - یادگیری ماشین

2- روشي است براي به كار بردن اطلاعات مشتري و مفاهيم هوش مصنوعي مانند يادگيري ماشين براي پيش بيني حركت بعدي مشتري و بهبود وضعيت مشتري

3- هفتاد و دو

4- [b]نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تري داشته باشد ، عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابها و مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند.


RE: درس هوش مصنوعی (هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن) - مجید یوسف زاده شالینگی - 05-12-2022

1- داده ها ی بزرگ - یادگیری ماشین

2- روشي است براي به كار بردن اطلاعات مشتري و مفاهيم هوش مصنوعي مانند ياد[b]گيري ماشين براي پيش بيني حركت بعدي مشتري و بهبود وضعيت مشتري[/b]

3- هفتاد و دو

4- [b]نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تري داشته باشد ، عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابها و مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند.


[/b]