23-12-2022, 10:32 PM
(23-12-2022, 03:50 AM)ShirinDodangeh نوشته است: 1- داده ها ی بزرگ - یادگیری ماشین
2- روشي است براي به كار بردن اطلاعات مشتري و مفاهيم هوش مصنوعي مانند يادگيري ماشين براي پيش بيني حركت بعدي مشتري و بهبود وضعيت مشتري
3- هفتاد و دو
4-نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تري داشته باشد ، عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابها و مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند.
1- داده ها ی بزرگ - یادگیری ماشین
2- روشي است براي به كار بردن اطلاعات مشتري و مفاهيم هوش مصنوعي مانند يادگيري ماشين براي پيش بيني حركت بعدي مشتري و بهبود وضعيت مشتري
3- هفتاد و دو
4-نرخ بازگشت در سرمایه گذاری سریع تري داشته باشد ، عملکرد کمپین خود را افزایش دهند.به بازاریابها و مشاغل زمان بیشتری می دهند تا به سایر وظایف مهم توجه کنند.