28-11-2022, 02:52 PM
سوال دوم
علاوه بر این، بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند. یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.
علاوه بر این، بینشی که آنها در یک بازه زمانی کوتاه کسب می کنند به بازاریابان کمک می کند تا عملکرد کمپین های خود را افزایش دهند و نرخ بازگشت سرمایه گذاری )ROI )سریعتری داشته باشند. این امر به بازاریاب ها و مشاغل زمان بیشتری می دهد تا به سایر وظایف مهم توجه كنند. یکی دیگر از دالیل اهمیت هوش مصنوعی در کمپین های بازاریابی این است که 76 درصد از مشتریان انتظار دارند شرکت ها نیازها و انتظارات آنها را درک کنند. بازاریابی هوش مصنوعی به بازاریابان محتوا کمک می کند تا درک کنند که مخاطبان مورد نظرشان دقیقا چه کسانی هستند و از این طریق یک تجربه شخصی برای مشتریان و کاربران ایجاد کنند.
<p><br></p>