مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرحريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخصهاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهمترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليتهاي مشتريپسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمعآوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.
مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرحريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخصهاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهمترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليتهاي مشتريپسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمعآوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.
مدیریت ارتباط با مشتریان، مسئولیت راهبری، مدیریت، حفظ و توسعه ارتباط دو سویه با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، پایش تصویر ذهنی مشتریان، طرح ریزی و برنامه ریزی جهت ارتقا شاخص های رضایت و وفاداری مشتریان به عنوان مهمترین سرمایه شرکت، توسعه خدمات و قابلیت های مشتری پسند، رسیدگی و کنترل درخواست مشتریان از محصول و خدمات شرکت، انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات و نرات مشتریان و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، ارائه بازخورد و پیگیری برای تحقق آن را برعهده دارد.
(20-12-2023, 12:35 PM)Hassan نوشته است: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو
مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرحريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخصهاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهمترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليتهاي مشتريپسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمعآوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.