06-12-2023, 07:13 PM
2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا
|
06-12-2023, 07:13 PM
2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟
07-12-2023, 01:37 PM
17-12-2023, 02:38 AM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
18-12-2023, 05:13 PM
رسال پیشنهادات و شکایات از طریق SMS با شماره 1000202
صندوق ارتباط مستقیم با مدیر عامل مستقر در نمایندگی های سراسر کشور
19-12-2023, 10:56 PM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
20-12-2023, 12:55 AM
نظر سنجی و کانال ارتباطی و ثبت و پیگیری انلاین درخواست و شکایات
20-12-2023, 01:24 PM
نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
20-12-2023, 02:14 PM
نظر سنجي
پيگيري آنلاين درخواست و شكايت كانال هاي ارتباطي
20-12-2023, 07:54 PM
(آخرین ویرایش: 20-12-2023, 08:16 PM، توسط Amir Hosseininezhad.)
در بخش امور مشتریان، درخواست ها وشکایات مشتریان به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود. کانال ارتباطی با مشتری ایجاد می شود و به منظور ارائه خدمات بهتر، با نظرسنجی های مختلف، نظرات مشتریان ارزیابی می شود. امکان پرسش و پاسخ و ثبت درخواست با شاره پذیرش و بدون شماره پذیرش وجود دارد.
محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود. نوبت دهی اینترنتی برای خرید خودرو، امکان استعالم سند، آدرس نمایندگی ها، آدرس پایگاه های امدادخودرو به منظور تعمیرات خودرو، سوابق بیمه خودرو، احرازاصالت قطعه، وضعیت ثبت نام در آن نشان داده می شود. محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود. امداد خودرو: امدادرسانی آنلاین:علاوه برمشاهده موقعیت امدادگر، درخواست امداد راهم ثبت می کند. ردیابی امدادگر: وضعیت درخواست ونام امدادگر ،امکان خریداشتراک امدادی در آن وجود دارد، عیب یابی: باانتخاب هرسوال، راه حل حل مشکلات محصول داده می شود.
20-12-2023, 09:50 PM
|
|