(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
هوش مصنوعی در ServiceNow باعث میشود درخواستها و مشکلات کاربران بهصورت خودکار و سریعتر شناسایی و حل شوند، که این کار بهرهوری تیمهای پشتیبانی را افزایش میدهد.
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
حمیدرضا داورزنی
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی
کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.