تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

سوال ۴ itsm service now

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال ۴ itsm service now
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 72
موضوع‌ها: 34
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#1
25-05-2025, 03:04 PM
یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#2
26-05-2025, 05:42 PM
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟

یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 146
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
31-05-2025, 07:42 PM
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 161
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#4
02-06-2025, 05:17 PM
از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
04-06-2025, 08:08 PM
هوش مصنوعی در ServiceNow باعث می‌شود درخواست‌ها و مشکلات کاربران به‌صورت خودکار و سریع‌تر شناسایی و حل شوند، که این کار بهره‌وری تیم‌های پشتیبانی را افزایش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
davarzani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 131
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
05-06-2025, 11:54 PM
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟

حمیدرضا داورزنی 


یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
davood.kogir chegini آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 101
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#7
06-06-2025, 02:14 AM
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟

یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی

 کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 203 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 227 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 157 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 137 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 145 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 88 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 117 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 13 397 06-06-2025, 02:29 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال 4 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 10 225 06-06-2025, 02:24 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 11 265 06-06-2025, 02:22 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 12-06-2025، 03:22 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.