![]() |
سوال ۴ itsm service now - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: سوال ۴ itsm service now (/showthread.php?tid=115538) |
سوال ۴ itsm service now - Mohammadamin - 25-05-2025 یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟ RE: سوال ۴ itsm service now - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟ یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. RE: سوال ۴ itsm service now - morteza azizi - 31-05-2025 یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. RE: سوال ۴ itsm service now - Mansour yaghooby - 02-06-2025 از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. RE: سوال ۴ itsm service now - AminAzartash - 04-06-2025 هوش مصنوعی در ServiceNow باعث میشود درخواستها و مشکلات کاربران بهصورت خودکار و سریعتر شناسایی و حل شوند، که این کار بهرهوری تیمهای پشتیبانی را افزایش میدهد. RE: سوال ۴ itsm service now - davarzani - 05-06-2025 (25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟ حمیدرضا داورزنی یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. RE: سوال ۴ itsm service now - davood.kogir chegini - 06-06-2025 (25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟ یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد. |