14-03-2019, 02:53 PM
نکته اول:
نکته دوم:
بعیده که شرکت ارائه دهنده خدمات وب فقط یک هدف رو تأمین کنه. این روزها شرکتها از سایتشون به عنوان یه شعبه اینترنتی استفاده میکنند و بازدیدکننده های متفاوتی هم دارند: مشتریهای فعلی، بازدیدکننده هایی که بعدا مشتریشون میشن، شرکتهای دیگه ای که دنبال شریک میگردند. به احتمال زیادی اطلاعاتی که روی سایتتون میذارید به صورت نوشته است و منم بخاطر همین از اهمیت تمیز و کلاسیک بودن طراحی براتون گفتم، چون نوشته روی این مدل طراحی از هر دستگاهی درست نمایش داده میشه.
نکات بیشتری را می توانید در سایت دارکوب بخوانید.
دنبال شرکتی بگردید که زیادی از طراحی های مد روز استفاده نکنه
ساخت وبسایت درواقع یه جور سرمایه گذاریه مثل هر سرمایه گذاری دیگه. پس باید بتونه در آینده کاریتون مفید باشه. یکی از خانمهای همکارم تو کار طراحی وب، وبسایتها رو با کفش پاشنه بلند مقایسه میکرد. سرمایه گذاری کردن روی کفش پاشنه بلند مشکی ساده (کلاسیک) که همه جا بشه پوشیدش – مثل محل کار، مهمونی، رستوران – بهتر از اینه که هر بار که مد تازه ای به بازار میاد یه کفش جدید بخریم.
شرکتهای طراحی سایتی که طراحی های کلاسیک رو ترجیح میدن حتما میدونن که مطابق مد رفتار کردن هر چند شاید بتونه توجه کاربرها رو جلب کنه اما همیشه هم اثر مثبتی نداره. مدها به همون سرعتی که میان، با همون سرعت هم میرن و محو میشن. پس اگه بخواهید تابع مد باشید باید دائما پول بدید و طراحی سایت خودتونو به روز کنید.
بین یه طراحی وب مدرن و صفحات وب منسوخ شده اونقدر فرق هست که نشه اشتباه گرفتشون، ولی طراحی های مد روز خیلی زود ظرف یکی دو سال از مد افتاده میشن. در حالی که یه طراحی وب مدرن اثرگذار همیشه حول کاربرپسند بودن، عملکرد قابل درک و زیبایی همیشگی – چیزی که تو مدها خیلی زود از بین میره – میگرده.
شرکتهای طراحی سایتی که طراحی های کلاسیک رو ترجیح میدن حتما میدونن که مطابق مد رفتار کردن هر چند شاید بتونه توجه کاربرها رو جلب کنه اما همیشه هم اثر مثبتی نداره. مدها به همون سرعتی که میان، با همون سرعت هم میرن و محو میشن. پس اگه بخواهید تابع مد باشید باید دائما پول بدید و طراحی سایت خودتونو به روز کنید.
بین یه طراحی وب مدرن و صفحات وب منسوخ شده اونقدر فرق هست که نشه اشتباه گرفتشون، ولی طراحی های مد روز خیلی زود ظرف یکی دو سال از مد افتاده میشن. در حالی که یه طراحی وب مدرن اثرگذار همیشه حول کاربرپسند بودن، عملکرد قابل درک و زیبایی همیشگی – چیزی که تو مدها خیلی زود از بین میره – میگرده.
نکته دوم:
بهترین طراحان سایت میدونن چطور طراحی و نوشته با هم کار میکنند
وقتی مشتری ها برای طراحی وب میان سراغ دارکوب، ما همیشه روی اهمیت استفاده از زیبایی های بصری برای جاذبه دادن به نوشته تأکید میکنیم، مگر اینکه کار مشتری عکاسی باشه. شما باید مطلب و محتواتونو آماده کرده باشید (مثلا توصیف محصولات یا خدمات، شعار تبلیغاتی، وبلاگ، آمار) تا شرکت طراح وب بتونه با استفاده از جذابیت های بصری قدرت بیشتری خلق کنه. بعیده که شرکت ارائه دهنده خدمات وب فقط یک هدف رو تأمین کنه. این روزها شرکتها از سایتشون به عنوان یه شعبه اینترنتی استفاده میکنند و بازدیدکننده های متفاوتی هم دارند: مشتریهای فعلی، بازدیدکننده هایی که بعدا مشتریشون میشن، شرکتهای دیگه ای که دنبال شریک میگردند. به احتمال زیادی اطلاعاتی که روی سایتتون میذارید به صورت نوشته است و منم بخاطر همین از اهمیت تمیز و کلاسیک بودن طراحی براتون گفتم، چون نوشته روی این مدل طراحی از هر دستگاهی درست نمایش داده میشه.
نکات بیشتری را می توانید در سایت دارکوب بخوانید.