15-01-2019, 03:30 PM
وفاداری طولانیمدت و پایدار مشتریان به شرکت، تحت تاثیر مناسبات و ارتباطاتی است که از همان لحظات نخست آغاز میشوند
حقیقت نوظهوری در دنیای کسبوکار مطرح شده است: شرکتهایی که از پذیرش سازمانی چشمپوشی کنند مشتریهای خودشان را از دست خواهند داد. چنین مسئلهای بازتاب گستردهای در میان شرکتها داشته است و....
برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید....
حقیقت نوظهوری در دنیای کسبوکار مطرح شده است: شرکتهایی که از پذیرش سازمانی چشمپوشی کنند مشتریهای خودشان را از دست خواهند داد. چنین مسئلهای بازتاب گستردهای در میان شرکتها داشته است و....
برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید....