در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .
در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .
(16-10-2017, 01:46 AM)م ک فراهانی نوشته است: مدیریت، زمانبندی، دورکاری
سیستم مدیریت نگهداری رایانه ای ایزایران بسته نرم افزاری است که مدیریت اطلاعات پایگاه داده رایانهای، عملیات پشتیبانی و نگهداری را برعهده دارد. این سامانه توسط مهندسین برای جمع آوری، ذخیره سازی و آنالیز اطلاعات موجودی(انبار)، مراکز صنعتی، نگهداری اصلاحی و حفاظتی استفاده میشود که این علاوه بر سایر فعالیتهای مرتبط به کلیه دستگاهها و تجهیزات میباشد. این نرمافزار برای مراکز صنعتی، کارخانهها، مراکز نظامی و غیرنظامی، اتاق کار، مراکز سلامتی، سازمانهای فعال و هر مرکز دیگری که باید از تجهیزاتشان نگهداری کنند، بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.
در حال حاضر، توانایی مدیریت تعمیر و نگهداری وابسته به موفقیت سازمان شما میباشد.
نوع فعالیت سازمان شما ملاک نیست، مهم اینست که برای اطمینان از عملکرد صحیح داراییها باید از آنها نگهداری شود.
برای رسیدن به این مهم؛ شما باید یک روش موثر برای ردیابی، تجزیه و تحلیل اطلاعات نگهداری داشته باشید و این سامانه راه حلی است که برای سازمان شما عمل خواهد کرد. تمام آنچه که شما از سیستم مدیریت نگهداری رایانهای ایزایران برای اداره اطلاعات نگهداری خودتان نیاز دارید در نوک انگشتانتان خواهد بود و شامل پیگیری داراییها، پیگیری درخواست انجام کار، نگهداری محافظتی، روشهای کار، خرید کردن، کنترل موجودی، کارهای فیزیکی و زمانبندی میباشد.
تمام فعالیتهای نگهداری سازمان شما را پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به اینکه شما از یک یا چند پایگاه نگهداری می کنید، شما را قادر به ارائه اطلاعات صحیح به افراد مناسب در زمان مناسب خواهد کرد. ویژگی جستجوگر منحصر فرد این نرم افزار این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید هر آنچه را که به دنبالش هستید، پیدا کنید.
در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .
سیستم مدیریت نگهداری رایانه ای ایزایران بسته نرم افزاری است که مدیریت اطلاعات پایگاه داده رایانهای، عملیات پشتیبانی و نگهداری را برعهده دارد. این سامانه توسط مهندسین برای جمع آوری، ذخیره سازی و آنالیز اطلاعات موجودی(انبار)، مراکز صنعتی، نگهداری اصلاحی و حفاظتی استفاده میشود که این علاوه بر سایر فعالیتهای مرتبط به کلیه دستگاهها و تجهیزات میباشد. این نرمافزار برای مراکز صنعتی، کارخانهها، مراکز نظامی و غیرنظامی، اتاق کار، مراکز سلامتی، سازمانهای فعال و هر مرکز دیگری که باید از تجهیزاتشان نگهداری کنند، بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.
در حال حاضر، توانایی مدیریت تعمیر و نگهداری وابسته به موفقیت سازمان شما میباشد.
نوع فعالیت سازمان شما ملاک نیست، مهم اینست که برای اطمینان از عملکرد صحیح داراییها باید از آنها نگهداری شود.
برای رسیدن به این مهم؛ شما باید یک روش موثر برای ردیابی، تجزیه و تحلیل اطلاعات نگهداری داشته باشید و این سامانه راه حلی است که برای سازمان شما عمل خواهد کرد. تمام آنچه که شما از سیستم مدیریت نگهداری رایانهای ایزایران برای اداره اطلاعات نگهداری خودتان نیاز دارید در نوک انگشتانتان خواهد بود و شامل پیگیری داراییها، پیگیری درخواست انجام کار، نگهداری محافظتی، روشهای کار، خرید کردن، کنترل موجودی، کارهای فیزیکی و زمانبندی میباشد