تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نقش کامپیوتر در سرویس ونگهداری آسانسور چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدیریت، زمانبندی، دورکاری
در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .
در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .


(16-10-2017, 01:46 AM)م ک فراهانی نوشته است: [ -> ]مدیریت، زمانبندی، دورکاری
سیستم مدیریت نگهداری رایانه ای ایزایران بسته نرم افزاری است که مدیریت اطلاعات پایگاه داده رایانه­‌ای، عملیات پشتیبانی و نگهداری را برعهده دارد. این سامانه توسط مهندسین برای جمع آوری، ذخیره سازی و آنالیز اطلاعات موجودی(انبار)، مراکز صنعتی، نگهداری اصلاحی و حفاظتی استفاده می­شود که این علاوه بر سایر فعالیت­های مرتبط به کلیه دستگاه­ها و تجهیزات می­باشد. این نرم­افزار برای مراکز صنعتی، کارخانه­ها، مراکز نظامی و غیرنظامی، اتاق کار، مراکز سلامتی، سازمان­های فعال و هر مرکز دیگری که باید از تجهیزات‌­شان نگهداری کنند، بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.

در حال حاضر، توانایی مدیریت تعمیر و نگهداری وابسته به موفقیت سازمان شما می‌­باشد.

نوع فعالیت سازمان شما ملاک نیست، مهم اینست که برای اطمینان از عملکرد صحیح دارایی­‌ها باید از آن­ها نگهداری شود.

برای رسیدن به این مهم؛ شما باید یک روش موثر برای ردیابی­، تجزیه و تحلیل اطلاعات نگهداری داشته باشید و این سامانه راه حلی است که برای سازمان شما عمل خواهد کرد. تمام آنچه که شما از سیستم مدیریت نگهداری رایانه­ای ایزایران برای اداره اطلاعات نگهداری خودتان نیاز دارید در نوک انگشتانتان خواهد بود و شامل پیگیری دارایی­‌ها، پیگیری درخواست انجام کار، نگهداری محافظتی، روش­های کار، خرید کردن، کنترل موجودی، کارهای فیزیکی و زمان­‌بندی می­باشد.

تمام فعالیت­‌های نگهداری سازمان شما را پشتیبانی خواهد کرد و با توجه به اینکه شما از یک یا چند پایگاه نگهداری می کنید، شما را قادر به ارائه اطلاعات صحیح به افراد مناسب در زمان مناسب خواهد کرد. ویژگی جستجوگر منحصر فرد این نرم افزار این اجازه را به شما می­‌دهد تا بتوانید هر آنچه را که به دنبالش هستید، پیدا کنید.
در تعمیر و نگهداری آسانسور بدون شک شما به عنوان مدیر یک شرکت در زمینه فروش و خدمات سرویس و نگهداری آسانسور مایلید کیفیت عملیات فروش و خدمات خود را افزایش دهید ودر زمان مناسب از تمدید قرارداد سرویس و نگهداری و بیمه مطلع شده و آن را به مشتری یاد آوری نمایید. پس نیازمند نرم افزاری هستید که بتواند این کارها رو انجام دهد نرم افزاری ساده و انعطاف پذیری میخواهید که به شما کمک میکند تا علاوه بر ارتقا سطح رضایت مشتری از امکانات دیگری نیز جهت مديريت قراردادها ، مدیریت خرابي ، سرويس ماهيانه آسانسورها ونیز مدیریت سرويس کاران بهره مند شوید .
سیستم مدیریت نگهداری رایانه ای ایزایران بسته نرم افزاری است که مدیریت اطلاعات پایگاه داده رایانه­‌ای، عملیات پشتیبانی و نگهداری را برعهده دارد. این سامانه توسط مهندسین برای جمع آوری، ذخیره سازی و آنالیز اطلاعات موجودی(انبار)، مراکز صنعتی، نگهداری اصلاحی و حفاظتی استفاده می­شود که این علاوه بر سایر فعالیت­های مرتبط به کلیه دستگاه­ها و تجهیزات می­باشد. این نرم­افزار برای مراکز صنعتی، کارخانه­ها، مراکز نظامی و غیرنظامی، اتاق کار، مراکز سلامتی، سازمان­های فعال و هر مرکز دیگری که باید از تجهیزات‌­شان نگهداری کنند، بسیار مناسب و قابل استفاده می باشد.

در حال حاضر، توانایی مدیریت تعمیر و نگهداری وابسته به موفقیت سازمان شما می‌­باشد.

نوع فعالیت سازمان شما ملاک نیست، مهم اینست که برای اطمینان از عملکرد صحیح دارایی­‌ها باید از آن­ها نگهداری شود.

برای رسیدن به این مهم؛ شما باید یک روش موثر برای ردیابی­، تجزیه و تحلیل اطلاعات نگهداری داشته باشید و این سامانه راه حلی است که برای سازمان شما عمل خواهد کرد. تمام آنچه که شما از سیستم مدیریت نگهداری رایانه­ای ایزایران برای اداره اطلاعات نگهداری خودتان نیاز دارید در نوک انگشتانتان خواهد بود و شامل پیگیری دارایی­‌ها، پیگیری درخواست انجام کار، نگهداری محافظتی، روش­های کار، خرید کردن، کنترل موجودی، کارهای فیزیکی و زمان­‌بندی می­باشد