05-03-2023, 10:19 PM
[font=iranyekan, sans-serif]ارائه هدیه تبلیغاتی از سوی سازمانها در ماه مبارک رمضان، حالا مدتی است که به یکی از فعالیتهای اصلی حوزه بازاریابی تبدیل شده است. یکی از سنتهای مرسوم ماه مبارک رمضان همین مهمانیهای وقت افطار است که حس شیرین طاعت و عبادت را دو چندان میکند.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]اصلا ماه رمضان است و سفرههای افطاریاش. سنتی که هم توصیه دین است و هم رسم مهماننوازی ایرانی. این بساط میزبانی و مهمانی چند سالی است که از فضای خانوادگی فراتر رفته و حالا دیگر رنگ و بوی سازمانی هم به خود گرفته است.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]با توجه به اینکه بخش مهمی از زندگی هر فرد شغل اوست و زمانی زیادی از افراد در محل کارشان گذرانده میشود، مراسمات افطاری و دورهمی ها به فضای سازمانها و ارگانهای مختلف نیز گسترش پیدا کرده است.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]شرکتها و سازمانها برای تقویت هویت شغلی کارکنان خود، پذیرای خانواده کارکنان میشوند و یا سازمانها برای تقویت روابط کاری این شبهای پر مهر را بهانه میکنند و مشتریان و افراد موثر در کسب و کار خود را برای گپ و گفت بیشتر به سفره افطاری مهمان میکنند. طبیعی است که چنین مهمانیهایی به رد و بدل کردن [font=iranyekan, sans-serif]هدایای سازمانی[/font] ختم میشوند.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif][font=iranyekan, sans-serif]هدایای ماه رمضان در واقع نمودی است از ارزش داشتن دوستان، مشتریان، شریکان تجاری و سایر کسانی که در شبهای ماه مبارک مهمان شما هستند.[/font]
پس اگر تاحالا به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی یا سازمانی در چنین مناسبتی نبودهاید بهتر است امسال آن را امتحان کرده و از مزایای آن برای شناساندن برند، محصولات و خدمات خود بهرهمند شوید.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]اصلا ماه رمضان است و سفرههای افطاریاش. سنتی که هم توصیه دین است و هم رسم مهماننوازی ایرانی. این بساط میزبانی و مهمانی چند سالی است که از فضای خانوادگی فراتر رفته و حالا دیگر رنگ و بوی سازمانی هم به خود گرفته است.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]با توجه به اینکه بخش مهمی از زندگی هر فرد شغل اوست و زمانی زیادی از افراد در محل کارشان گذرانده میشود، مراسمات افطاری و دورهمی ها به فضای سازمانها و ارگانهای مختلف نیز گسترش پیدا کرده است.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif]شرکتها و سازمانها برای تقویت هویت شغلی کارکنان خود، پذیرای خانواده کارکنان میشوند و یا سازمانها برای تقویت روابط کاری این شبهای پر مهر را بهانه میکنند و مشتریان و افراد موثر در کسب و کار خود را برای گپ و گفت بیشتر به سفره افطاری مهمان میکنند. طبیعی است که چنین مهمانیهایی به رد و بدل کردن [font=iranyekan, sans-serif]هدایای سازمانی[/font] ختم میشوند.[/font]
[font=iranyekan, sans-serif][font=iranyekan, sans-serif]هدایای ماه رمضان در واقع نمودی است از ارزش داشتن دوستان، مشتریان، شریکان تجاری و سایر کسانی که در شبهای ماه مبارک مهمان شما هستند.[/font]
پس اگر تاحالا به فکر تهیه هدایای تبلیغاتی یا سازمانی در چنین مناسبتی نبودهاید بهتر است امسال آن را امتحان کرده و از مزایای آن برای شناساندن برند، محصولات و خدمات خود بهرهمند شوید.[/font]