09-12-2021, 01:34 PM
حتما شما نام کاتالوگ را حداقل یکبار شنیده اید و یا برخی از شما از آن به عنوان وسیله ای برای معرفی محصولات خود به مشتری استفاده کرده اید.
با ظهور هنر گرافیک دیجیتال و کامپیوتری در صنعت تبلیغات و بازاریابی این صنعت دچار تحول عظیمی گشت و به رونق هر چه بیشتر آن کمک شایانی شد.
گرافیک و تکنیک های هنری راهگشای آن در صنعت تبلیغات در زیر گروه های طراحی بنر و پوستر، طراحی و چاپ کاتالوگ ، چاپ جعبه آن رادچار
تحول نمود و برندینگ و تبلبغات را از حالت کساد و رکود نجات داد.
امروزه با گسترش تکنولوژی های چاپ و ظهور نرم افزارهای مختلف کامپیوتری در رده طراحی و توسعه عکاسی صنعتی موجب گشته تا کاتالوگ های
با کیفیت تری به دست مشتری ها برسند و درنهایت مشتری بهتر از کالا ها و محصولات ما استقبال کند و فروش چند برابر شود.
امروزه کاتالوگ ها در ابعاد:
1- کاتالوگ خشتی و مربعی
2- کاتالوگ وزیری
3- کاتالوگ 3A
4- کاتالوگ A4
5- کاتالوگ B5
6- کاتالوگ های سه لت و چهار لت
به بازار عرضه می شود.
کاتالوگ مزایایی دارد که برخی از آنها در زیر آمده اند:
1- فروش بیشتر محصولات و کالاها.
2- بهبود بازاریابی و مارکتینگ.
3- معرفی بهتر محصولات به مشتری ها.
4- وفادار ماندن مشتری های سابق و یافتن مشتری های بیشتر.
5- آشنایی بهتر مشتری با کار کرد محصول از طریق قرار دادن دستورالعمل آن در کاتالوگ.
با ظهور هنر گرافیک دیجیتال و کامپیوتری در صنعت تبلیغات و بازاریابی این صنعت دچار تحول عظیمی گشت و به رونق هر چه بیشتر آن کمک شایانی شد.
گرافیک و تکنیک های هنری راهگشای آن در صنعت تبلیغات در زیر گروه های طراحی بنر و پوستر، طراحی و چاپ کاتالوگ ، چاپ جعبه آن رادچار
تحول نمود و برندینگ و تبلبغات را از حالت کساد و رکود نجات داد.
امروزه با گسترش تکنولوژی های چاپ و ظهور نرم افزارهای مختلف کامپیوتری در رده طراحی و توسعه عکاسی صنعتی موجب گشته تا کاتالوگ های
با کیفیت تری به دست مشتری ها برسند و درنهایت مشتری بهتر از کالا ها و محصولات ما استقبال کند و فروش چند برابر شود.
امروزه کاتالوگ ها در ابعاد:
1- کاتالوگ خشتی و مربعی
2- کاتالوگ وزیری
3- کاتالوگ 3A
4- کاتالوگ A4
5- کاتالوگ B5
6- کاتالوگ های سه لت و چهار لت
به بازار عرضه می شود.
کاتالوگ مزایایی دارد که برخی از آنها در زیر آمده اند:
1- فروش بیشتر محصولات و کالاها.
2- بهبود بازاریابی و مارکتینگ.
3- معرفی بهتر محصولات به مشتری ها.
4- وفادار ماندن مشتری های سابق و یافتن مشتری های بیشتر.
5- آشنایی بهتر مشتری با کار کرد محصول از طریق قرار دادن دستورالعمل آن در کاتالوگ.