تاثیر هنر گرافیک در بازاریابی به کمک کاتالوگ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: تاثیر هنر گرافیک در بازاریابی به کمک کاتالوگ (/showthread.php?tid=65373) |
تاثیر هنر گرافیک در بازاریابی به کمک کاتالوگ - farhangan - 09-12-2021 حتما شما نام کاتالوگ را حداقل یکبار شنیده اید و یا برخی از شما از آن به عنوان وسیله ای برای معرفی محصولات خود به مشتری استفاده کرده اید. با ظهور هنر گرافیک دیجیتال و کامپیوتری در صنعت تبلیغات و بازاریابی این صنعت دچار تحول عظیمی گشت و به رونق هر چه بیشتر آن کمک شایانی شد. گرافیک و تکنیک های هنری راهگشای آن در صنعت تبلیغات در زیر گروه های طراحی بنر و پوستر، طراحی و چاپ کاتالوگ ، چاپ جعبه آن رادچار تحول نمود و برندینگ و تبلبغات را از حالت کساد و رکود نجات داد. امروزه با گسترش تکنولوژی های چاپ و ظهور نرم افزارهای مختلف کامپیوتری در رده طراحی و توسعه عکاسی صنعتی موجب گشته تا کاتالوگ های با کیفیت تری به دست مشتری ها برسند و درنهایت مشتری بهتر از کالا ها و محصولات ما استقبال کند و فروش چند برابر شود. امروزه کاتالوگ ها در ابعاد: 1- کاتالوگ خشتی و مربعی 2- کاتالوگ وزیری 3- کاتالوگ 3A 4- کاتالوگ A4 5- کاتالوگ B5 6- کاتالوگ های سه لت و چهار لت به بازار عرضه می شود. کاتالوگ مزایایی دارد که برخی از آنها در زیر آمده اند: 1- فروش بیشتر محصولات و کالاها. 2- بهبود بازاریابی و مارکتینگ. 3- معرفی بهتر محصولات به مشتری ها. 4- وفادار ماندن مشتری های سابق و یافتن مشتری های بیشتر. 5- آشنایی بهتر مشتری با کار کرد محصول از طریق قرار دادن دستورالعمل آن در کاتالوگ. |