11-02-2022, 03:16 PM
دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي نماز صحبت کردن با خداست. برای بسیاری از مردم این به همان اندازه واقعی است که گویی می توانید او را ملاقات کنید. آنها تجربه می کنند که کلماتشان در خلاء ناپدید نمی شوند. هر چه می گویید یا فکر می کنید مال خداست. او آماده است تا به شما گوش دهد. حتی اگر با صدای بلند دعا نکنید،دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي او صدای شما را می شنود. این ممکن است کمی به عادت کردن نیاز داشته باشد، اما همچنین فکر خوبی است. فقط فکر کن: خدا 24 ساعت شبانه روز به تو علاقه مند است! او افکار شما را می داند و چیزی جز این نمی خواهد که شما با داستان خود نزد او بیایید.دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي او به برنامه کامل خود اشاره نمی کند. با او لازم نیست منتظر بمانید تا نوبت شما برسد.
ممکن است تعجب کنید که چه چیزی می توانید و چه چیزی نمی توانید به خدا بگویید. پس خوب است که خدا را به عنوان کسی ببینیم که می خواهد با شما صحبت کند. او می خواهد بشنود که شما چه فکر می کنید و چه احساسی دارید، آنچه در اعماق وجود شما به شما مربوط می شود. نه اینکه او این را در غیر این صورت نمی دانست، بلکه می خواهد آن را از زبان شما بشنود. او به دنبال تماس است. گاهی اوقات شما واقعا می توانید احساس نیاز به تخلیه. که با خدا ممکن است.
دعا کردن در واقع عبارت است از: ریختن دل.دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي از جمله چیزهایی که برایتان دشوار است، از آنها می ترسید، از آنها ناراحت هستید. در دعا سؤالات و نگرانی های شماست، بلکه چیزهایی که شما را خوشحال می کند و به خاطر آنها سپاسگزار
هر روز کتاب مقدس خود را بخوانید تا رشد کنید.» یک آهنگ بسیار ساده با یک درس بسیار حکیمانه. از طریق دعا به خدا روی می آوریم و خود را به او ابراز می کنیم. با خواندن کتاب مقدس می توانیم به او گوش دهیم.
آنچه خدا می خواهد به خیر و صلاح مردم مربوط می شود. خدا احساس می کند با انسانیت ارتباط دارد. خداوند افرادی را انتخاب می کند که به او نیاز دارند. او یک برنامه دارد، یک هدف برای مردم،دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي ما به این می گوییم "طرح نجات". و در این طرح
به ابراهیم در داستان سدوم و عموره نگاه کنید. وقتی خدا می خواهد این شهرها را خراب کند، ابراهیم از خدا می خواهد که این کار را نکند. آن هم نماز خواندن است. ایستادن برای دیگران نیازمند. این بدان معنا نیست که خداوند هر آنچه را که ما می خواهیم انجام می دهد. اما دعای ما در برنامه او برای دنیا جای دارد. البته خدا می تواند همه اینها را بدون ما درک کند. او می داند که مردم به چه چیزی نیاز دارند، اما اغلب منتظر است تا ما بپرسیم. خدا می تواند چیزها را تغییر دهد و دعای شما وسیله مهمی برای تحقق آن است.آگوستین گفت: آواز خواندن دو بار دعا است. شاید بتوانیم در پی ایگناتیوس بگوییم: دعا کردن دو بار گوش دادن است. دعای انجیل یک "تمرین معنوی" است که کل فرد شما را درگیر می کند. اما نماز خواندن اول از همه سخن گفتن نیست، نه، دعا اول از همه گوش دادن است. گوش دادن به کلام خدا. او اکنون در کتاب مقدس با شما صحبت می کند.
شما با بدن خود نماز می خوانید. بدون بدن خود قادر به انجام آن نخواهید بود.
شما قصد دارید با برخورد زکیوس با عیسی دعا کنید (لوقا 19: 1-10). ایگناتیوس میگوید از چشمها و گوشهای خود استفاده کنید: به افراد نگاه کنید: زکائوس، یک مقام ثروتمند، عیسی و تماشاگران کنجکاو. نگاه کنید که آنها چه می کنند: زکیوس از درخت بالا می رود تا ببیند عیسی کیست، عیسی که از آنجا می گذرد و زکیوس را می بیند.
نماز یک تمرین صرفاً معنوی نیست
به آنچه می گویند گوش کن: عیسی می گوید: «زَکّائوس، سریع بیا پایین، زیرا امروز باید مهمان تو باشم. و زکائوس می گوید: «خداوندا، نصف دارایی خود را به فقرا می دهم.» و توده ها از آن سخنان شرمنده می گویند: "او با یک گناهکار ساکن می شود." نگاه کن و بشنو. اما دیدن و شنیدن هنوز کل فرد ما را درگیر نمی کند.
ایگناتیوس به چارچوب دعای شما اهمیت زیادی می دهد. مکانی که شما در آن دعا می کنید مهم است: آیا جایی است که فکر می کنم می توانم خدا را ملاقات کنم یا بهتر بگویم جایی است که خدا بتواند مرا پیدا کند؟ در نماز چه نگرشی دارم؟ آیا به من کمک می کند که دعا کنم؟ آیا به اندازه کافی خوابیده ام و آیا آنقدر بیدار هستم که به کلام خدا گوش دهم؟ و اگر شکمم بیش از حد پر باشد به دعای من کمکی نمی کند. نه، نماز یک تمرین معنوی صرف نیست. شما با بدن خود نماز می خوانید. بدون بدن خود قادر به انجام آن نخواهید بود. پس هنگام دعا بدن خود را در نظر داشته باشید.
یه چیز دیگه هم هست: مواظب اول و آخر نمازت باش. به نمازت برو به عنوان برخورد. و فراموش نکنید که او قبلاً آنجاست تا شما را ملاقات کند.
این احتمالاً اصلی ترین چیزی است که ایگناتیوس وارد کرده است
قبل از شروع خواندن پریکوپ، زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا اجازه دهید همه صداهای درون شما ساکت شوند. سپس می توانید تماشا کنید و گوش دهید. اجازه دهید صحنه غرق شود. سعی کنید آن را در زندگی خود قرار دهید. شما کجای آن داستان هستید؟ شاید بعد از مدتی شروع به صحبت با خداوند کنید. از صحبت کردن با او نترسید. او گوش می دهد. ایگناتیوس این گفتگو را توصیف می کند: «همانطور که یک دوست با دوستش صحبت می کند» با او صحبت کنید. پس از آن مکالمه، دعای خود را با علامت صلیب، آهنگ، مزمور، پدر ما یا هر متن کوتاه دیگری که دوست دارید به پایان برسانید.
دعا دو بار گوش دادن است. دعا با کتاب مقدس، گوش دادن به کلام، ما فقط در مورد آن صحبت می کردیم. حالا جا دارد یک کلمه در مورد آن گوش دادن دوم بگوییم. این احتمالاً اصیل ترین چیزی است که ایگناتیوس در ادبیات مذهبی در مورد دعا آورده است. شما به کلام کتاب مقدس گوش داده اید، در طول دعای خود برای مدت طولانی به عیسی فکر کرده اید ، و سپس نوبت به گوش دادن دوم، گوش دادن به عمق خود رسیده است. تو نمازت چی شد؟
اونوقت باید به چی گوش بدی؟
نوعی استماع دوم بعد از نماز است. نمازت را با آهنگ تمام کردی. حالا ساکت بنشینید برای دومین گوش دادن، که نباید اینقدر طول بکشد. ایگناتیوس این گوش دادن دوم را «نگاه به پشت سر» در دعا می نامد. اما به چه چیزی باید گوش داد؟
چه چیزی در آن داستان شما را به درون حرکت داد؟
شما باید به قلب خود گوش دهید، به آنچه دعای شما - برای مثال، تفکر در مورد ملاقات زکیوس با عیسی - در شما انجام داده است. آیا در شما کاری انجام داد؟ آیا آن شما را لمس کرد،دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي و دقیقاً آنچه در آن صحنه شما را تحت تأثیر قرار داد. و بسیار مهم، چه تأثیری بر شما گذاشت؟ چه چیزی در آن داستان شما را به درون خود برانگیخت: نگرش زکیوس یا رفتار عیسی یا کدام کلمه یا ...؟ آیا شما را خوشحال کرده، آرامش به ارمغان آورده است، شما را سپاسگزار کرده است، آیا هماهنگی عمیقی را احساس کرده اید؟ یا برعکس، شما را بی قرار یا گیج کرده یا باعث سوء تفاهم شده است؟ ایگناتیوس از تسلی یا ویرانی صحبت خواهد کرد. از سؤالاتی که پرسیده شده است می توانید متوجه شوید که این نوع دوم گوش دادن عمدتاً در سطح عاطفی، در سطح قلب است.
در نهایت، چنین مروری بر دعای شما در واقع تمرینی برای تشخیص است. ایگناتیوس از روی تجربه میداند که بویژه احساسات مثبت، لحظههای تسلی، زبانی است که خدا با ما صحبت میکند، زبانی که با آن میتوانیم خدا را درک کنیم. آن لحظات را یادداشت کنید تا آنها را فراموش نکنید.
من آن عکس های عیسی را نمی فهمم! چرا او اینقدر غم انگیز روی یک صلیب به تصویر کشیده شده است؟ فکر نمی کنم این بهترین راه برای انتقال چیزی زیبا باشد." این پاسخ شخصی است که به این سوال پاسخ داده است: «چیست [...]
اکنون که تقریباً کل جهان توسط ویروس کرونا تهدید می شود، همه ما در مورد ایمنی خود سؤال می کنیم. واقعاً در حال حاضر کجا امن هستیم؟ ما در حال حاضر بسیار عاقلانه در حال انتخاب کمترین تماس فیزیکی هستیم تا بتوانیم [...]
ممکن است تعجب کنید که چه چیزی می توانید و چه چیزی نمی توانید به خدا بگویید. پس خوب است که خدا را به عنوان کسی ببینیم که می خواهد با شما صحبت کند. او می خواهد بشنود که شما چه فکر می کنید و چه احساسی دارید، آنچه در اعماق وجود شما به شما مربوط می شود. نه اینکه او این را در غیر این صورت نمی دانست، بلکه می خواهد آن را از زبان شما بشنود. او به دنبال تماس است. گاهی اوقات شما واقعا می توانید احساس نیاز به تخلیه. که با خدا ممکن است.
دعا کردن در واقع عبارت است از: ریختن دل.دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي از جمله چیزهایی که برایتان دشوار است، از آنها می ترسید، از آنها ناراحت هستید. در دعا سؤالات و نگرانی های شماست، بلکه چیزهایی که شما را خوشحال می کند و به خاطر آنها سپاسگزار
هر روز کتاب مقدس خود را بخوانید تا رشد کنید.» یک آهنگ بسیار ساده با یک درس بسیار حکیمانه. از طریق دعا به خدا روی می آوریم و خود را به او ابراز می کنیم. با خواندن کتاب مقدس می توانیم به او گوش دهیم.
آنچه خدا می خواهد به خیر و صلاح مردم مربوط می شود. خدا احساس می کند با انسانیت ارتباط دارد. خداوند افرادی را انتخاب می کند که به او نیاز دارند. او یک برنامه دارد، یک هدف برای مردم،دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي ما به این می گوییم "طرح نجات". و در این طرح
به ابراهیم در داستان سدوم و عموره نگاه کنید. وقتی خدا می خواهد این شهرها را خراب کند، ابراهیم از خدا می خواهد که این کار را نکند. آن هم نماز خواندن است. ایستادن برای دیگران نیازمند. این بدان معنا نیست که خداوند هر آنچه را که ما می خواهیم انجام می دهد. اما دعای ما در برنامه او برای دنیا جای دارد. البته خدا می تواند همه اینها را بدون ما درک کند. او می داند که مردم به چه چیزی نیاز دارند، اما اغلب منتظر است تا ما بپرسیم. خدا می تواند چیزها را تغییر دهد و دعای شما وسیله مهمی برای تحقق آن است.آگوستین گفت: آواز خواندن دو بار دعا است. شاید بتوانیم در پی ایگناتیوس بگوییم: دعا کردن دو بار گوش دادن است. دعای انجیل یک "تمرین معنوی" است که کل فرد شما را درگیر می کند. اما نماز خواندن اول از همه سخن گفتن نیست، نه، دعا اول از همه گوش دادن است. گوش دادن به کلام خدا. او اکنون در کتاب مقدس با شما صحبت می کند.
شما با بدن خود نماز می خوانید. بدون بدن خود قادر به انجام آن نخواهید بود.
شما قصد دارید با برخورد زکیوس با عیسی دعا کنید (لوقا 19: 1-10). ایگناتیوس میگوید از چشمها و گوشهای خود استفاده کنید: به افراد نگاه کنید: زکائوس، یک مقام ثروتمند، عیسی و تماشاگران کنجکاو. نگاه کنید که آنها چه می کنند: زکیوس از درخت بالا می رود تا ببیند عیسی کیست، عیسی که از آنجا می گذرد و زکیوس را می بیند.
نماز یک تمرین صرفاً معنوی نیست
به آنچه می گویند گوش کن: عیسی می گوید: «زَکّائوس، سریع بیا پایین، زیرا امروز باید مهمان تو باشم. و زکائوس می گوید: «خداوندا، نصف دارایی خود را به فقرا می دهم.» و توده ها از آن سخنان شرمنده می گویند: "او با یک گناهکار ساکن می شود." نگاه کن و بشنو. اما دیدن و شنیدن هنوز کل فرد ما را درگیر نمی کند.
ایگناتیوس به چارچوب دعای شما اهمیت زیادی می دهد. مکانی که شما در آن دعا می کنید مهم است: آیا جایی است که فکر می کنم می توانم خدا را ملاقات کنم یا بهتر بگویم جایی است که خدا بتواند مرا پیدا کند؟ در نماز چه نگرشی دارم؟ آیا به من کمک می کند که دعا کنم؟ آیا به اندازه کافی خوابیده ام و آیا آنقدر بیدار هستم که به کلام خدا گوش دهم؟ و اگر شکمم بیش از حد پر باشد به دعای من کمکی نمی کند. نه، نماز یک تمرین معنوی صرف نیست. شما با بدن خود نماز می خوانید. بدون بدن خود قادر به انجام آن نخواهید بود. پس هنگام دعا بدن خود را در نظر داشته باشید.
یه چیز دیگه هم هست: مواظب اول و آخر نمازت باش. به نمازت برو به عنوان برخورد. و فراموش نکنید که او قبلاً آنجاست تا شما را ملاقات کند.
این احتمالاً اصلی ترین چیزی است که ایگناتیوس وارد کرده است
قبل از شروع خواندن پریکوپ، زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا اجازه دهید همه صداهای درون شما ساکت شوند. سپس می توانید تماشا کنید و گوش دهید. اجازه دهید صحنه غرق شود. سعی کنید آن را در زندگی خود قرار دهید. شما کجای آن داستان هستید؟ شاید بعد از مدتی شروع به صحبت با خداوند کنید. از صحبت کردن با او نترسید. او گوش می دهد. ایگناتیوس این گفتگو را توصیف می کند: «همانطور که یک دوست با دوستش صحبت می کند» با او صحبت کنید. پس از آن مکالمه، دعای خود را با علامت صلیب، آهنگ، مزمور، پدر ما یا هر متن کوتاه دیگری که دوست دارید به پایان برسانید.
دعا دو بار گوش دادن است. دعا با کتاب مقدس، گوش دادن به کلام، ما فقط در مورد آن صحبت می کردیم. حالا جا دارد یک کلمه در مورد آن گوش دادن دوم بگوییم. این احتمالاً اصیل ترین چیزی است که ایگناتیوس در ادبیات مذهبی در مورد دعا آورده است. شما به کلام کتاب مقدس گوش داده اید، در طول دعای خود برای مدت طولانی به عیسی فکر کرده اید ، و سپس نوبت به گوش دادن دوم، گوش دادن به عمق خود رسیده است. تو نمازت چی شد؟
اونوقت باید به چی گوش بدی؟
نوعی استماع دوم بعد از نماز است. نمازت را با آهنگ تمام کردی. حالا ساکت بنشینید برای دومین گوش دادن، که نباید اینقدر طول بکشد. ایگناتیوس این گوش دادن دوم را «نگاه به پشت سر» در دعا می نامد. اما به چه چیزی باید گوش داد؟
چه چیزی در آن داستان شما را به درون حرکت داد؟
شما باید به قلب خود گوش دهید، به آنچه دعای شما - برای مثال، تفکر در مورد ملاقات زکیوس با عیسی - در شما انجام داده است. آیا در شما کاری انجام داد؟ آیا آن شما را لمس کرد،دانلود کتابهاي قديمي دعانويسي و دقیقاً آنچه در آن صحنه شما را تحت تأثیر قرار داد. و بسیار مهم، چه تأثیری بر شما گذاشت؟ چه چیزی در آن داستان شما را به درون خود برانگیخت: نگرش زکیوس یا رفتار عیسی یا کدام کلمه یا ...؟ آیا شما را خوشحال کرده، آرامش به ارمغان آورده است، شما را سپاسگزار کرده است، آیا هماهنگی عمیقی را احساس کرده اید؟ یا برعکس، شما را بی قرار یا گیج کرده یا باعث سوء تفاهم شده است؟ ایگناتیوس از تسلی یا ویرانی صحبت خواهد کرد. از سؤالاتی که پرسیده شده است می توانید متوجه شوید که این نوع دوم گوش دادن عمدتاً در سطح عاطفی، در سطح قلب است.
در نهایت، چنین مروری بر دعای شما در واقع تمرینی برای تشخیص است. ایگناتیوس از روی تجربه میداند که بویژه احساسات مثبت، لحظههای تسلی، زبانی است که خدا با ما صحبت میکند، زبانی که با آن میتوانیم خدا را درک کنیم. آن لحظات را یادداشت کنید تا آنها را فراموش نکنید.
من آن عکس های عیسی را نمی فهمم! چرا او اینقدر غم انگیز روی یک صلیب به تصویر کشیده شده است؟ فکر نمی کنم این بهترین راه برای انتقال چیزی زیبا باشد." این پاسخ شخصی است که به این سوال پاسخ داده است: «چیست [...]
اکنون که تقریباً کل جهان توسط ویروس کرونا تهدید می شود، همه ما در مورد ایمنی خود سؤال می کنیم. واقعاً در حال حاضر کجا امن هستیم؟ ما در حال حاضر بسیار عاقلانه در حال انتخاب کمترین تماس فیزیکی هستیم تا بتوانیم [...]