25-05-2025, 02:52 PM 
		
	
	
		مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟
	
	
	
	
	
| 
					سوال۲ خدمات فناوری itsm service now
				 | 
| 
		
		
		25-05-2025, 02:52 PM 
		
	 
		مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟
	 
		
		
		26-05-2025, 05:36 PM 
		
	 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. 
		
		
		01-06-2025, 12:03 PM 
		
	 
		مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد.
	 
		
		
		02-06-2025, 05:08 PM 
(آخرین ویرایش: 02-06-2025, 05:09 PM،  توسط Mansour yaghooby.)
		
	 
		مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. 
		
		
		04-06-2025, 08:29 PM 
		
	 
		مدیریت رخدادها در ServiceNow وظیفه ثبت، پیگیری و حل سریع مشکلات و اختلالات در سرویسهای IT را دارد تا کمترین تأثیر روی کسبوکار گذاشته شود.
	 
		
		
		05-06-2025, 11:17 PM 
		
	 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ حمیدرضا داورزنی مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. 
		
		
		06-06-2025, 02:16 AM 
		
	 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. | 
|  |