![]() |
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now (/showthread.php?tid=115536) |
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - Mohammadamin - 25-05-2025 مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - morteza azizi - 01-06-2025 مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - Mansour yaghooby - 02-06-2025 مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - AminAzartash - 04-06-2025 مدیریت رخدادها در ServiceNow وظیفه ثبت، پیگیری و حل سریع مشکلات و اختلالات در سرویسهای IT را دارد تا کمترین تأثیر روی کسبوکار گذاشته شود. RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - davarzani - 05-06-2025 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ حمیدرضا داورزنی مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - davood.kogir chegini - 06-06-2025 (25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام میدهد؟ مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد. |