تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نرم افزار پاورپوینت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در مورد کاربرد نرم افزار پاور پوینت مختصر توضیح دهید

در صنعت و گرافیک کاربرد دارد
باسلام_نرم افزار پاورپوینت جزءنرم افزارهای آفیس بوده و نرم افزاری ساده و کارامد برای ساخت برنامه های چند رسانه ای کوچک مانند کاتولوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی میباشد. باتشکر
نرم افزار PowerPoint جز نرم افزارهای آفیس می باشد. با استفاده از نرم افزار PowerPoint می توانیم اسلایدها را طراحی کنیم و با استفاده از پروژکتورها آنها را نشان دهیم.


کاربرد های مختلف PowerPoint در سمینار ها ، همایش های مهم و ارائه پایان نامه های دانشجویی و… می باشد.

استفاده از نرم افزار PowerPoint به سخنران یا آموزش دهند کمک می کند تا مطالب مورد نظر را بهتر و با اثر بیشتر ارائه نماید. در طراحی PowerPoint باید دقت نمود که مطالبی که قرار است توسط سخنران ارائه شود در اسلایدها نمایش داده نشود و سخنران باید هماهنگی لازم بین اسلاید ها و مطالبی که بیان می کند برقرار نماید و با مراجعه به موقع مخاطب به اسلاید و یا نمایش یک تصویر می تواند تأثیر مناسبی بر مخاطب بگذارد.

در هر اسلاید می توان متن، عکس و یا تصویر گنجاند. و همچنین می توان بریا متن ها و یا تصاویر انیمیشن های مختلف قرار داد و برای اسلاید ها هم می توان متناسب با موضوع متن صدا گذاری کرد.

تعداد اسلایدهایی که می توان استفاده نمود می تواند دلخواه باشد ولی برای پژوهش و یا پایان نامه تعداد استانداردی دارد که باید این استانداردها را در نظر گرفت. برای نمایش اسلایدها می توان زمان مشخصی را تعریف نمود.و همچنین می توان اسلایدی را حذف یا اضافه نمود.اسلایدها می توانند تصویر زمینه های مختلفی داشته باشند.

در پاورپوینت امکاناتی وجود دارد که می توانید با این امکانات درکوتاهترین زمان یک عکس،آرم و… را در همه صفحات کپی کرد. Slide Master اسلاید اصلی یا رهبری اسلاید هست که تمام تنظیمات انجام شده بر روی آن، به طور خودکار بر روی تمامی صفحات ایجاد می شود.
برای درست کردن اسلاید استفاده می شود