20-05-2023, 03:14 PM
آیا خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج واقعا بهتر از خرید در فروشگاه است؟
اوقات فراغت خرید
خرید آنلاین روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند: طبق یک نظرسنجی Bitkom، امروزه هر سوم افراد خرید آنلاین را ترجیح می دهند . اما تحولات جدید سوالاتی را نیز ایجاد می کند. آیا خرید آنلاین واقعا می تواند جایگزین خرید در فروشگاه شود ؟
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج[/url]
ارزان و آسان: مزایای خرید آنلاین
خرید آنلاین در تمام زمینه های زندگی روزمره امکان پذیر است. در این میان، مشتریان نه تنها می توانند لوازم الکترونیکی و پوشاک را از طریق اینترنت ، بلکه حتی داروها و مواد غذایی را نیز خریداری کنند. مزایای این کار با پول شروع می شود: خرید آنلاین اغلب ارزان تر است و مقایسه قیمت ها بسیار آسان است . بسیاری از محصولات پلتفرم های مقایسه خود را دارند.
نیز عامل بزرگی است راحتی . شما می توانید از هر جایی خرید کنید، چه روی مبل و چه در قطار. لازم نیست جایی بروید، محصولات در نهایت مستقیماً به خانه شما ارسال می شوند. همچنین هیچ تعهدی برای ساعات کاری وجود ندارد : فروشگاه های آنلاین نیز در نیمه های شب، یکشنبه ها یا در کریسمس باز هستند.
در نهایت، موارد زیر اغلب در مغازه ها اعمال می شود: فقط اقلام معیوب پس گرفته می شوند. هر چیز دیگری مشمول سرقفلی است، زیرا هیچ ضمانتی برای کالاهای بدون عیب وجود ندارد. از سوی دیگر، خرید آنلاین با حق انصراف چهارده روزه امتیاز می گیرد . مشتری مجبور نیست دلیل بیاورد. بنابراین بسیاری از مردم لباس هایی را در اندازه های مختلف ارسال می کنند و از مواردی که مناسب نیستند شکایت دارند.
مستقیم و قابل اعتماد: چرا مردم از فروشگاه ها بازدید می کنند
با این وجود، مغازه ها یک مزیت بزرگ دارند: کالاها را می توان امتحان کرد . وقتی صحبت از لباس می شود، مهم است که آنها را امتحان کنید. کفش هنگام راه رفتن چه حسی دارد، آیا پارچه کت جدید راحت است و شلوار شکم شما را نیشگون نمی گیرد؟ مشتریان آنلاین باید به عکس هایی که ممکن است رنگ یا بافت محصول مخدوش شده باشد تکیه کنند.
خدمات مشتری نیز مهم است : متخصصان می توانند به خریداران مشاوره دهند و محصولات دیگری را که ممکن است دوست دارند توصیه کنند. علاوه بر این، بسیاری از مردم دوست دارند با دوستان یا خانواده به خرید بروند تا از یک تجربه مشترک بهره مند شوند. و در نهایت: خرید را می توان به جای انتظار برای حمل و نقل، مستقیماً انجام داد .
مضرات ادعایی خرید آنلاین
مزایا در حال حاضر مشخص است - اما در مورد معایب آن چطور؟ اغلب گفته می شود که خرید آنلاین باعث تولید بیش از حد زباله های بسته بندی می شود . با این حال، با بررسی دقیقتر، مشخص میشود که بسیاری از مغازهها در حال حاضر از بستهبندی سازگار با محیط زیست استفاده میکنند . به عنوان مثال، آنها تا حد امکان از مواد کمتری استفاده می کنند و از پارچه هایی استفاده می کنند که بازیافت آنها آسان است.
وقتی صحبت از انتشار گازهای گلخانه ای به میان می آید، خرید آنلاین آلاینده تر از خرید در فروشگاه نیست . بسیاری از خدمات بسته بندی هر روز مسیرهای مشابهی را طی می کنند و در حال حاضر به وسایل نقلیه برقی روی می آورند . اکنون می توان با تعیین تاریخ تحویل از تحویل چندگانه جلوگیری کرد و مشتری دقیقاً می داند چه زمانی باید در خانه باشد.
روش صحیح خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج چیست؟
خریداران آنلاین قبل از خرید باید نظرات سایر خریداران را مطالعه کنند . بنابراین آنها می توانند تصمیم خود را بهتر بگیرند. به عنوان مثال، سایر مشتریان می توانند گزارش دهند که آیا کفش بزرگتر از آنچه گفته شده است یا رنگ محصول در عکس متفاوت به نظر می رسد. سپس از شکایت جلوگیری خواهد شد.
همچنین توصیه می شود اقلام جداگانه را از خرده فروشان مختلف خریداری نکنید، بلکه یک سفارش بزرگ را به یک فروشگاه ارسال کنید. ادغام خانواده و دوستان در تحویل نیز منطقی است. این نه تنها آلاینده ها و بسته بندی را کاهش می دهد، بلکه هزینه های حمل و نقل را نیز کاهش می دهد.
نتیجه گیری: آنلاین یا فروشگاهی؟
هم خرید در فروشگاه و هم خرید آنلاین دارای مزایایی هستند . مشتریان آنلاین به مکان یا زمان وابسته نیستند و می توانند قیمت ها را راحت تر مقایسه کنند. از طرف دیگر در فروشگاه می توان محصولات را به سادگی امتحان کرد و مشتری می تواند مشاوره دریافت کند. خریدهای منعکس شده با تعادل اکولوژیکی خوب ناشی از تعادل صحیح هر دو روش است .
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
9 دلیل مهم برای خرید آنلاین و آفلاین
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
خرید با شلوار دویدن روی کاناپه در عصر - بدون مشکل به لطف اینترنت و طبق نتایج یک نظرسنجی اخیر بیتکام، بزرگترین مزیت خرید آنلاین. چرا آلمانی ها آنلاین خرید می کنند؟ خریداران در مورد تجارت آنلاین از چه چیزی استقبال می کنند؟ چرا خریداران برای خرید به نزدیکترین فروشگاه آجر و ملات نمی روند؟ چه چیزی او را متوقف می کند؟ مطالعه فعلی توسط Bitkom روشن می کند.
مطالعه نمایندگی به سفارش بیتکام
مطالعه ای که اخیراً توسط انجمن دیجیتال Bitkom eV انجام شده است، این سؤالات را بررسی کرده است. حدود 1100 کاربر نماینده اینترنت، از جمله 1050 کاربر آنلاین و خریداران مورد بررسی قرار گرفتند. علاوه بر سوالات ذکر شده در بالا، نظرسنجی نماینده به فراوانی خرید آنلاین نیز پرداخته و مهمترین مزایای خرید آنلاین را زیر سوال برده است.
خرید آنلاین (عکس: StochSnap)
چرا آلمانی ها آنلاین خرید می کنند؟ مهمترین دلایل پاسخگویان چیست؟ دلایل خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج به شرح زیر است:
1) خرید 24 ساعته
اولویت اصلی خریداران استقلال از ساعات کاری فروشگاه است. مشتریان 24 بار 7 می خواهند، یعنی خرید در هر زمانی از شبانه روز. بیش از سه نفر از هر چهار پاسخ دهنده (77 درصد) این را به عنوان مهمترین مزیت هنگام خرید آنلاین نام می برند. به ویژه، افراد شاغل بین 30 تا 49 سال (78 درصد) و بین 50 تا 64 سال (83 درصد) این مزیت را حتی بالاتر از میانگین ارزیابی می کنند.
2) تحویل در خانه و صرفه جویی در زمان
دلیل اول این است که کالاها و محصولات مستقیماً به خانه شما تحویل داده می شوند. حدود سه چهارم پاسخ دهندگان (76 درصد) به این رای می دهند.
تا حدودی عقب تر، اما تقریباً هفتاد درصد به آن اشاره شده است، زمان صرفه جویی شده با خرید آنلاین (67 درصد) است.
3) انتخاب محصول بزرگتر و پیشنهاد گسترده تر
برای بسیاری، این پیشنهاد یک مزیت تعیین کننده است. دو سوم (66 درصد) می گویند که آنها انتخاب در اینترنت را به انتخاب محدود در خرده فروشی ثابت ترجیح می دهند.
این بیانیه ای است که تقریباً نیمی از افراد مورد بررسی (53٪) به اشتراک گذاشته اند که می توانند محصولاتی را از طریق اینترنت خریداری کنند که تقریباً غیرممکن یا بسیار دشوار است در خرده فروشی آجر و ملات به دست آورید.
4) قیمت ارزان تر هنگام خرید آنلاین
حدود نیمی از خریداران احساس می کنند که قیمت محصولات و کالاها در اینترنت ارزان تر از خرده فروشی های ثابت است (52٪). آنها همچنین احساس می کنند که به اندازه کافی اطلاعات محصول را دریافت می کنند و همچنین نظرات و رتبه بندی مشتریان را دریافت می کنند. 50 درصد این را یک مزیت می دانند.
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
تقریباً هر سومین خریدار تخفیف های اضافی در معاملات آنلاین (31%) و حق انصراف از خرید (28%) در عرض چند هفته را به عنوان یک مزیت می بیند.
5) نداشتن جایگزین خرید ثابت
آخرین اما نه کماهمیت: هر چهارم خریدار آنلاین (22%) به عدم وجود گزینههای خرید ثابت نزدیک به خانه، به ویژه در مناطق روستایی اشاره دارد. 44 درصد از خریدارانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند، این را یک مزیت آشکار برای خرید آنلاین می دانند.
آخرین اما نه کم اهمیت، ناشناس بودن به سختی نقشی در خریدهای آنلاین بازی می کند (13%).
دلایل خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج (منبع: بیتکام)
تجارت آنلاین برای بسیاری از معیارهای خرید مزیت دارد
این مطالعه نشان میدهد که خرید آنلاین توسط مشتریان ارزش قائل است، بهویژه راحتی خرید شبانهروزی، تحویل درب منزل، دامنه وسیعتر کالاها و قیمتهای پایینتر درکشده برجسته میشود.
تجارت آنلاین اهمیت پیدا می کند. او پیش بینی می شود که افزایش بیشتری داشته باشد.
چرا مردم در آینده همچنان از فروشگاه ها خرید می کنند؟
دیر یا زود همه چیز آنلاین خریداری خواهد شد! برای خریداران آنلاین، فقط قیمت مهم است! به زودی فقط نمایشگاه های آفلاین برای محصولاتی وجود خواهد داشت که به هر حال می توان آنلاین خرید کرد! جوانان برای تجارت ثابت گم شده اند! … یا؟
خرید آفلاین (عکس: Unsplash)
نه، هیچ دلیلی وجود ندارد که خرده فروشان آجر و ملات در مواجهه با رقابت آنلاین تسلیم شوند. زیرا مغازه های آجر و ملات هنوز هم محبوب ترین مکان برای خرید اکثر آلمانی ها هستند. دلایل چیست؟
1) سعی کنید و امتحان کنید و توصیه کنید
قیمت ملاک تعیین کننده برای انتخاب کانال خرید نیست. امکان امتحان کردن و خاموش کردن یا مشاوره و اطلاعات حتی قیمت های بالاتر را به صورت آفلاین توجیه می کند. "نمایشگاه" یک تهدید نیست، بلکه فرصتی برای یک قدم جلوتر بودن است - حتی برای برندهایی که برخی از آنها هنوز به صورت آفلاین فعال نشده اند، حضور در خرده فروشی های آجر و ملات جذاب می شود.
قبلاً در مقاله " خرید به جای حمل و نقل یا تجربه خرید در خرده فروشی ثابت " در این مورد نوشته ایم.
2) بسیاری از خریدهای ثابت به صورت آنلاین تهیه می شود
خردهفروشی ثابت بهعنوان ویترین فروشگاههای آنلاین نیست. برعکس: خریدهایی که به صورت آنلاین تهیه می شوند و سپس در فروشگاه انجام می شوند، فروش بیشتری نسبت به برعکس ایجاد می کنند.
3) "بومی های دیجیتال" به دنبال تجربه خرید ثابت هستند
سطح بالای وابستگی اینترنت نسل بعدی «بومیان دیجیتال» یک تهدید بزرگ برای خرده فروشی آجر و ملات نیست. گروه بزرگی از مصرف کنندگان جوان و بسیار آگاه به اینترنت وجود دارند که تقریباً منحصراً به صورت آفلاین خرید می کنند.
این و به خصوص خرید در سوپرمارکت قبلاً در مقاله " هزاره ها در سوپرمارکت: آنها واقعاً چه می خواهند؟" گزارش شده است .
4) عامل احساس خوب هنگام خرید در فروشگاه ها
علاوه بر این، یک عامل مهم احساس خوب وجود دارد: مشتریان دوست دارند بارها و بارها از مغازه های خاصی بازدید کنند زیرا می توانند با مشاوره دوستانه و شخصی پیشنهادات مناسب را در فضایی دلپذیر در آنجا پیدا کنند. این به وفاداری قوی مشتری کمک می کند. اما مشتریان همچنین انتظار تجربه دیجیتال در خرده فروشی ثابت را دارند .
چند کانال به عنوان راه حلی برای خرده فروشان ثابت
مشتریان امروزی ناهمگن هستند: بنابراین خرده فروشی چند کانالی می تواند راه حلی برای خرده فروشان ثابت باشد. با این حال، این تنها با آگاهی دقیق از نیازهای مشتری کار می کند. یک استراتژی هدفمند چند کاناله که پیشنهادات آنلاین و آفلاین را ترکیب میکند نه تنها میتواند پیشنهادهای بهتری برای مشتریان ایجاد کند، بلکه چشماندازهای آینده جدیدی را برای خردهفروشی آجر و ملات باز میکند. با این حال، خرده فروش باید نیازهای خرید مشتریان را بهتر درک کند تا بتواند به آنها پیشنهادات مناسب بدهد و همچنین امکانات دنیای دیجیتال را برای خود کشف کند.
ما همچنین در مورد ارتباط بین تجارت آنلاین و آفلاین در مقالات قبلی " جو خرید (3): اتصال آفلاین با آنلاین " و " فضای خرید (4): رویکرد درست حساب می شود " گزارش دادیم.
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج[url=https://pamook.co]
اوقات فراغت خرید
خرید آنلاین روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند: طبق یک نظرسنجی Bitkom، امروزه هر سوم افراد خرید آنلاین را ترجیح می دهند . اما تحولات جدید سوالاتی را نیز ایجاد می کند. آیا خرید آنلاین واقعا می تواند جایگزین خرید در فروشگاه شود ؟
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج[/url]
ارزان و آسان: مزایای خرید آنلاین
خرید آنلاین در تمام زمینه های زندگی روزمره امکان پذیر است. در این میان، مشتریان نه تنها می توانند لوازم الکترونیکی و پوشاک را از طریق اینترنت ، بلکه حتی داروها و مواد غذایی را نیز خریداری کنند. مزایای این کار با پول شروع می شود: خرید آنلاین اغلب ارزان تر است و مقایسه قیمت ها بسیار آسان است . بسیاری از محصولات پلتفرم های مقایسه خود را دارند.
نیز عامل بزرگی است راحتی . شما می توانید از هر جایی خرید کنید، چه روی مبل و چه در قطار. لازم نیست جایی بروید، محصولات در نهایت مستقیماً به خانه شما ارسال می شوند. همچنین هیچ تعهدی برای ساعات کاری وجود ندارد : فروشگاه های آنلاین نیز در نیمه های شب، یکشنبه ها یا در کریسمس باز هستند.
در نهایت، موارد زیر اغلب در مغازه ها اعمال می شود: فقط اقلام معیوب پس گرفته می شوند. هر چیز دیگری مشمول سرقفلی است، زیرا هیچ ضمانتی برای کالاهای بدون عیب وجود ندارد. از سوی دیگر، خرید آنلاین با حق انصراف چهارده روزه امتیاز می گیرد . مشتری مجبور نیست دلیل بیاورد. بنابراین بسیاری از مردم لباس هایی را در اندازه های مختلف ارسال می کنند و از مواردی که مناسب نیستند شکایت دارند.
مستقیم و قابل اعتماد: چرا مردم از فروشگاه ها بازدید می کنند
با این وجود، مغازه ها یک مزیت بزرگ دارند: کالاها را می توان امتحان کرد . وقتی صحبت از لباس می شود، مهم است که آنها را امتحان کنید. کفش هنگام راه رفتن چه حسی دارد، آیا پارچه کت جدید راحت است و شلوار شکم شما را نیشگون نمی گیرد؟ مشتریان آنلاین باید به عکس هایی که ممکن است رنگ یا بافت محصول مخدوش شده باشد تکیه کنند.
خدمات مشتری نیز مهم است : متخصصان می توانند به خریداران مشاوره دهند و محصولات دیگری را که ممکن است دوست دارند توصیه کنند. علاوه بر این، بسیاری از مردم دوست دارند با دوستان یا خانواده به خرید بروند تا از یک تجربه مشترک بهره مند شوند. و در نهایت: خرید را می توان به جای انتظار برای حمل و نقل، مستقیماً انجام داد .
مضرات ادعایی خرید آنلاین
مزایا در حال حاضر مشخص است - اما در مورد معایب آن چطور؟ اغلب گفته می شود که خرید آنلاین باعث تولید بیش از حد زباله های بسته بندی می شود . با این حال، با بررسی دقیقتر، مشخص میشود که بسیاری از مغازهها در حال حاضر از بستهبندی سازگار با محیط زیست استفاده میکنند . به عنوان مثال، آنها تا حد امکان از مواد کمتری استفاده می کنند و از پارچه هایی استفاده می کنند که بازیافت آنها آسان است.
وقتی صحبت از انتشار گازهای گلخانه ای به میان می آید، خرید آنلاین آلاینده تر از خرید در فروشگاه نیست . بسیاری از خدمات بسته بندی هر روز مسیرهای مشابهی را طی می کنند و در حال حاضر به وسایل نقلیه برقی روی می آورند . اکنون می توان با تعیین تاریخ تحویل از تحویل چندگانه جلوگیری کرد و مشتری دقیقاً می داند چه زمانی باید در خانه باشد.
روش صحیح خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج چیست؟
خریداران آنلاین قبل از خرید باید نظرات سایر خریداران را مطالعه کنند . بنابراین آنها می توانند تصمیم خود را بهتر بگیرند. به عنوان مثال، سایر مشتریان می توانند گزارش دهند که آیا کفش بزرگتر از آنچه گفته شده است یا رنگ محصول در عکس متفاوت به نظر می رسد. سپس از شکایت جلوگیری خواهد شد.
همچنین توصیه می شود اقلام جداگانه را از خرده فروشان مختلف خریداری نکنید، بلکه یک سفارش بزرگ را به یک فروشگاه ارسال کنید. ادغام خانواده و دوستان در تحویل نیز منطقی است. این نه تنها آلاینده ها و بسته بندی را کاهش می دهد، بلکه هزینه های حمل و نقل را نیز کاهش می دهد.
نتیجه گیری: آنلاین یا فروشگاهی؟
هم خرید در فروشگاه و هم خرید آنلاین دارای مزایایی هستند . مشتریان آنلاین به مکان یا زمان وابسته نیستند و می توانند قیمت ها را راحت تر مقایسه کنند. از طرف دیگر در فروشگاه می توان محصولات را به سادگی امتحان کرد و مشتری می تواند مشاوره دریافت کند. خریدهای منعکس شده با تعادل اکولوژیکی خوب ناشی از تعادل صحیح هر دو روش است .
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
9 دلیل مهم برای خرید آنلاین و آفلاین
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
خرید با شلوار دویدن روی کاناپه در عصر - بدون مشکل به لطف اینترنت و طبق نتایج یک نظرسنجی اخیر بیتکام، بزرگترین مزیت خرید آنلاین. چرا آلمانی ها آنلاین خرید می کنند؟ خریداران در مورد تجارت آنلاین از چه چیزی استقبال می کنند؟ چرا خریداران برای خرید به نزدیکترین فروشگاه آجر و ملات نمی روند؟ چه چیزی او را متوقف می کند؟ مطالعه فعلی توسط Bitkom روشن می کند.
مطالعه نمایندگی به سفارش بیتکام
مطالعه ای که اخیراً توسط انجمن دیجیتال Bitkom eV انجام شده است، این سؤالات را بررسی کرده است. حدود 1100 کاربر نماینده اینترنت، از جمله 1050 کاربر آنلاین و خریداران مورد بررسی قرار گرفتند. علاوه بر سوالات ذکر شده در بالا، نظرسنجی نماینده به فراوانی خرید آنلاین نیز پرداخته و مهمترین مزایای خرید آنلاین را زیر سوال برده است.
خرید آنلاین (عکس: StochSnap)
چرا آلمانی ها آنلاین خرید می کنند؟ مهمترین دلایل پاسخگویان چیست؟ دلایل خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج به شرح زیر است:
1) خرید 24 ساعته
اولویت اصلی خریداران استقلال از ساعات کاری فروشگاه است. مشتریان 24 بار 7 می خواهند، یعنی خرید در هر زمانی از شبانه روز. بیش از سه نفر از هر چهار پاسخ دهنده (77 درصد) این را به عنوان مهمترین مزیت هنگام خرید آنلاین نام می برند. به ویژه، افراد شاغل بین 30 تا 49 سال (78 درصد) و بین 50 تا 64 سال (83 درصد) این مزیت را حتی بالاتر از میانگین ارزیابی می کنند.
2) تحویل در خانه و صرفه جویی در زمان
دلیل اول این است که کالاها و محصولات مستقیماً به خانه شما تحویل داده می شوند. حدود سه چهارم پاسخ دهندگان (76 درصد) به این رای می دهند.
تا حدودی عقب تر، اما تقریباً هفتاد درصد به آن اشاره شده است، زمان صرفه جویی شده با خرید آنلاین (67 درصد) است.
3) انتخاب محصول بزرگتر و پیشنهاد گسترده تر
برای بسیاری، این پیشنهاد یک مزیت تعیین کننده است. دو سوم (66 درصد) می گویند که آنها انتخاب در اینترنت را به انتخاب محدود در خرده فروشی ثابت ترجیح می دهند.
این بیانیه ای است که تقریباً نیمی از افراد مورد بررسی (53٪) به اشتراک گذاشته اند که می توانند محصولاتی را از طریق اینترنت خریداری کنند که تقریباً غیرممکن یا بسیار دشوار است در خرده فروشی آجر و ملات به دست آورید.
4) قیمت ارزان تر هنگام خرید آنلاین
حدود نیمی از خریداران احساس می کنند که قیمت محصولات و کالاها در اینترنت ارزان تر از خرده فروشی های ثابت است (52٪). آنها همچنین احساس می کنند که به اندازه کافی اطلاعات محصول را دریافت می کنند و همچنین نظرات و رتبه بندی مشتریان را دریافت می کنند. 50 درصد این را یک مزیت می دانند.
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج
تقریباً هر سومین خریدار تخفیف های اضافی در معاملات آنلاین (31%) و حق انصراف از خرید (28%) در عرض چند هفته را به عنوان یک مزیت می بیند.
5) نداشتن جایگزین خرید ثابت
آخرین اما نه کماهمیت: هر چهارم خریدار آنلاین (22%) به عدم وجود گزینههای خرید ثابت نزدیک به خانه، به ویژه در مناطق روستایی اشاره دارد. 44 درصد از خریدارانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند، این را یک مزیت آشکار برای خرید آنلاین می دانند.
آخرین اما نه کم اهمیت، ناشناس بودن به سختی نقشی در خریدهای آنلاین بازی می کند (13%).
دلایل خرید اینترنتی از فروشگاه لباس بچه گانه در کرج (منبع: بیتکام)
تجارت آنلاین برای بسیاری از معیارهای خرید مزیت دارد
این مطالعه نشان میدهد که خرید آنلاین توسط مشتریان ارزش قائل است، بهویژه راحتی خرید شبانهروزی، تحویل درب منزل، دامنه وسیعتر کالاها و قیمتهای پایینتر درکشده برجسته میشود.
تجارت آنلاین اهمیت پیدا می کند. او پیش بینی می شود که افزایش بیشتری داشته باشد.
چرا مردم در آینده همچنان از فروشگاه ها خرید می کنند؟
دیر یا زود همه چیز آنلاین خریداری خواهد شد! برای خریداران آنلاین، فقط قیمت مهم است! به زودی فقط نمایشگاه های آفلاین برای محصولاتی وجود خواهد داشت که به هر حال می توان آنلاین خرید کرد! جوانان برای تجارت ثابت گم شده اند! … یا؟
خرید آفلاین (عکس: Unsplash)
نه، هیچ دلیلی وجود ندارد که خرده فروشان آجر و ملات در مواجهه با رقابت آنلاین تسلیم شوند. زیرا مغازه های آجر و ملات هنوز هم محبوب ترین مکان برای خرید اکثر آلمانی ها هستند. دلایل چیست؟
1) سعی کنید و امتحان کنید و توصیه کنید
قیمت ملاک تعیین کننده برای انتخاب کانال خرید نیست. امکان امتحان کردن و خاموش کردن یا مشاوره و اطلاعات حتی قیمت های بالاتر را به صورت آفلاین توجیه می کند. "نمایشگاه" یک تهدید نیست، بلکه فرصتی برای یک قدم جلوتر بودن است - حتی برای برندهایی که برخی از آنها هنوز به صورت آفلاین فعال نشده اند، حضور در خرده فروشی های آجر و ملات جذاب می شود.
قبلاً در مقاله " خرید به جای حمل و نقل یا تجربه خرید در خرده فروشی ثابت " در این مورد نوشته ایم.
2) بسیاری از خریدهای ثابت به صورت آنلاین تهیه می شود
خردهفروشی ثابت بهعنوان ویترین فروشگاههای آنلاین نیست. برعکس: خریدهایی که به صورت آنلاین تهیه می شوند و سپس در فروشگاه انجام می شوند، فروش بیشتری نسبت به برعکس ایجاد می کنند.
3) "بومی های دیجیتال" به دنبال تجربه خرید ثابت هستند
سطح بالای وابستگی اینترنت نسل بعدی «بومیان دیجیتال» یک تهدید بزرگ برای خرده فروشی آجر و ملات نیست. گروه بزرگی از مصرف کنندگان جوان و بسیار آگاه به اینترنت وجود دارند که تقریباً منحصراً به صورت آفلاین خرید می کنند.
این و به خصوص خرید در سوپرمارکت قبلاً در مقاله " هزاره ها در سوپرمارکت: آنها واقعاً چه می خواهند؟" گزارش شده است .
4) عامل احساس خوب هنگام خرید در فروشگاه ها
علاوه بر این، یک عامل مهم احساس خوب وجود دارد: مشتریان دوست دارند بارها و بارها از مغازه های خاصی بازدید کنند زیرا می توانند با مشاوره دوستانه و شخصی پیشنهادات مناسب را در فضایی دلپذیر در آنجا پیدا کنند. این به وفاداری قوی مشتری کمک می کند. اما مشتریان همچنین انتظار تجربه دیجیتال در خرده فروشی ثابت را دارند .
چند کانال به عنوان راه حلی برای خرده فروشان ثابت
مشتریان امروزی ناهمگن هستند: بنابراین خرده فروشی چند کانالی می تواند راه حلی برای خرده فروشان ثابت باشد. با این حال، این تنها با آگاهی دقیق از نیازهای مشتری کار می کند. یک استراتژی هدفمند چند کاناله که پیشنهادات آنلاین و آفلاین را ترکیب میکند نه تنها میتواند پیشنهادهای بهتری برای مشتریان ایجاد کند، بلکه چشماندازهای آینده جدیدی را برای خردهفروشی آجر و ملات باز میکند. با این حال، خرده فروش باید نیازهای خرید مشتریان را بهتر درک کند تا بتواند به آنها پیشنهادات مناسب بدهد و همچنین امکانات دنیای دیجیتال را برای خود کشف کند.
ما همچنین در مورد ارتباط بین تجارت آنلاین و آفلاین در مقالات قبلی " جو خرید (3): اتصال آفلاین با آنلاین " و " فضای خرید (4): رویکرد درست حساب می شود " گزارش دادیم.
فروشگاه لباس بچه گانه در کرج[url=https://pamook.co]