26-05-2021, 01:33 PM
طراحی گرافیک، نقش مهمی در برنامه بازاریابی شما در محدودهای از ارسال پیام گرفته (تبلیغات) تا تجربه کاربر، ایفا میکند. مطالعه کنید تا دریابید چگونه باید از طراحی گرافیک در بازاریابی استفاده کنید. اگر شما به یک تجارت مشغول هستید باید بدانید که طراحی گرافیک در بازاریابی، برای رسیدن به یک فروش موفق، اساسی است. طراحی گرافیک قوی در وبسایت شما که با ابزار فروش صحیحی ترکیب شده باشد کمک خواهد کرد تا تجارت شما در بین اجتماع مردم پایدار و ماندگار بماند. طراحی گرافیک، نوعی ادغام بین دانش و مهارت است که به درخشش برند شما کمک خواهد کرد. برند خود را خاطره انگیز کنید و مشتریان بالقوه را به مشتریانی واقعی تبدیل کنید. راهنمای ما در زیر به شما نشان خواهد داد که چگونه از طراحی گرافیک در بازاریابی برای کمک به رونق پیشرفت تجارت خود استفاده کنید.
فن چاپ (تایپوگرافی)
تایپوگرافی تنها اساس و ماهیت ایجاد یک ارتباط واضح نیست، بلکه چیزی بیش از آن است. آن صدای برند شماست. آن مود (حالت)، کاراکتر، تونالیتی (هماهنگی) و هدف تجارت شما را فراخوانی میکند و بر شخصیت کلی شما تاثیر میگذارد. تایپوگرافی باید واضح بوده و با استراتژی بازاریابی شما سازگار باشد. تایپوگرافی میتواند کاملاً بر ویزیتورهای شما نافذ و اثرگذار باشد. اولین چیزی که تایپوگرافی انجام میدهد جذب افراد است و بیان یک احساس کلی درباره محتوایی است که یک کاربر مطالعه میکند. لازمست تا تایپوگرافی از همه کانالها بویژه از نظر ابزار محرک، قوی باشد. لازمست تا اطمینان حاصل کنید که آن با مخاطب شما مرتبط است صرفنظر از اینکه شرایط چگونه باشد و شما باید آنچه را سعی دارید منتقل کنید، ارسال نمایید
کنتراست
یک طراحی گرافیک موفق، دارای کنتراست است. کنتراست بر آنچه برای شما و مخاطب شما مهم است تاکید میکند. وقتی شما بایستی مقداری کنتراست صحیح بین طرح بصری و فضای سفید جهت یک کیفیت بصری کلی ایجاد کنید، این کنتراست، میتواند وبسایت شما و متریال بازاریابی شما را برای مشتری جالبتر و جذابتر نماید. به اندازه، نوع، مقدار و رنگ کنتراست کردن هنگام طراحی برند خود دقت کنید.
نظریه یا تئوری رنگ
نظریه رنگ جنبه دیگر طراحی گرافیک در بازاریابی است که بر مسیر فروش اثر میگذارد. نظریه رنگ تنها یک نظریه صرف نیست. بازاریابی آن برای درک نقشی است که در روانشناسی افراد، ایفا میکند. بطور جزئی تر، نحوه اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتری شماست. ممکن است لازم باشد تا رنگهایی که شما برای نمایش برند خود انتخاب میکنید جذاب و خوشایند باشند. اما آیا آنها پاسخ و واکنشی را که شما از مخاطبان خود انتظار دارید برمیانگیزند؟ استفاده از نظریه رنگ در بازاریابی روانشناختی، خود به تنهایی یک میدان کارزار است و از آنجا من میتوانم استفاده از اصول طراحی گرافیک چندگانه بکار رفته در بازاریابی مثل لندینگ پیج یا صفحه فرود، تبلیغات،لوگو، هنر و دیگر ابزار بازاریابی برای تجارت شما را پوشش دهم.
استفاده از یک رویکرد کمینه گرایی یا مینیمالیست
شناخت یا بازشناسی برند
شما مایلید تا طراحی گرافیک شما با شناخت بیشتر از تجارت شما بتواند شما را از رقبایتان مجزا و ممتاز کند. شناخت و بازشناسی برند، اوج طراحی، بازاریابی پیامکی، کاربردپذیری و خدمات مشتری است. شناخت برند ممکن است با یک لوگو شروع شود و با حفظ یکنواختی پیامهای بازاریابی در همه کانالهای محیط توسعه یابد تا سازگاری و اثربخشی بیشتر ارائه دهد. اما در واقع بازشناسی برند، اوج طراحی، بازاریابی تبلیغاتی، کاربردپذیری و خدمات مشتری است. برندسازی از طریق طراحی گرافیک، چیزی است که ارائه پیامی را ترسیم خواهد کرد که به شما کمک میکند با مشتری ارتباط برقرار کنید. هر اندازه شما در مخابره پیام و ارتباط با مشتری و مخاطب خود موفق باشید آن چیزی است که بازشناسی برند شما را در بهترین شکل ترسیم کرده و نمایش میدهد.
بهینه سازی صفحه فرود موبایل فرندلی ( mobile-friendly )
امروزه طراحی گرافیک فقط هنر آرایش گرافیکها، متنها و فضا نیست بلکه هنر تجربه کاربر است و به معنای طراحی و تکنولوژی موبایل فرندلی میباشد. مطمئن شوید که وب سایت موبایل فرندلی شما به شما کمک میکند تا نتایج تحقیق را بیشتر درجه بندی کنید. اما مهمتر اینکه طراحی گرافیک شما که برای وبسایت بکار میرود مشتریان شما را راهنمایی کرده؛ اقدامات را تحریک نموده و فروش را افزایش و رهبری میکند.
مشتریان بالقوه در مورد تجارت شما در عرض چند ثانیه بر حسب طراحی گرافیک، پیام رسانی یا تبلیغات و تجربه شما قضاوت خواهند کرد. آن چیزی که در واقع آنها میبینند، نوعی سناریوست که شما به آن دست یافتهاید. تصاویر قابل مشاهده با کیفیت بالا به تجارت شما اعتبار و سندیت میدهند تا تجارت و فروش خود را افزایش دهید. برای اولین درک، شما باید ذهن مشتریان خود را بخوانید. لازمست تا مشکلات، اولویتها، دغدغهها و موقعیت مالی آنها را بشناسید. تا بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. در اولین نگاه، طرح خود را سازگار، واضح و دلفریب نمایش دهید. هویت پیوستهای ایجاد کنید تا پایداری و ماندگاری خود را در بین رقبا از دست ندهید. این به استراتژی بازاریابی شما و موفقیت تجارت شما کمک میکند.
فن چاپ (تایپوگرافی)
تایپوگرافی تنها اساس و ماهیت ایجاد یک ارتباط واضح نیست، بلکه چیزی بیش از آن است. آن صدای برند شماست. آن مود (حالت)، کاراکتر، تونالیتی (هماهنگی) و هدف تجارت شما را فراخوانی میکند و بر شخصیت کلی شما تاثیر میگذارد. تایپوگرافی باید واضح بوده و با استراتژی بازاریابی شما سازگار باشد. تایپوگرافی میتواند کاملاً بر ویزیتورهای شما نافذ و اثرگذار باشد. اولین چیزی که تایپوگرافی انجام میدهد جذب افراد است و بیان یک احساس کلی درباره محتوایی است که یک کاربر مطالعه میکند. لازمست تا تایپوگرافی از همه کانالها بویژه از نظر ابزار محرک، قوی باشد. لازمست تا اطمینان حاصل کنید که آن با مخاطب شما مرتبط است صرفنظر از اینکه شرایط چگونه باشد و شما باید آنچه را سعی دارید منتقل کنید، ارسال نمایید
کنتراست
یک طراحی گرافیک موفق، دارای کنتراست است. کنتراست بر آنچه برای شما و مخاطب شما مهم است تاکید میکند. وقتی شما بایستی مقداری کنتراست صحیح بین طرح بصری و فضای سفید جهت یک کیفیت بصری کلی ایجاد کنید، این کنتراست، میتواند وبسایت شما و متریال بازاریابی شما را برای مشتری جالبتر و جذابتر نماید. به اندازه، نوع، مقدار و رنگ کنتراست کردن هنگام طراحی برند خود دقت کنید.
نظریه یا تئوری رنگ
نظریه رنگ جنبه دیگر طراحی گرافیک در بازاریابی است که بر مسیر فروش اثر میگذارد. نظریه رنگ تنها یک نظریه صرف نیست. بازاریابی آن برای درک نقشی است که در روانشناسی افراد، ایفا میکند. بطور جزئی تر، نحوه اثرگذاری بر تصمیم گیری مشتری شماست. ممکن است لازم باشد تا رنگهایی که شما برای نمایش برند خود انتخاب میکنید جذاب و خوشایند باشند. اما آیا آنها پاسخ و واکنشی را که شما از مخاطبان خود انتظار دارید برمیانگیزند؟ استفاده از نظریه رنگ در بازاریابی روانشناختی، خود به تنهایی یک میدان کارزار است و از آنجا من میتوانم استفاده از اصول طراحی گرافیک چندگانه بکار رفته در بازاریابی مثل لندینگ پیج یا صفحه فرود، تبلیغات،لوگو، هنر و دیگر ابزار بازاریابی برای تجارت شما را پوشش دهم.
استفاده از یک رویکرد کمینه گرایی یا مینیمالیست
بعنوان یک قاعده کلی برای بکار بردن طراحی گرافیک در استراتژی بازاریابی تجارت شما. یک رویکرد کمینه گرایی برای موفقیت شما.
ما همگی این ضرب المثل را شنیدهایم که میگوید: “کمتر همان بیشتر است”. اما بسیاری از شرکتها قدرت یک رویکرد کمینه گرایی را بر بازاریابی مشتری درک کردهاند. تا اندازهای هم در محیط خرده فروشی و هم محیط آنلاین، پارازیت وجود دارد. تقریباً غیرممکن است که این پارازیتها دیده یا شنیده شوند صرفنظر از اینکه چه اندازه محصول یا پیام شما خوب بوده و یا اجباری باشد. گهگاه بهترین حوزه اقدام، بررسی در مورد این نیست که آیا چه اندازه محصول شما بیروح است یا اینکه چه کاراییهایی دارد. جذب افراد اطراف شما کار بسیار دشواری است. پذیرش یک رویکرد کمینه گرایی سبب میشود تا شرکتها سریعتر به مکان و جایگاه خود دست یابند و برند آنها را جذاب میسازد.شناخت یا بازشناسی برند
شما مایلید تا طراحی گرافیک شما با شناخت بیشتر از تجارت شما بتواند شما را از رقبایتان مجزا و ممتاز کند. شناخت و بازشناسی برند، اوج طراحی، بازاریابی پیامکی، کاربردپذیری و خدمات مشتری است. شناخت برند ممکن است با یک لوگو شروع شود و با حفظ یکنواختی پیامهای بازاریابی در همه کانالهای محیط توسعه یابد تا سازگاری و اثربخشی بیشتر ارائه دهد. اما در واقع بازشناسی برند، اوج طراحی، بازاریابی تبلیغاتی، کاربردپذیری و خدمات مشتری است. برندسازی از طریق طراحی گرافیک، چیزی است که ارائه پیامی را ترسیم خواهد کرد که به شما کمک میکند با مشتری ارتباط برقرار کنید. هر اندازه شما در مخابره پیام و ارتباط با مشتری و مخاطب خود موفق باشید آن چیزی است که بازشناسی برند شما را در بهترین شکل ترسیم کرده و نمایش میدهد.
بهینه سازی صفحه فرود موبایل فرندلی ( mobile-friendly )
امروزه طراحی گرافیک فقط هنر آرایش گرافیکها، متنها و فضا نیست بلکه هنر تجربه کاربر است و به معنای طراحی و تکنولوژی موبایل فرندلی میباشد. مطمئن شوید که وب سایت موبایل فرندلی شما به شما کمک میکند تا نتایج تحقیق را بیشتر درجه بندی کنید. اما مهمتر اینکه طراحی گرافیک شما که برای وبسایت بکار میرود مشتریان شما را راهنمایی کرده؛ اقدامات را تحریک نموده و فروش را افزایش و رهبری میکند.
مشتریان بالقوه در مورد تجارت شما در عرض چند ثانیه بر حسب طراحی گرافیک، پیام رسانی یا تبلیغات و تجربه شما قضاوت خواهند کرد. آن چیزی که در واقع آنها میبینند، نوعی سناریوست که شما به آن دست یافتهاید. تصاویر قابل مشاهده با کیفیت بالا به تجارت شما اعتبار و سندیت میدهند تا تجارت و فروش خود را افزایش دهید. برای اولین درک، شما باید ذهن مشتریان خود را بخوانید. لازمست تا مشکلات، اولویتها، دغدغهها و موقعیت مالی آنها را بشناسید. تا بتوانید آنها را به سمت خود جذب کنید. در اولین نگاه، طرح خود را سازگار، واضح و دلفریب نمایش دهید. هویت پیوستهای ایجاد کنید تا پایداری و ماندگاری خود را در بین رقبا از دست ندهید. این به استراتژی بازاریابی شما و موفقیت تجارت شما کمک میکند.